וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את הפועל חולון 84:85

עמרי כספי הצטיין בשורות הצהובים, ובתום משחק דרמטי ניצחה האלופה את קבוצתו של דורסמן. ראשל"צ - בני השרון 86:73, אשקלון - ר"ג 92:93

המחזור ה-16 בליגת העל היווה היום (ראשון), יותר מהכל, מבחן עבור מכבי תל אביב, שאירחה את הפועל חולון שבוע בדיוק אחרי שקיבלה מכה מתחת לחגורה מבני השרון. הפסד שלישי רצוף של מכבי (בכל המסגרות) היה יוצר לחץ אדיר בשורות הצהובים, רגע לפני משחק היורוליג המכריע מול ריאל מדריד. מנגד, הגיעה חולון השאפתנית, שהוליכה ברוב שלבי המשחק, וחלמה על ניצחון ביד אליהו. בניגוד למשחקיה האחרונים, מכבי לא התפרקה ברבע הרביעי הודות לערב לחימה אדיר של עמרי כספי (17 נקודות), ובסיום שחקניו של צביקה שרף ניצחו 84:85.

בני השרון, הקבוצה של אפי בירנבוים, שמרה על המומנטום החיובי במשחק חוץ לא פשוט בראשון לציון, כשניצחה 73:86. אליצור אשקלון מצאה קצת נחת כשניצחה בביתה את הסיירת של עירוני רמת גן 92:93. עירוני נהריה והפועל גלבוע/עפולה נפגשו לדרבי צפוני מותח וצמוד, אך בסיום היו אלה שחקניו של אריאל בית הלחמי שרשמו ניצחון שני רצוף 74:76.

בשני: הפועל גליל עליון - הפועל ירושלים (20:35, ספורט 5 פלוס לייב)

מכבי תל אביב - הפועל חולון 84:85

לחץ אדיר התנקז הערב ליד אליהו, כשמכבי תל אביב אירחה את הפועל חולון. צביקה שרף עלה עם יותם הלפרין כמוביל כדור יחיד במכבי, וחולון עלתה ל-2:5. המשחק התנהל בקצב מהיר, באטיסטה כתש בצבע, ושלשה של מוריס העניקה יתרון למארחת. מאמן חולון, מיקי דורסמן, הכניס את הרכש החדש אלטון בראון, אבל האורחים לא הסתדרו עם פעלתנותו של עמרי כספי. מורן רוט וטריי סימונס נכנסו לעניינים בחולון, ובראון הכניס מימד של פיסיות לחולון, שרצה ליתרון 5. מכבי לא הסתדרה עם המהירות של האורחים, ובסיום הרבע הראשון הוליכה חולון 25:31. צביקה שרף הגיב עם הרכב נמוך, אבל מכבי לא הצליחה לעצור את פי.ג'יי טאקר, שסחט שלישית מכספי, וחולון שמרה על יתרונה. 2 דקות למחצית מכבי התעוררה, וריצת 0:8 מהממת גרמה לדורסמן להזעיק פסק זמן. טרנס מוריס חתם בדאנק את תוצאת המחצית, 45:49 לחולון.

האורחים פתחו את המחצית השניה בריצת 0:6, אבל מכבי לא איבדה את עשתונותיה כפי שקרה לה בחצי הראשון. המארחים רצו 2:14 ועלו ליתרון הודות למאצ' אפ זון בהגנה, קליעה והגנה של שארפ ומוריס ויכולתו הרעה של טריי סימונס החולוני. דורסמן הכניס את גוני יזרעאלי, והטבעה אדירה של סימונס החזירה את חולון לעניינים. בסיום הרבע השלישי הובילה האורחת 70:72. עמרי כספי הפך למוציא לפועל של מכבי ברבע הרביעי, הרבע ממנו מכבי סבלה לא מעט העונה. כספי קלע בהתקפה, חסם בהגנה, ולקח על עצמו את המשחק הצהוב, תוך הצגת לחימה גדולה. חולון הלכה לאיש החם שלה, טאקר, ודקה לסיום היא הוליכה ביתרון 3. יזרעאלי שלח את שארפ לקו, וחצי דקה לסיום מכבי הוליכה בנקודה, מאליק דיקסון החטיא שלשה, אבל כספי איבד, ולחולון שוב היה סיכוי. טריי סימונס לקח זריקה קשה רגע לפני הבאזר, החטיא, ומכבי חגגה ניצחון 84:85, ללא וונטיגו קאמינגס שסופסל על ידי שרף.

קלעו למכבי תל אביב: טרנס מוריס (9 ריבאונדים) 18 נקודות, עמרי כספי (7 ריבאונדים) 17, דרק שארפ 14, וויל ביינום (7 אסיסטים) 12, אסטבן באטיסטה ואלכס גארסיה 9 כל אחד, ליאור אליהו 4, דייויד בלות'נטל 2, ניקולה וויצ'יץ' ויותם הלפרין שיחקו ולא קלעו.

קלעו לחולון: פי ג'יי טאקר (12 ריבאונדים) 30 נקודות, טריי סימונס 20, מורן רוט (6 אסיסטים) 12, כריס ווטסון 8, אלטון בראון 7, מאליק דיקסון 5, אריק קמפבל 2, גוני יזרעאלי ועמית תמיר שיחקו ולא קלעו.

מכבי ראשון לציון – בני השרון 86:73

בני השרון פתחה את המשחק עם שלושה איבודים, אבל ראשון לציון לא ניצלה זאת כדי לפתוח פער, והיו אלה דווקא האורחים שהוליכו בזכות נקודות של רוד גריזארד (8 נקודות ב-5 הדקות הראשונות). ג'ייסון וויליאמס נכנס לקצב והאורחת עלתה ליתרון 15:25 בתום הרבע הראשון. בני השרון המשיכו באותו קצב ברבע השני, ראשון נשברה, ושחקניו של אפי בירנבוים עלו ליתרון 18. ראשון נראתה אובדת עצות, ואיפשרה לטפירו וחבריו לטייל ל-34:51 במחצית.

נקודות של ג'רל בלסינגיים ובריאנט מרקסון הפיחו תקווה בראשון לציון, שצימקה ל-68:57 בתום הרבע השלישי. ברבע הרביעי בני השרון התקשתה לקלוע, אבל הכתומים לא ניצלו זאת, וחואן מנדז היה היחיד שייצר נקודות בהתקפתם. בלסינגיים לקח את המשחק על עצמו, וגרם לבלאגן בשורות המארחים. הטבעה של סיסה דקה לסיום סגרה עניין, ובסיום בני השרון ניצחה 73:86.

קלעו לבני השרון: ג'ייסון וויליאמס 27, רוד גריזארד 21, אוסמאן סיסה 12 (9 ריבאונדים), אנדודי איבי 11, ארז כץ ומאיר טפירו (9 אסיסטים), 6 כל אחד, ניצן חנוכי 2, שון מונסון 1.

קלעו לראשון לציון: חואן מנדז 13, סדריק בנקס 11, ג'רל בלסינגיים ובריאנט מרקסון 10 כל אחד, טל דן 9, ברנדון קורץ 8, יוני ניר 6, איתי לב ואופיר פרחי 3 כל אחד.

אליצור אשקלון - עירוני רמת גן 92:93

פתיחת המשחק התעכבה עקב חיזוק מספר ברגים באחד הסלים, שאף נעטף בסרט הדבקה. באיחור של רבע שעה הוציא סמי בכר את המשחק לדרך. אשקלון פתחה עם זריקות מבחוץ, ורמת גן בנתה לעצמה יתרון קטן, בעזרת שתי שלשות של אורי יצחקי. ריצת 4:13 של אשקלון, בראשות סטיב בארט, קבעה 21:23 לרמת גן בסוף הרבע הראשון. באמצע הרבע השני דרור דוידי, ואייץ.אל קולמן סייעו לסטיב בארט להשיג את המהפך המיוחל בתוצאה, ואשקלון הוליכה 42:44 במחצית.

בתחילת הרבע השלישי נשענה אשקלון על יכולתו של קורי קאר, ששמר על יתרונה. המשחק הפיסי האט את קצב צבירת הנקודות של שתי הקבוצות. רובי בלינקו ניסה להמריץ את שחקניו מהספסל, אבל הסיירת הרמת גנית פיגרה 62:58 בתום הרבע השלישי, וזאת משום הגנתה החזקה והאגרסיבית של אשקלון.

אבל רמת גן הלוחמנית לא נשברה, ושתי שלשות של קיובלר הורידה למינוס 2, קצת יותר מדקה לסיום. שניות לסיום סטיב בארט איבד, וטולברט נשלח לקו. טולברט קלע רק אחת, לקח את הכדור החוזר, אך לא הצליח לקלוע את זריקת הניצחון, ואשקלון השיגה ניצחון דרמטי 92:93.

קלעו לאשקלון: סטיב בארט (5 אסיסטים) נקודות, קורי קאר 20, ה.ל. קולמן 11, יובל נעימי 9, דרור דוידי 8, מושון יעקוסי 6, ויין וואלאס 3, שחר כהן 2.

קלעו לרמת גן: בנט דייויס (7 ריבאונדים) 17 נקודות, מייקל קיובלר, ג'רום ביסלי ובובי בראון 12 כל אחד, שמוליק ברנר, בריאן טולברט (5 אסיסטים) ואורי יצחקי 10 כל אחד, ניר כהן 7, דורון קרמר 2.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

עירוני נהריה - הפועל גלבוע/עפולה 74:76

כמעט 3 דקות לקח לאורחים לקלוע נקודות ראשונות, ושתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה מרושלת וחסרת ביטחון. המארחים התאוששו ראשונים ונקודות של אדריאן פלדג'ר ואשנטה ג'ונסון העניקו להם יתרון קטן. לחבר'ה מהעמק יש את למונט ג'ונס, ו-10 נקודות רצופות של הגארד האמריקאי, קבעו 22:24 לנהריה בתום הרבע הראשון. הרבע השני התאפיין בנדנדת סלים, כשהמשחק הופך פיסי יותר מרגע לרגע. במחצית הוליכה גלבוע/עפולה 37:42.

אבי סוכר ואוטיס היל צימקו לנהריה בתחילת הרבע השלישי. כמה דקות מתחילת הרבע, הוציאה המשטרה חלק מאוהדי גלבוע/עפולה, חרף מחאותיו של מנהל קבוצת האורחים ירון אוחיון. המשטרה מסרה לגלי צה"ל כי האוהדים התפרעו. כל זה לא עניין את עירוני נהריה, שרצה ליתרון 57:63 בסוף הרבע השלישי הודות למתן נאור ואשנטה ג'ונסון. אבנר יאור הכניס את טונג'י אווג'ובי כדי לעבות את הצבע, אבל גלבוע/עפולה לא הצליחה להשוות. ג'ון גילכריסט העלה את נהריה ליתרון 10, הסגולים סגרו את הצבע, וגלבוע/עפולה ניסתה לקלוע בעיקר מבחוץ. החבר'ה מהעמק לא איבדו תקוה, אדם הול וגור פורת החזירו אותם למינוס 3, אבל סל גדול של אבי סוכר עצר את המומנטום של האורחים, ונהריה ניצחה בסיום 74:76.

קלעו לנהריה: אשנטה ג'ונסון (6 ריבאונדים) 18 נקודות, אדריאן פלדג'ר 14, אוטיס היל 13, אבי סוכר (6 אסיסטים) 10, ג'ון גילכריסט 8, מתן נאור 6, ברק פלג 4, עידו קוז'יקרו 3, כן שותף סשה אוצ'וקוליץ'.

קלעו לגלבוע/עפולה: אדם הול 19 נקודות, למונט ג'ונס 14, גור פורת 12, טונג'י אווג'ובי (7 ריבאונדים) 10, חנן קולמן 7, ג'רמיין הול 6, ראייבון קובייל 4, עמית בן דוד 2, כן שותף דגן יבזורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully