וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט העפיל לרבע גמר הצ'מפיונס: "הכל יכול לקרות"

אחרי שהעפיל לרבע גמר הצ'מפיוס, גרנט מאמין כי צ'לסי יכולה ללכת רחוק בטורניר, ולא מתרגש מהביקורות: "יש לי ביטחון בקבוצה"

ניצחונה החלק של צ'לסי אמש (רביעי) על אולימפיאקוס היוונית (0:3), נוטע בלבו של מאמנה אברהם גרנט אמונה כי קבוצתו יכולה ללכת הכי רחוק שאפשר בליגת האלופות. זו השנה הרביעית מתוך חמש השנים האחרונות שהכחולים מעפילים לשלב רבע גמר הצ'מפיונס, ובעונה הנוכחית הם מבצעים זאת בעזרת הגנה נהדרת, שלא ספגה שער יותר מ-10 שעות משחק. גם מול הקבוצה מפיראוס שמרה צ'לסי על שער נקי, ופציעתו של שוערה פטר צ'ך לא שינתה מאום. גרנט הקפיץ לשער את קרלו קודיצ'יני האיטלקי, שלא עבד קשה, אבל בכל זאת הצליח לנפק שתי הצלות גדולות.

"אנו מתגוננים היטב וברוב המשחקים אנו מחזיקים בכדור כ-60 עד 65 אחוזים מהזמן", אמר גרנט לאחר הניצחון, "לעתים זו הדרך הכי טובה להתגונן. אם נמשיך כך, ונשמור על רשת נקייה, הכל יכול לקרות". גרנט מודע לכך שצ'לסי הודחה בשלב חצי הגמר 3 פעמים ב-4 השנים האחרונות, פעמיים מתוכן נגד ליברפול. קודם על גרנט לצלוח את שלב רבע הגמר, ושם הוא עשוי להיתקל לא רק באדומים מאנפילד, אלא גם בארסנל או מנצ'סטר יונייטד. "לא אכפת לי נגד מי אנו משחקים. כל קבוצה בשלב הבא תהיה קשה. עלינו מבית קשה, וכל משחק יהיה קשה".

גרנט מאמין כי ביכולתו להנהיג את צ'לסי, למרות הביקורת כלפיו אחרי ההפסד לטוטנהאם בגביע הליגה. "אנו יודעים שסבלנו מיום רע, אך מאז הפגנו אופי וגישה נכונה, זה חשוב ואני אוהב את זה. מאז יומי הראשון בקבוצה, יש לי ביטחון בה, על אף שרוב האנשים האמינו שתהיה לנו שנה לא טובה".

בינתיים צ'לסי מודאגת מפציעתו של שוערה פטר צ'ך. הצ'כי בן ה-25 פצוע בקרסולו, ובצ'לסי מצפים לאבחנה הרפואית בעניינו. "אני חושב שבמשך שבועיים או שלושה לא סבלנו מפציעות", אמר גרנט, "אני מקווה שהוא לא ייעדר זמן רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully