וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף הטוטו כמעט בשיא: 40 מיליון שקלים בשבת

בשבוע האחרון מולאו כ-600,000 מטפסי הטוטו, והשבוע המועצה להסדר הימורים בספורט מצפה ללמעלה מ-1 מיליון טפסים

40 מיליון ש"ח. זהו סכום הזכייה למנחשי 16 תוצאות נכונות השבוע בטוטו. מדובר בסכום שיא לשנת 2008, לאחר שבשמונת השבועות האחרונים לא הצליחו שחקני הטוטו לנחש 16 משחקים. זהו הפרס השלישי בגודלו בהיסטוריה של הטוטו, לאחר שבתחילת 2007 השיא עמד על 55 מיליון ולאחריו על 60 מיליון ש"ח.

בטוטו מצפים להסתערות על התחנות לאור הפרס הראשון הגבוה, וכשני מיליון טפסים כבר הוכנו. גם פרסי המשנה קורצים למשתתפים. לזוכה במקום השני הובטח פרס ענק של כ-1.3 מיליון ש"ח, ולפרסים במקומות 3,4,5 יוקצו כ-650 אלף ש"ח כל אחד.

בטופס המשחקים השבוע נמצאים כמה משחקים מרכזיים מליגת טוטו, הליגה הלאומית ומשחקי הליגה האנגלית, הספרדית האיטלקית והגרמנית. במוקד הטופס עומדים המשחקים המרכזיים בליגת העל - מכבי חיפה נגד בית"ר ירושלים והדרבי התל אביבי. גם בליגה הלאומית יתקיים דרבי בשבת. הכוח רמת גן פוגשת את הפועל רמת גן למשחק צמרת שבו המנצחת תתקדם משמעותית לעבר ליגת העל בעונה הבאה.

משחק מעניין נוסף בטופס הטוטו מגיע מהליגה האיטלקית, שם פוגשת נאפולי את רומא. נאפולי הנחילה במחזור הקודם הפסד ראשון לאלופה ומובילת הסרייהA , אינטר, והיא מוכנה גם למפגש עם סגנית המובילה רומא, שצימצמה את הפער מהמקום הראשון לשש נקודות בלבד. כמו כן, מופיע גם משחק מהליגה הגרמנית, כשהאלופה שטוטגרט פוגשת את ורדר ברמן, שנמצאת במקום השני העונה, במרחק 4 נקודות בלבד מהמובילה, ובעלת שאיפות חזקות לאליפות.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטו 16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully