וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי אובזילר הפסידה לסרינה וויליאמס בטורניר בנגלור

ציפי אובזילר נתנה קרב לסרינה וויליאמס בבנגלור, אבל הפסידה בסופו של דבר 7:5, 6:0. ניצחונות לנדאל, דג'וקוביץ' ומארי בטורניר דובאי

ציפי אובזילר, המחבט מספר 2 של ישראל, הפסידה היום (רביעי) לסרינה וויליאמס, האמריקאית המדורגת 11 בעולם, במסגרת טורניר בנגלור בהודו (סך פרסים של 600 אלף דולר). אובזילר ניסתה לעשות את מה ששחר פאר לא הצליחה ולנצח מפגש עם האמריקאית, אבל זה לא עלה בידה והיא נוצחה אחרי 75 דקות של משחק - 7:5, 6:0.

הפתיחה של הישראלית הייתה טובה, כששברה את וויליאמס ל-0:1, וגם לאחר שנשברה בחזרה, הצליחה לשבור שוב ל-1:2. אלא שאת שתי הנקודות הבאות לקחה וויליאמס ועלתה ליתרון ראשון - 2:3. אובזילר שמרה לראשונה על ההגשה וחזרה ל-3:3. אובזילר המשיכה לתת קרב ליריבתה ושמרה על ההגשות - 5:5. במשחקון ה-11 רשמה רשמה סרינה שגיאה כפולה, לאובזילר ניתנה הזדמנות לשבור, אבל וויליאמס התעשתה ועלתה ל-5:6. כאן נשברה ציפי, תרתי משמע, וסרינה לקחה את המשחקון על האפס כדי לזכות במערכה - 5:7. המאמץ במערכה הראשונה עלה לאובזילר בשניה, כשהיא נכנסה לפיגור כמעט בלתי מחיק של 4:0 בדרך להפסד חלק במערכה - 6:0.

הפתעה נרשמה מוקדם יותר, כשהאוזבקית אקגול אמנמוראדובה הדיחה את המדורגת 5 ושכנתה של שחר פאר לדירוג העולמי, ההונגריה אגנס שבאי - 6:4, 6:7 (4-7), 4:6.

ניצחונות לנדאל ומארי בטורניר דובאי

אנדי מארי, שהדיח את רוג'ר פדרר בסיבוב הראשון בטורניר דובאי (על סך פרסים של 1.4 מיליון דולר), עלה היום לרבע הגמר אחרי שגבר על פרננדו ורדאסקו הספרדי 3:6, 6:3, 6:7 בסיבוב השני.

רפאל נדאל, שינסה לנצל את הדחתו המוקדמת של פדרר כדי לצמצם את הפער ממנו בראשות הדירוג העולמי, לא התאמץ יותר מול מיכאיל לידובסקיך הרוסי, לפני שניצח 4:6, 0:6. ספרדי אחר, דויד פרר (4 בטורניר) עבד קשה יותר מול אוליביה רושו הבלגי, אבל ניצח בסופו של דבר 6:3, 5:7, 1:6.

המדורג הבכיר ביותר שהודח היום היה רישאר גאסקה הצרפתי (7 בטורניר), שהפסיד לאיגור אנדרייב הרוסי 6:3, 6:4. מי שהלך בעקבותיו היה תומאס ברדיץ' הצ'כי (8 בטורניר), שהפסיד לפליסיאנו לופז הספרדי 6:2, 7:5. ניקולאי דוידנקו הרוסי (5 בטורניר) גבר על יאן הרניך הצ'כי 1:6, 4:6.

נובאק דג'וקוביץ' (3 בטורניר), שזכה בטורניר הגראנד סלאם הראשון השנה במלבורן, עלה גם הוא לרבע הגמר אחרי ניצחון 3:6, 6:7 על פבריס סנטורו הצרפתי. אנדי רודיק (6 בטורניר) גבר על צרפתי אחר, פול הנרי מתיאו, בתוצאה 3:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully