וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח מטורניר לאס וגאס

המחבט מספר אחד של ישראל, שניצח בדייויס את פרננדו גונזאלס, לא יכל לו הפעם. נוצח בסיבוב הראשון בשתי מערכות 6:2, 7:6

פרננדו גונזאלס השיג את הנקמה. הטניסאי הצ'יליאני גבר הלילה (בין שלישי לרביעי) על דודי סלע בסיבוב הראשון של טורניר לאס וגאס בטורניר לאס וגאס (סך פרסים של 436 אלף דולר) בשתי מערכות 2:6, 6:7. בכך, הצליח גונזאלס למחוק את חרפת ההפסד במשחקי העלייה לבית העליון שהתקיימו בתחילת השנה בחודש בספטמבר. אז, כזכור, גבר סלע על הצ'יליאני בחמש מערכות.

גונזאלס, שצנח מאז אותו משחק שבעה שלבים בדירוג, אל המקום ה-13 בעולם, ממשיך את פתיחת השנה הטובה שלו. בתחילת חודש פברואר זכה גונזאלס בטורניר וינה דל מאר. אחרי הניצחון על סלע הוא אוחז במאזן של 1:7. בסיבוב הבא יפגוש גונזאלס את ייבגני קורולב, שהגיע בשנה שעברה עד חצי הגמר בווגאס.

דודי סלע ממשיך מצידו את פתיחת העונה הרעה שלו. אמנם אמש עלה המחבט הבכיר של ישראל שלב, למקום ה-63 בעולם, אלא שמתחילת העונה הוא אינו מצליח לשחזר את ההצלחה מאשתקד. גם בטורניר ממפיס, הודח כזכור סלע כבר בסיבוב הראשון.

במשחקים נוספים, המדורג חמישי בטורניר, האיטלקי פוטיטו סטרשה, גבר על הארגנטינאי קרלוס ברלוק בשתי מערכות 6:7, 0:6. גם שני המקומיים, ג'ון איסנר ואמר דליץ', שעלה מהמוקדמות, הצליחו לעלות שלב. איסנר גבר על אלחנדרו פאלה הקולומביאני, שניצח את סלע בממפיס, 4:6, 6:3, 4:6. דליץ' ניצח את פיינליסט השנה שעברה יורגן מלצר עם 5:7, 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully