וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון 1:2 לנבחרת הצעירה על קפריסין

הנבחרת הצעירה של ישראל יצאה מפיגור 1:0 לקפריסין במחצית לניצחון 1:2, כחלק מההכנה למשחק מול מולדובה במוקדמות אליפות אירופה

הנבחרת הצעירה של ישראל פגשה היום (רביעי) את נבחרתה המקבילה של קפריסין, למטרת הכנה למשחק מול מולדובה, במסגרת המחזור השישי של בית 9 במוקדמות אליפות אירופה 2009. ארבע דקות מפתיחת המשחק העלה איליאס ואטיס את האורחים ליתרון ראשון. טעות של אורי שטרית, מגן מכבי תל אביב, ששלח כדור חלש אחורה לשוער אוהד לויטה, הביאה לכיבוש ה-0:1 של הקפריסאים, שהמשיכו ללחוץ על השער הישראלי במשך דקות ספורות אחר כך.

את המשחק, שנוהל על ידי אסף קינן, עוזי בסון ואיתן גרינברג, לקחו הישראלים על עצמם בזכות יכולת מצוינת של ביבראס נאתכו במרכז השדה. בדקה ה-57 הגביה קשר הפועל תל אביב כדור לכיוון הרחבה הקפריסאית, השוער האורח לא הצליח להשתלט על הכדור ודור מלול, שחקנה של מכבי תל אביב, גלגל את הכדור היטב לרשת.

גיא לוי, מאמן הנבחרת, שכאמור לא הזמין את מאור בוזגלו למשחק, הרבה לבצע ניסיונות והחליף כמעט את כל שחקני ההרכב במהלך המחצית השנייה של המשחק. שחקני הנבחרת המשיכו להשתלט על כר הדשא ברמת גן ובדקה ה-78 הלחץ הניב תוצאות. דובב גבאי ניצל ריבאונד מבעיטה של חן עזריאל ושלח כדור יפה לרשת וקבע 1:2 לישראל, רגע לפני המפגש החשוב מול מולדובה בסוף החודש.

הרכב נבחרת ישראל: אוהד לויטה, יובל שפונגין, שי מימון, רמי דואני, אורי שטרית, אושרי רואש, דור מלול, ביבראס נאתכו, עומר פרץ, יובל אבידור, איתי שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully