וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה משחקים בחוץ לקסאנו

חלוץ סמפדוריה יושעה בעקבות ההשתוללות לאחר הרחקתו במשחק מול טורינו. נשפט על שבעה סעיפי הפרה וישלם גם קנס של 11 אלף יורו

אנתוניו קסאנו הושעה לחמישה משחקים ונקנס ב-11 אלף יורו על ידי ההתאחדות האיטלקית, לאחר שקרא קריאות מעליבות לשופט ניקולה פירפאולי, במהלך משחקה של קבוצתו סמפדוריה מול טורינו השבוע. החלוץ הטמפרמנטי הועמד לדין משמעתי בעוון עבירות על שבעה סעיפים, ביניהם התחצפות לשופט, ההרחקה עצמה, הסרת החולצה, השלכתה בבוז, חזרה על קללות והסירוב לעזוב את הדשא.

קסאנו יחמיץ את משחקי סמפדוריה מול פארמה, קטאניה, מילאן, קליארי ואמפולי, אחרי שקבוצתו הבהירה כי לא תערער על החלטת ההתאחדות. החלוץ, שכבש העונה שבעה שערים ונמצא בשבועות האחרונים בכושר פנטסטי, לא יחזור לשחק עבור קבוצתו של וולטר מאזרי עד השישי באפריל, אז תצא סמפדוריה למשחק מול ליבורנו.

אחרי התקרית במשחק מול טורינו, אמר מלך השערוריות של הכדורגל האיטלקי: "אני מתנצל בפני כולם. עשיתי משהו ממש לא נכון, שהשכיח את כל הדברים הטובים שעשינו עד כה. מהר מאוד הבנתי שעשיתי טעות גדולה".

בינתיים, באיטליה מתעסקים בבכיר איגוד השופטים והשופט לשעבר פיירלואיג'י קולינה, שמקבל איומים וקליע אקדח אף נשלח לביתו בעקבות החלטות השיפוט העונה. מוקדם יותר העונה, פירסם עיתון "הגזאטה דלו ספורט" טבלה שמציגה את מיקומי הקבוצות, ללא טעויות השיפוט, לטובתן או לחובתן. קולינה עמד ביציע במהלך המשחק של סמפדוריה וטורינו, וספג קללות והשמצות מכל הצדדים.

"אני מצטער בפני קולינה על מה שקרה", הגיב ג'וזפה מארוטה, מנכ"ל סמפדוריה והיה לראשון מבין אנשי הכדורגל במדינה שגינה את התופעה. "מעצבן אותי שקורים כאלה דברים", אמר אלברטו מלאסני, מאמן אמפולי ואריגו סאקי הצטרף ואמר "בושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully