וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסל אוטוטו בבוסטון

על פי סוכנו של הרכז הוותיק העיסקה שתהפוך אותו לחלק מהסלטיקס כבר סגורה. ארינס קרוב לחזרה, לברון וקובי שחקני החודש במזרח ובמערב

סם קאסל נמצא על סף חתימה בסלטיקס. על פי סוכנו של הרכז ששוחרר בשבוע שעבר מהקליפרס כיוון שרצה לחתום בקבוצה עם שאיפות לאליפות, פרטי העיסקה כבר נסגרו, וקאסל עצמו טס לבוסטון על מנת לחתום רשמית על החוזה. "אנחנו מצפים להודיע על הצטרפותו לסלטיקס", אמר נציג הקבוצה ג'ף טוויס. "אבל הוא עדיין לא חלק מהקבוצה עד החתימה, שצפויה במהלך יום שלישי". עדיין לא ברור האם קאסל יערוך את הבכורה שלו במדים הירוקים במשחק מול דטרויט בלילה שבין רביעי לחמישי.

קאסל בן ה-38 הצהיר בחודשים האחרונים תחת כל עץ רענן שהוא החתיכה החסרה בפאזל של סלטיקס בדרך לאליפות, וכעת הוא סוף סוף יקבל את מבוקשו ויצטרף לקווין גארנט, ריי אלן ופול פירס, להם יתרום מנסיונו הרב, שכולל את שתי טבעות האליפות בהן זכה בשנתיים הראשונות שלו בליגה במדי יוסטון. כזכור, שיתף קאסל פעולה עם גארנט במינסוטה, כשהשניים הגיעו יחד לגמר המערב ב-2004, ועם אלן במילווקי, שהעפילה לגמר המזרח ב-2001, כך שהחברים החדשים לא יהיו זרים לו.

"הוא שחקן מוכח", התייחס דוק ריברס לרכש הטרי שלו. "עכשיו רק נותר לראות איך הוא משתלב בקבוצה. הוא מגיע במצב הרוח הנכון והוא רק רוצה לעזור. הוא עדיין יודע איך לשחק, והוא נפלא בדקות ההכרעה של משחקים".

* גילברט ארינס, כוכבה הפצוע של וושינגטון, יתאמן היום לראשונה עם הוויזארדס מאז הניתוח שעבר בברכו. "הרופאים אישרו לי לחזור לפעילות מלאה", סיפר אייג'נט זירו. "אבל אני הולך לעשות את זה בזהירות, ולבנות לעצמי את הביטחון לאט לאט".

* יאו מינג עבר בהצלחה ניתוח בכף רגלו השמאלית בעקבות שבר המאמץ ממנו הוא סובל. כזכור, יאו צפוי להחמיץ את שארית העונה והפלייאוף.

* אנדריי קירילנקו, שנפצע בירכו אחרי עבירה קשה של דירק נוביצקי במשחק מול דאלאס הלילה, עבר בדיקת MRI שגילתה שהפורוורד הרוסי לא סובל משבר, כפי שחששו ביוטה תחילה.

* קובי בריאנט ולברון ג'יימס נבחרו לשחקני חודש פברואר במערב ובמזרח. לרוקיס החודש נבחרו אל הורפורד מאטלנטה ולואיס סקולה מיוסטון.

* החתמות נוספות שצפויות בימים הקרובים: גורדן גיריצ'ק, ששוחרר מפילדלפיה, יצטרף לפיניקס. טיירון לו, שנחתך מסקרמנטו, יחתום בדאלאס.

  • עוד באותו נושא:
  • סם קאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully