וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי מחכה לסרינה

אובזילר גברה בטורניר בנגלור על אנג'ליקה באכמן הגרמניה 2:6, 3:6, ותשחק בשלב הבא מול האמריקאית. נדאל עלה שלב בדובאי

ציפי אובזילר פתחה הבוקר (שלישי) ברגל ימין את הופעתה בטורניר בנגלור שבהודו (סך פרסים של 600 אלף דולר). הטניסאית הישראלית המדורגת במקום ה-117 בעולם, גברה בסיבוב הראשון על הגרמניה אנג'ליקה באכמן (155 בעולם) 2:6, 3:6, בדרכה לסיבוב השני, שם מחכה לה משוכה גבוהה במיוחד בדמות סרינה וויליאמס.

האמריקאית האימתנית אומנם לא נמצאת בשיא כושרה (מדורגת 11 בעולם), אבל פערי הרמות בין השתיים ברורים למדי, כשכל תוצאה פרט לניצחון חלק של סרינה תהווה סנסציה אדירה. השתיים עדיין לא נפגשו במהלך הקריירה הארוכה של שתיהן.

בטורניר לאס וגאס (סך פרסים של 436 אלף דולר) התקיים הלילה מפגש מעניין במיוחד כבר בסיבוב הראשון, כשלייטון יואיט, המדורג שני בטורניר, פגש את מראט סאפין, שגבר עליו בגמר טורניר אוסטרליה לפני שלוש שנים. הפעם היתה ידו של יואיט על העליונה, עם ניצחון חלק 2:6, 1:6. ג'יזרמו קניאס, המדורג רביעי, ניצח את מיודענו השבדי תומאס יוהנסון 3:6, 6:7, וניקולס קיפר גבר בדרבי גרמני על בנג'ימן בקר 4:6, 3:6.

מאוחר יותר הערב יפתח דודי סלע את הופעתו בטורניר מול פרננדו גונזאלס, המדורג ראשון בטורניר שיחפש נקמה על ההפסד המדהים מול סלע בגביע דייויס ברמת השרון לפני חצי שנה.

בטורניר דובאי (סך פרסים של 1.42 מיליון דולר) הפסיד הסרבי יאנקו טיפסרביץ' לספרדי פליסיאנו לופז - 6:3, 4:6, 6:4. הבלגי אוליבייה רוחוס ניצח את הפיני יארקו ניימינן - 1:6, 2:6. הצ'כי תומאס ברדיץ', המדורג 8, גבר על הצרפתי גאל מונפיס - 3:6, 2:6. רפאל נדאל ההתאמץ מול הגרמני פיליפ קולשרייבר, אבל אחרי שעתיים ו-22 דקות גבר עליו 6:3, 1:6, 4:6.

אנדי רודיק גבר 2:6, 4:6 על חואן קרלוס פררו הספרדי ויפגוש בסיבוב הבא את פול הנרי מתיו הצרפתי. המדורג 3 ואלוף אוסטרליה, נובאק דג'וקוביץ', יפגוש בסיבוב השני את פאבריס סנטורו אחרי שלא התקשה לנצח 4:6, 3:6 את מארין צ'יליץ' הקרואטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully