וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: ניצחון יוקרתי של הפלח

שיקי פלח ובנות השרון גברו בחוץ, 71:77 על הדאבליסטית, אליצור רמלה. רמת השרון ניצחה 80:83 את אליצור חולון. רמת חן-אשדוד 56:75

המחזור ה-19 בליגת העל בכדורסל נשים שוחק הערב (שני). המפגש המרכזי של המחזור הפגיש את אליצור רמלה, שאירחה את בנות השרון, בקרב על המקום הראשון. האורחות חזרו עם ניצחון גדול 71:77. רמת השרון גברה 80:83 על אליצור חולון. במשחק נוסף בבית העליון ניצחה מכבי רמת חן 65:76 את מכבי אשדוד.

אליצור רמלה - בנות השרון 77:71

זה סוג המשחקים שבגללו אנו אוהבים לצפות בליגת הנשים בכדורסל. מרתק, מותח, מסקרן. הקבוצה של שיקי פלח יצאה לביתה של רמלה, שרק ביום חמישי עשתה הישג אדיר עם העפלתה לחצי גמר היורוקאפ. אבל כפי שראינו הרבה פעמים, קבוצה שמגיעה לגבהים מסויימים, מתקשה לייצר רצף הצלחות ונופלת לבור. האורחות פתחו טוב והובילו בסיום הרבע הראשון בארבע נקודות הפרש. רמלה המשיכה לכל אורך המשחק לשמור מהן על הפרש קטן, אבל לא הצליחה לעשות את המהפך המיוחל מבחינתה.

בדקות הסיום עמדו בנות השרון בלחץ והצליחו לשמור על ההפרש. רמלה החלה לזרוק שלשות ובמקביל לעשות עבירות. אבל זה לא עזר לה ובסוף ניצחון גדול לאורחות. ניצחון אחד בשני המשחקים האחרונים שנותרו עד לסיום העונה הסדירה יקנה לבנות השרון את המקום הראשון בליגה ואת יתרון הביתיות בפלייאוף.

לבנות השרון: טנישה רייט 23 נקודות, מיסטי וויליאמס 19. לרמלה: שרל בייקר 16, שי דורון 14.

רמת השרון - אליצור חולון 80:83

הקבוצה של אורנה אוסטפלד הייתה קרובה להיות מופתעת, אבל לבסוף היא חזרה לעצמה וסיימה עם ניצחון. רמת השרון קיבלה תבוסה קשה על הראש ביום חמישי בטורקיה בגומלין רבע גמר היורוקאפ נגד גלאטסראיי. הפעם היא אירחה קבוצה קצת יותר צנועה. המשחק היה צמוד מאוד, כשברבע האחרון האורחות עולות ליתרון וקרובות להפתעה, אבל כאמור, הסיום היה של הביתיות, שעולות, בעקבות ההפסד של רמלה, למקום השני בטבלה.

לרמת השרון: טטיאנה טרוינה 21 נקודות, ג'יה פרקינס ודדה ויליפיץ' 17 נקודות כל אחת. לחולון: אייבורי לאטה 22 נקודות, לטנג'לה אטקינסון 18.

מכבי רמת חן - מכבי אשדוד 65:76

הקבוצה הביתית פתחה פער והגגילה אותו בעקביות לאורך המשחק. בסוף הרבע השלישי זה כבר היה 21 נקודות הפרש. רמת חן הורידה ברבע האחרון את הרגל מהגז, והקבוצה מהדרום הצליחה לצמק קמעה את ההפרש, אבל לא מעבר לזה.

לרמת חן: טאג' מקוויליאמס 21 נקודות, ארמינטי פרייס 20. לאשדוד: מיכל אפשטיין 22, ברנדי מקיין 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully