וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר חזר מהפגרה, לא בטוח שזה היה כדאי

הטניסאי המדורג 1 בעולם שיחק לראשונה מאז ההדחה בחצי גמר אליפות אוסטרליה, והפסיד בסיבוב הראשון בדובאי לאנדי מארי

קצת יותר מחודש עבר מאז משחקו האחרון של רוג'ר פדרר, כשהטניסאי מספר 1 בעולם הפסיד לנובאק דג'וקוביץ' בחצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה. אחרי מנוחה ראויה, פדרר חזר הערב (שני) למגרשים בסיבוב הראשון של טורניר דובאי (על סך פרסים של 1.426 מיליון דולר). הקהל באמירויות היה בטירוף, אבל נראה שבתום הערב הזה, הוא יצטרך להסתפק בשבעה טניסאים אחרים מתוך הטופ 10, שהגיעו להשתתף בטורניר.

פדרר המשיך במה שנראה כמו קו הידרדרות, והפסיד במשחק החזרה שלו לאנדי מארי הבריטי (11 בעולם) 6:7, 6:3, 6:4. זה היה ההפסד הראשון של פדרר בסיבוב הראשון של טורניר כלשהו, בשלוש שנים וחצי. בדומה להפסד הקודם שלו מול דג'וקוביץ', גם הפעם המשחק היה תלוי בפדרר, אלא שהשוויצרי הירבה בטעויות בלתי מחויבות ו"הגיש" את הניצחון ליריב שהיה ראוי.

במערכה הראשונה אף אחד מהטניסאים לא הצליח לשבור את השני והיא הגיעה למצב של שובר שיוויון, שבו הוביל הסקוטי כבר 2:5. פדרר גילה הרבה אופי, ואחרי שניצח 6:8 בשובר השיוויון, נראה היה ששום דבר לא יעצור אותו. מארי הגיב בטניס מדהים והגשות חזקות ומדויקות, וגם הצליח לשבור לראשונה במערכה השניה בדרך ל-3:6. במערכה השלישית והמכרעת הוא שבר ועלה ל-2:4. הגשות חזקות כבר אמרנו? אז הוא המשיך להיעזר בהם וסיים את ההתמודדות הזאת במשחקון הגשה קלאסי בדרך לניצחון 4:6 ועלייה ל-1:2 במאזן הפנימי שלו מול פדרר.

אגב, מארי גבר על פדרר גם במפגש האחרון ביניהם, לפני שכמעט שנתיים בטורניר סינסינטי בארצות הברית. הסקוטי יתמודד בסיבוב השני מול פרננדו ורדאסקו הספרדי, שניצח את ריינר שוטלר הגרמני 6:7, 6:4, 1:6.

במשחקים נוספים בסיבוב הראשון בדובאי:

דויד פרר (ספרד, 4) - טומי האס (גרמניה) 3:6, 0:6
ניקולאי דוידנקו (רוסיה, 5) - מוחמד גאריב (כווית) 4:6, 0:6
פבריס סנטורו (צרפת) - מיכאיל יוז'ני (רוסיה) 3:6, 4:6
יאן הרניך (צ'כיה) - סטניסלס וורינקה (שוויץ) 4:6, 4:6
איגור אנדרייב (רוסיה) - יאן מינאר (צ'כיה) 3:6, 4:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully