וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיגאן כבר מקבל את הגיבוי

ניוקאסל מרוחקת רק 3 נקודות מהקו האדום ואשלי, הבעלים, כבר שוחח עם המאמן שמבטיח: "יודעים איך לצאת מזה, אבל אנחנו עדיין לא בטוחים"

קווין קיגאן, מאמן ניוקאסל, ערך שיחות חירום עם בעלי המועדון מייק אשלי ביומיים האחרונים, בעקבות ההפסד 1:0 לבלקבורן ביום שבת. מנג'ר נבחרת אנגליה אמר כי לא יוכל לספק לאשלי את הבטחון בכך שיוכל לייצב את המועדון, רק שישה שבועות לאחר שזכה לחוזה תלת שנתי, כמחליפו של סם אלרדייס. קיגאן, כך נרמז בתקשורת האנגלית, נוטה להאשים את הכישלון של ניוקאסל בעובדה שלא הצליח להחתים אף שחקן בחלון ההעברות של ינואר ובלוח המשחקים הקשה.

קיגאן וקבוצתו עומדים בפני שני משחקי חוץ בבירמינגהאם וליברפול וללא ניצחון בתקופתו של המאמן, ניוקאסל עומדת שלוש נקודות מרחק מהמקום ממנו יורדים ליגה. "יש לנו את השחקנים ואנחנו יודעים איך לצאת מזה", אמר קיגאן, "זה המבחן שלנו, אבל הפרמיירליג היא מבחן מהמחזור הראשון או האחרון. צריך 40 נקודות כדי להישאר וגם בזה אי אפשר להיות בטוחים. אנחנו לא בטוחים בשום צורה".

מבחינת מעמד המאמן, כנראה שלקיגאן, בינתיים, אין ממה לדאוג. כריס מורט, יושב ראש ניוקאסל, הודיע למאמן כי הוא מקבל גיבוי מלא מהמועדון: "אין ספק כי קווין רוצה לשפר את התוצאות ואת זה הוא בא לעשות, זה מאכזב, אבל זה יגיע", אמר מורט והוסיף: "לקיגאן יש שחקנים שמשחקים טוב ואני בטוח שגם התוצאות יגיעו. האם ההנהלה עומדת ב-100 אחוזים מאחורי קיגאן? בהחלט כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully