וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תורו של מאנצ'יני

"כשאנחנו זוכים להחלטת שיפוט שמוטלת בספק, אף אחד לא שותק על זה. נראה מה יקרה כעת", תירץ מאמן אינטר את ההפסד 1:0 לנאפולי

לראשונה אחרי 25 מחזורים, הפסידה אינטר בפעם הראשונה, 1:0 לנאפולי. הניצחון, שהושג בדקה ה-75 משער של מרסלו זלאייטה, כתוצאה מטעות של חוליו סזאר, שוער אינטר, הותיר את הפער מהמקום השני, שם ממוקמת רומא, על שש נקודות. ההפסד הצטרף למפלה המפתיעה של הכחולים שחורים מול ליברפול בשבוע שעבר. כזכור, הפסידו החניכים של רוברטו מאנצ'יני באנפילד 2:0.

"אנחנו לא נמצאים בכושר טוב כרגע", אמר לאחר המשחק המאמן מאנצ'יני, "חלק מזה נובע מהעובדה שחסרים לנו שחקנים שפצועים. היה לנו יתרון טוב, שהיה יכול לגדול, אבל הוא נשאר על שש נקודות. ההפסד הזה לא צריך לפגום לנו בביטחון. יש לנו שבוע שלם לחזור להתכונן ולחזור לעניינים. הייתי אופטימי אחרי ה-1:1 מול רומא ונשארתי כך. יכול לקרות לפעמים שנשחק רע וגם נפסיד משחק".

מוליכת הטבלה שמרה על מאזן נקי מנצחונות במשך 31 מחזורים, מסיום העונה שעברה, לפני שקרסו באצטדיון בסאן פאולו. "נאפולי החלו את המשחק טוב ואנחנו הענקנו להם את השער. חוליו סזאר שיחק טוב בסך הכל, אבל הפעם טעות שלו היא שהביאה את השער ששינה את המשחק. מאז לא התקדמנו מספיק כדי להשתפר ולהשיג את השער".

כשמאנצ'יני מדבר על הפציעות, הוא חייב לקחת בחשבון גם את כריסטיאן קיבו, שנפצע במהלך המשחק ונמצא בספק למשחק הגומלין מול ליברפול ב-11 במרץ. "דיאן סטאנקוביץ' לא כשיר גם כן, ושחקנים נוספים חזרו רק עכשיו מפציעות ארוכות, אבל אם אנחנו רוצים שהם יחזרו כמו שצריך, אנחנו חייבים שהם ישחקו. עשינו יותר מדי טעויות במשחק. הפסדנו בגלל שנאפולי שיחקה טוב מאיתנו, אבל אני חייב להגיד שאני לא מסכים עם השיפוט".

חוליו סזאר הציל פנדל מפוקפק, שהגיע בעקבות ספק עבירה על וולטר גרגאנו, בזמן שמאנצ'יני מרגיש כי מירקו סאביני היה ראוי לכרטיס על שליחת המרפק לפרצופו של מאריו באלוטלי. "כשאינטר זוכה להחלטת שיפוק מוטלת בספק לטובתה, התקשורת לא שותקת לרגע על זה. עכשיו אני רוצה לראות מה יקרה במצב כזה".

חוליו סזאר הבהיר לאחר המשחק מה עמד מאחורי הטעות, שקבעה 0:1 לנאפולי: "היו לי שלושה דברים בראשו. הייתי בטוח שהכדור יקפוץ לי היישר לידיים, אבל זה לא מה שקרה וחשבתי לבעוט כדור לקיבו או רחוק, אבל לא עשיתי שום דבר מזה ומסרתי אותו לזלאייטה. אני לוקח את האחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully