וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו מוכנה למשחק העונה

שלושער של וונדל נתן לקבוצה של לורן בלאן 0:3 על פריס סן ז'רמן, והפער מליון צומק לשלוש נקודות, שבוע לפני המפגש ביניהן

בכל עונה בשנים האחרונות קוראת אחת מקבוצות הליגה הצרפתית תיגר על שליטתה המוחלטת של ליון, אבל אף אחת מהן לא הצליחה לנשל את האלופה הנצחית מתוארה מזה שש שנים. העונה נותרה בורדו לבד במירוץ, ולחניכים של לורן בלאן, בעונתו הראשונה כמאמן, יש את מלוא האמונה ביכולתם לגנוב את הכתר.

הערב (ראשון) הם עשו עוד צעד משמעותי בכיוון עם ניצחון חלק 0:3 על פריס סן ז'רמן, שהשאיר אותם במרחק של שלוש נקודות בלבד מליון בצמרת הטבלה, שבוע לפני משחק העונה בין השתיים בסטאד דה ז'רלן. במשחק נוסף הערב נפרדו סט. אטיין וניס בתיקו 0:0.

בורדו - פריס סן ז'רמן 0:3

לורן בלאן סחט את מירב המחמאות לעונה הנפלאה של בורדו עד כה, אבל הערב ההצגה היתה כולה של וונדל. הקשר הברזילאי המוכשר חגג עם שלושה שערים, והביא את הקבוצה מעיר היין לקרב הגדול של העונה במצב רוח מצוין.

הראשון של וונדל הגיע בדקה ה-33, אבל המנה העיקרית שלו היתה בתחילת המחצית השניה, אז הלם בפריזאים פעמיים בתוך שתי דקות, עם צמד בדקות 49 ו-51, וסידר למאמנו ניצחון יוקרתי בעימות מול פול לה גואן, חברו לשעבר לנבחרת צרפת, שמנגד לא ניצח כבר חמישה משחקים, ונותר עם קבוצתו במצב קשה מאוד בתחתית, שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום.

סט. אטיין - ניס 0:0

הירוקים להטו בשבועות האחרונים והסתערו מחדש על החלק העליון של הטבלה, אבל מול ניס המפתיעה הם נבלמו לחלוטין, והשתיים נפרדו בתיקו מאופס ומשמים.

  • עוד באותו נושא:
  • בורדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully