וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 22: הפועל כפר סבא - בית"ר ירושלים

מאמן בית"ר יודע שההחמצות הרבות של קבוצתו עלו לו ביוקר, ב-1:1 מול כפ"ס. גיא דיין: "לפני שנכנסתי, אלי אמר לי לחפש את השער"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

דיין: "אלי אמר לי לחפש את השער"

בית"ר ירושלים הגיעה הערב (ראשון) להמשיך את מסע ההצלחות שלה באצטדיון לויטה. זה היה אולי זלזול, או אולי חוסר מזל, אבל לבסוף ירדה האלופה בתיקו 1:1 מול הפועל כפר סבא.

המשחק המוזר נפתח עם שער כבר אחרי 16 שניות. גיל קין, בלם כפר סבא, ניסה להרחיק כדור מסוכן, אבל הכדור פגע ברגלו של רומולו וחדר פנימה. בין לבין היו החמצות, צהובים, תקרית בין יצחק שום ועידן טל. לא שום דבר מיוחד. בדקה ה-87 הגיע החילוף ששינה את המשחק. גיא דיין נכנס. שלוש דקות לאחר מכן הוא שלח כדור חופשי לפינה השמאלית של טברטקו קאלה כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

"אם אנחנו מגיעים לכל כך הרבה מצבים ולא מבקיעים זה קורה בגלל שאנחנו עייפים או בגלל שאנו לא מרוכזים", אמר באכזבה רבה המאמן יצחק שום. "מצד שני קשה מאוד לשחק בשבועיים חמישה משחקים ברצף. היינו די עייפים, אבל אי אפשר לתת תירוצים. היינו צריכים להבקיע הרבה יותר משער אחד. אין ספק שיש דברים שאנחנו צריכים לעשות יותר טוב".

במהלך המשחק נרשמה תקרית בין המאמן יצחק שום לעידן טל. שום ביקש לתת הוראות לשחקן, שבתנועות ידיים ביטל אותו. המאמן התרגז ושלח במהרה את אבירם ברוכיאן להחליף את הכוכב הסורר. הקהל קרא לעידן טל לבוא אליו והוא עשה את הדרך הארוכה מהספסל לאוהדים בין אם כי שעה לתחינותיהם ובין אם כדי להכעיס את מאמנו.

מן העבר השני, המאמן אלי אוחנה, נשמע מאוד מרוצה: "סוף סוף הצלחנו לעצור את רצף ההפסדים בבית. נגד הקבוצה הכי טובה בארץ זה היה מאוד קשה. היינו בפאניקה בפתיחה, אבל ככל שהמשחק התקדם, נכנסו אליו והצלחנו להשוות".

כובש שער השוויון לזכות כפר סבא, גיא דיין, אמר: "לפני שנכנסתי, אלי אמר לי לחפש את השער מכל מצב וזה מה שעשיתי. שמח שהוכחתי את עצמי היום ושהצלחתי להבקיע את שער השוויון בסיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully