וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנטה - סרט מלחמה

נועלת הטבלה גברה 1:2 על סראגוסה והיא ממשיכה לסגור הפער מהקו האדום. חטאפה ומאיורקה נפרדו ב-3:3, ניצחונות לבטיס וסנטאנדר

המחזור ה-26 בליגה הספרדית סיפק לנו אמש (שבת) שתי דרמות גדולות, האחת ב'נואבו קולמבינו', שם גברה ריאל מדריד, 2:3 על רקראטיבו. בוויסנטה קלדרון, ניצחה אתלטיקו מדריד 2:4 במשחק מצוין את ברצלונה. הערב (ראשון) נמשך המחזור.

נועלת הטבלה, לבנטה, ממשיכה במסע ההתאוששות שלה. הערב היא גברה בביתה 1:2 על סראגוסה. סנטאנדר המפתיעה השיגה 0:1 על ויאדוליד. חטאפה ומאיורקה נפרדו בתיקו 3:3. בטיס הביסה את מורסיה 0:4. ויאריאל אירחה ב'אל מדריגל' את אוסאסונה וסיימה עימה בתיקו 0:0. אלמריה סיימה בתיקו 1:1 ביתי עם אתלטיק בילבאו.

לבנטה - סראגוסה 1:2

האם הקבוצה מוולנסיה יכולה לעשות את זה ולהישאר בליגה הראשונה? הערב היא פגשה את סראגוסה, שגם נלחמת על ההישארות. בדקה ה-21 אלכסנדרה גרחו הטביע עוד את האורחים עם שער יתרון. מוסטפה ריגה הכפיל את התוצאה בדקה ה-60. חמש דקות אחר כך אוסקר גונזאלס רק צימק, אבל זה לא עזר. ללבנטה יש בסך הכול 19 נקודות והיא עדיין רחוקה עשר נקודות מהקו האדום, אלא שבששת משחקיה האחרונים היא עשתה שלושה ניצחונות והשיגה עשר נקודות. בקצב הזה, היא תוכל לעשות את הבלתי ייאמן. פרטים נוספים בהמשך השנה.

חטאפה - מאיורקה 3:3

בשבוע שעבר הקבוצה הקטנה ממדריד עשתה את הסנסציה של המחזור וכל אירופה כשגברה בסנטיאגו ברנבאו 0:1 על ריאל מדריד. הערב, חניכיו של מיכאל לאודרופ חזרו ל'אלפונסו קולוסיאום פרז', אירחו את האדומים מהאי וסיימו עימם בתיקו רב שערים דרמטי ביותר. חטאפה פתחה את המשחק בצורה מהממת עם שערים של מריו קוטלו כבר בדקה השנייה וחואן אלבין (11). דני גויזה, הסקורר המצוין של מאיורקה, צימק בדקה ה-14 והעלה את מניין שעריו ל-12. בדקה ה-36 חטפו האורחים מכה כשליונל סקאלוני הורחק. איבן ראמיס כבש שער עצמי בדקה ה-58. אלא שאז מאיורקה עשתה קאמבק ענק - חואן אראנגו (76) ואיבן ראמיס, שהבקיע שער עצמי, החזיר לקבוצתו כשהשווה בדקה ה-78.

בטיס - מורסיה 0:4

בקרב נוסף על ההישארות בליגה, אירחה הקבוצה מסביליה את העולה החדשה. ארתורו ארצו (14 פנדל), אדו (42, שערו העשירי העונה), מריאנו פאבונה (56, שער שמיני העונה) ורפאל סוביס (74, פנדל) קרעו את האורחים המסכנים והשאירו את שלוש הנקודות ב'מיגל רואיז דה לופרה' .

ויאדוליד - סנטאנדר 1:0

הקבוצה המפתיעה של הליגה יצאה ל'חוסה סורייה' וחזרה עם עוד ניצחון בעונה המצויינת שלה. אלדו פדרו דושר כבש חמש דקות לסיום ההתמודדות.

משחקים נוספים:

אלמריה - אתלטיק בילבאו 1:1
לאלמריה: אלבארו נגרדו (60 פנדל), לבילבאו: פרננדו יורנטה (73)

ויאריאל - אוסאסונה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully