וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא ובית"ר נפרדו ב-1:1

האלופה נענשה על ההחמצות הרבות, ועל כך שלא ידעה להעמיד חומה כשסיימה בתיקו עם כפ"ס, לאחר שספגה שער מכדור נייח בדקה ה-90

האלופה בית"ר ירושלים והפועל כפר סבא נפרדו הערב (ראשון) בתיקו 1:1 באצטדיון לויטה, במשחק שנעל את המחזור ה-22 והסיבוב השני של ליגת העל.

השאננות של בית"ר ירושלים ויצחק שום עלתה להם ביוקר הפעם. אלא שפער של 11 נקודות מהמקום השני וקבוצות אנמיות לא יקחו מהם את תואר האליפות השני ברציפות. האלופה עלתה ליתרון בזק משער של רומולו. רק 16 שניות חלפו מאז המשחק החל וכבר האורחים צהלו. התקפה טובה, כולל טעות של בלם כפר סבא, גיל קין, הביאו את הקבוצה מהבירה להוביל.

מכאן והלאה חניכיו של יצחק שום היו קרובים מספר פעמים להגדיל את היתרון השביר, אך לא הצליחו. כפר סבא נכנסה אט אט למשחק. היא התקרבה והתקרבה, אבל נראה כי שוב היא תתרפס בביתה, כמו שקרה לה כל כך הרבה פעמים העונה ותרד מנוצחת ב'לויטה'. אלא שאלי אוחנה, האקס המיתולוגי של בית"ר, לא עשה הנחות לקבוצה לשעבר שלו. הפעם הוא פגע עם חילוף מנצח וגדול. בדקה ה-87 הוא הכניס את גיא דיין. שלוש דקות לאחר מכן הוא לקח בעיטה חופשית, אחרי עבירה על גיז'רמו ישראלביץ'. דיין שלח כדור מסובב ומצוין פנימה והשווה ל-1:1. בית"ר נענשה פעמיים. פעם אחת על החומה המרושלת שהיא העמידה. הפעם השנייה על ההחמצות הרבות שלה במהלך המשחק.

אירוע נוסף העיב על האווירה הבית"רית שהייתה מחוייכת עד דקת הסיום. כמו שקרה כבר מספר פעמים העונה, גם הוא היה קשור לחילופים של שחקן מוביל ובכיר. יצחק שום ביקש לתת הוראות לעידן טל, שבתנועות ידיים ביטל אותו. שום התרגז ושלח במהרה את אבירם ברוכיאן להחליף את הכוכב הסורר.

מהלך המשחק

דקה 1 - גול! איזו פתיחה מהממת של האלופה! עידן טל הכניס כדור למיכאל זנדברג. האחרון ראה את רומולו חודר פנימה והזין אותו בכדור. גיל קין ניסה להתערב, אך הכדור שניסה להרחיק פגע ברגלו של הברזילאי וחדר פנימה. 0:1 לבית"ר אחרי 16 שניות.

דקה 31 - זנדברג העביר כדור רוחב מצוין לעמית בן שושן, אבל הגנת כפר סבא הצליחה להציל גם את הבעיטה שלו וגם את הניסיון השני של רומולו מהכדור החוזר.

דקה 42 - כפר סבא התקרבה והתקרבה ושלוש דקות לפני ההפסקה הגיעה להזדמנות הטובה ביותר שלה. יבואה נשלח בתוך הרחבה, אך הכדור שלו פגש את הבטן של קאלה, ששוב הציל את בית"ר.

דקה 70 - ישראלביץ' שלח בעיטה חזקה לשער של קאלה, אבל היא הלכה מעל המשקוף.

דקה 90 - גול! גיא דיין, שנכנס כמחליף רק שלוש דקות קודם לכן, כבש שער מצוין מבעיטה נייחת, אחרי עבירה על ישראלביץ' כ-18 מטרים מהשער. החומה של בית"ר נפרצה, 1:1 בסיום.

הרכב הפועל כפר סבא: אוהד לויטה, אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, גיל קין, לירה, יעוזה אבובקרי (גיא דיין, 87), אלירן סיימון (אבי אבינו, 69), בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ', סמואל יבואה, ביל גונזאלס (אבי קנפו, 55).

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלברז, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, דרק בואטנג, עידן טל (אבירם ברוכיאן, 67), גל אלברמן, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן (טוטו תמוז, 54), רומולו (ג'וניור ויסה, 80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully