וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסוף זה קרה

אחרי 25 מחזורים, נחלה אינטר הפסד ראשון בליגה, 1:0 בנאפולי. פיורנטינה גברה 2:3 על יובנטוס עם שער בדקה ה-90. אודינזה-אטאלנטה 0:2

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית נפתח אתמול (שבת) והמשיך היום עם המשחק המרכזי, בו ניצחה פיורנטינה את יובנטוס 2:3. נאפולי עשתה את הסנסציה של המחזור ואירופה כשהנחילה לאינטר הפסד ראשון העונה בליגה, 1:0.

נאפולי - אינטר 1:0

זה היה חייב לבוא מתישהו. עכשיו, מחר או יותר מאוחר, אבל הנראזורי היו צריכים להפסיד פעם. בכדורגל, לא לעולם חוסן. הם הצליחו להימלט מהפסד במשחק בסן סירו מול פארמה, למרות שפיגרו 2:1 עד הדקה ה-88 וניצחו 2:3. הערב הם יצאו לאצטדיון סאן פאולו. הקבוצה העשירה מהצפון המתנשא של ארץ המגף פגשה עשרות אלפים צופים משולהבים, שכבר אחרי שלוש דקות רקעו ברגליהם אחרי שער של מרסלו זאלייאטה. הוא גם הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-75, עוד לפני שריקת הסיום.

דווקא בזמנים הקריטיים האלופה מפשלת. במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, הם נוצחו 2:0 על ידי ליברפול עם שני שערים בדקות הסיום. היום, כאשר החבורה של רוברטו מאנצ'יני הייתה צריכה ניצחון כדי להחזיר את הפער מרומא, שניצחה אמש, לשש נקודות, היא כשלה. קשה לומר על הסקודטו באיטליה שהיא פתוחה, אבל כמו שאינטר נראית כרגע, מי יודע מה יכול להיות.

יובנטוס - פיורנטינה 3:2

לאור העובדה שמירב הגדולות שיחקו כבר אמש, המשחק המרכזי של היום היה משחק הצמרת בטורינו. הגברת הזקנה הגיעה אחרי הפסד ותיקו, אבל לא הצליחה לתקן את המאזן גם מול הויולה ורשמה הפסד נוסף. האורחים מפירנצה עלו ליתרון בדקה ה-19, אחרי שדאבל פס בין מרטין יורגנסן למאסימו גובי הסתיים בשער של האחרון, אבל היתרון הסגול החזיק מעמד בדיוק 10 דקות, אז כבש מומו סיסוקו שער בכורה במדי הביאנקונרי והישווה ל-1:1. הדרמה נשמכה גם במחצית השנייה ודקה ה-57 עשה מאורו קאמורנסי מהפך כשכבש אחרי מסירה של מולינרו. אלא שהיתרון של יובה החזיק מעמד רק 18 דקות, אז כבש פפה וואיגו והחזיר את פיורנטינה למשחק. אקורד הסיום היה שייך לפאבלו דניאל אוסבלדו, הארגנטינאי בן ה-22, שבדקה ה-90 נגח מצוין מתוך הרחבה והשלים מהפך וניצחון ענק של פיורנטינה 2:3.

סמפדוריה - טורינו 2:2

המקומיים הגיעו אחרי תבוסה כואבת 4:1 לאטאלנטה וביקשו להחזיר את הכבוד, אבל נקלעו לפיגור כבר אחרי 18 דקות אחרי שער של ג'יאנלוקה קומוטו. סמפ לא נשברה ועבדה קשה כדי לא להפסיד בלואיג'י פראריס ואחרי שהחזיקה יותר בכדור ובעטה יותר לשער, באה על שכרה עם שער שוויון של לואיג'י סאלה הוותיק בדקה ה-45. דויד די מיקלה הוותיק החזיר את היתרון לטורינו אחרי פנדל מוצלח בדקה ה-51, אבל רק דקה חלפה ואנטוניו קסאנו הישווה פעם נוספת.

אודינזה - אטאלנטה 0:2

אודינזה רצה כבר זמן רוך בצמרת, מקום די מוכר לה בשנים האחרונות, אבל העונה היא עושה את זה הרבה בזכות צמד הבינלאומיים שלה, פאביו קווליארלה ואנטוניו די נטאלה. עד היום כבשו השניים 18 שערי ליגה ביחד, והיום הם המשיכו להפציץ. קווליארלה היה הראשון לכבוש בדקה ה-30 ודי נטאלה הכפיל את התוצאה כעבור שתי דקות והציב את אודינזה בעמדה מאוד נוחה לניצחון עוד לפני המחצית. קצב השערים קיבל תאוצה עם תחילת המחצית השנייה.

קליארי - גנואה 1:2

אם לא די בעובדה שהיא נמצאת במקום האחרון בטבלה, קליארי הגיעה במצב רוח שפוף ביותר אחרי ששלשום הופחתו ממאזנה 3 נקודות בגלל פעולה לא חוקית כנגד שחקן עבר שלה. אלסנדרו לוקאטלי ניצל את זה כדי להעלות את האורחים ל-0:1 בדקה ה-15, אבל קליארי הוכיחה שיש לה מלחמה לתת, הישוותה כעבור 14 דקות משער של רוברטו אקוואפרסקה ועשתה מהפך כשהחלוץ השלים צמד רגע לפני הירידה למחצית.

אמפולי - סיינה 2:0
לסיינה: דניאלה פורטאנובה 33, כריסטיאן ריגאנו 90.

ליבורנו - קטאניה 0:1
לליבורנו: אלסנדרו דיאמנטי 62.

רג'ינה - פאלרמו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully