וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה את בולטון 1:3

שער עצמי מוזר של יאסקליינן פתח את הדרך לצמד נוסף של האדומים. תמיר כהן כבש שער בכורה באנגליה. אברטון ניצחה את פורטסמות 1:3

אחרי שאתמול (שבת) שיחקה שלישיית הצמרת של הליגה האנגלית, היום נמשך המחזור ה-28 בליגה האנגלית עם ניצחון חוץ 1:3 של ליברפול מול בולטון. במשחק המאוחר יותר ניצחה הנציגה השניה של העיר ליברפול, אברטון, את פורטסמות עם 1:3 משלה.

בולטון - ליברפול 3:1

בולטון פתחה הרבה יותר טוב והייתה קרובה לשערים, כשכדור חופשי של אל חאדג'י דיופ גם פגש את המשקוף, אבל דווקא האדומים עלו ליתרון משער מאוד מוזר בדקה ה-11. סטיבן ג'רארד בעט כדור לא חזק מחוץ לרחבה, הכדור עשה דרכו החוצה, אבל יוסי יאסקליינן החליט לזנק, הכגדור פגע בו, שינה כיוון בצורה מוזרה וחדר פנימה. 0:1 ביזארי בניגוד למהלך המשחק.

מרגע השער נראה היה שבולטון אמרה נואש. ליברפול נכנסה למשחק והייתה טובה יותר ובדקה ה-58 גם הכפילה את היתרון אחרי שער בבעיטה שטוחה וחזקה של ריאן באבל, בעוד כדור שיאסקליינן יכול היה לעצור. 16 דקות מאוחר יותר נכנס גם פאביו אורליו לרשימת הכובשים ובולטון הבינה שאת הנקודות היא תצטרך לחפש במשחקי התחתית. תמיר כהן נכנס בדקה ה-46 במדי בולטון, נאלץ להתמודד במרכז המגרש עם עדיפות מספרית ואיכותית של הקישור האדום, אבל כבש את שער הבכורה שלו בנגיחה בדקה ה-79, שצימקה את התוצאה ל-3:1. יוסי בניון לא שותף במדי ליברפול.

אברטון - פורטסמות 1:3

המיליונרים לא נתנו ליריבתם העירונית לברוח ומיהרו להיצמד אליה במקום הרביעי. הקבוצה של דייויד מויס לא הפסידה בשבעת משחקיה האחרונים ופתחה בסערה עם שער בזק של איגביני יעקובו אחרי 51 שניות, אבל ג'רמיין דפו, שלא מפסיק לכבוש מאז שהגיע לפומפי מטוטנהאם, איזן בדקה ה-38 עם הסטה קלילה לרשת של טים הווארד. השוויון נשמר עד הדקה ה-73, אז כבש האוסטרלי טים קייהיל בנגיחה שהחזירה את היתרון למקומיים, ובדקה ה-81 סגר יעקובו את הסיפור עם השני שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully