וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכנסות מהדרבי התל אביבי יועברו ל'לאן"

הלוואה ישנה שלקחה מכבי תל אביב ממשרד הכרטיסים, תוחזר באמצעות ההכנסה מהמשחק בשבוע הבא. שוב ביקורת חריפה על לוין

למרות המשחק החלש ותוצאת ה-0:0 מול בני סכנין, במכבי תל אביב קיבלו אמש (שבת) בסיפוק רב את שיבוץ המשחקים של הסיבוב השלישי, שבו נקבע כי הקבוצה תארח במחזור הקרוב את הדרבי מול הפועל תל אביב בבלומפילד.

במועדון שמחים לארח את המשחק, אולם ההכנסה השמנה הצפויה, שמוערכת בכ- מיליון שקלים, תועבר ישירות למשרד הכרטיסים "לאן", וזאת ככיסוי הלוואה שלקח בזמנו הבעלים הקודמים, לוני הרציקוביץ', ממשרד הכרטיסים. הרציקוביץ' לווה כספים כשבהסכם נאמר שהסכום יכוסה באמצעות הכנסות עתידיות ממכירת כרטיסים ומנויים. כעת תצטרך ההנהלה החדשה להחזיר חלק מהחובות הללו והכסף שיגיע ממכירת הכרטיסים לדרבי, יוקצה כאמור לטובת העניין.

למרות שביעות הרצון מהסיום במקום השמיני, מעמדו של ניר לוין ממשיך להתערער, גם בעקבות משחקה החלש של הקבוצה אמש. יחד עם זאת אומרים בקבוצה כי המשימה העיקרית כרגע היא הדרבי מול האדומים. בהנהלת המועדון ישנן כבר הערכות מצב לגבי אפשרות שמכבי תפסיד גם את הדרבי הקרוב.

גם אמש, בסיום המשחק, הביעו מספר גורמים בהנהלת הקבוצה ביקורת על החילופים התמוהים של לוין. אותם גורמים כיוונו את דבריהם בעיקר בקשר להחלפתו של הקשר אלן מסודי, שהיה המצטיין במגרש והיה בין היחידים שניסו לעשות משהו יצירתי במשחק ההתקפה האנמי של הצהובים. בהנהלת המועדון לא ממהרים לפטר את לוין גם מהסיבה שאף מאמן לא יסכים להגיע לחודשיים בלבד בלי הבטחה לחוזה לעונה הבאה.

בכיר בהנהלת הקבוצה אמר היום: "כולם ראו אתמול את המשחק, אבל לפי התגובה שלו בסיום כנראה שהמאמן ראה משחק אחר. הוא האחראי הבלעדי לחלק המקצועי, להרכב ולחילופים והוא צריך להבין שהכישלון יהיה רשום בסופו של דבר עליו. בכל מקרה כרגע המשימה העיקרית שלנו היא לנצח בדרבי וזה הדבר הכי חשוב על הפרק".

אחרי שאמש סולק עומר פרץ מחדר ההלבשה על ידי לוין וזאת לאחר חילופי דברים בין המאמן לחלוץ, נפגשו השניים הבוקר וחיסלו את הפרשה. במועדון הוחלט שלא לקנוס את פרץ והוא גם לא יועמד לועדת משמעת בעקבות התקרית.

הבלם ליאור ז'אן שסובל מכאבים במפשעה ואף עלה לשחק אמש עם זריקה, נצטווה לנוח יומיים ויחזור לאימונים ביום שלישי. הקשר ארז מסיקה שסובל מכאבים בקרסול ישוב להתאמן ביום רביעי וינסה להיות כשיר לדרבי. יניב עזרן, שמתאושש מפגיעה בברכו ולא היה בסגל למשחק מול סכנין, ערך היום אימון בחדר כושר וצפוי לחזור ולהתאמן עם הקבוצה לקראת אמצע השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully