וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 22: מכבי ת"א - בני סכנין

מכבי ת"א שוב לא הרשימה, אבל מאמנה, שזרק את פרץ מחדר ההלבשה במחצית בגלל התחצפות, מעודד מהעובדה שהיא תארח את הדרבי

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

במחצית המשחק בין מכבי תל אביב לבני סכנין (0:0) אירעה תקרית בין מאמן מכבי ניר לוין ובין החלוץ עומר פרץ. כשהחלוץ הבין כי הוא מוחלף על ידי רודי חדד, הוא התרגז מאוד ואף בעט באחד התיקים בחדר ההלבשה. לוין, שראה זאת, ביקש מהשחקן להירגע ולשבת בשקט, על מנת לא להפריע לריכוז של שאר השחקנים. פרץ ענה למאמנו ואמר: "מה אתה רוצה? אני רוצה לשחק". לוין לא שתק ואמר: "תהיה טוב, תשחק. אתה לא מגיע לשום כדור". פרץ העצבני ענה בחזרה: "מה אתה רוצה ממני ? אני מגיע לכדורים". בשלב זה הורה לוין לשחקן לשתוק וזרק אותו מחדר ההלבשה.

התיקו מול בני סכנין הספיק הערב (שבת) למכבי תל אביב בשביל לסיים את הסיבוב השני בליגת העל במקום השמיני ולארח את הפועל תל אביב בדרבי כבר בשבוע הבא. הצהובים החזיקו בכדור יותר מיריביהם הערב, אבל סכנין הייתה מסוכנת בהרבה ואילולא החמצות של חאמד גנאים ומאור בוזגלו, הייתה מנצחת.

למרות זאת, ניר לוין לא היה מוכן לתת לסכנין קרדיט: "אני מאוכזב לאור העובדה ששלטנו במשחק, למעט המחצית הראשונה בה הם הגיעו להזדמנות אחת אולי. הנענו את הכדור והיינו טובים יותר. נכון שלא תרגמנו את זה למצבים ובטח לא לשערים, אבל בסך הכל אחרי משחק הגביע שהיה, והימים הקשים שעברו עלינו, תיקו זה בסדר לאור העובדה שסיימנו מקום שמיני. היה חשוב לנו היום לסיים במקום השמיני על מנת לארח את הדרבי בשבוע הבא, ואם השחקנים ואנחנו יכולים להחזיר במשהו למועדון זה לארח דרבי עם הכנסה, שחשובה לקבוצה, אחרי מה שקלקלנו ביום שלישי".

"אני מציע לשים את הדברים בפרופורציה" המשיך לוין. "זה לא היה שבוע שחור, שמדברים על דברים קשים במדינה כמו שלנו מדברים על דברים אחרים. עפנו מהגביע, זה מביש, אבל זה קורה. אנחנו צריכים להמשיך הלאה ולהרים את הראש, חלק מהיכולת של קבוצת כדורגל ושחקנים זה לדעת לצאת ממצבים כאלה. תפקידם של אלה שכותבים את הכותרות הוא לכתוב, תפקידי הוא לעבוד. אני לא אגיד שזה משהו נעים וסימפטי, כי זה לא, אבל אני מציע לכל הכותבים והמדווחים לא להגזים בביקורות".

בקשר לשמועות על החלפתו אמר לוין: "לי יש את השקט במועדון, ואת האפשרות להתרכז בעבודה, אני חוזר ואומר שכל הרעשים והקשקושים הם במעגלים הרחוקים יותר בקבוצה. במעגל הקרוב והקובע יש שקט ומתרכזים במה שצריך לעשות".

אלן מסודי הוסיף על דברי מאמנו: "לא איכפת לי מה כולם אומרים, לקחנו נקודה וזה גם משהו. סכנין לא קבוצה קטנה, היא טובה מאוד".

הקשר גם התייחס לכך שהוחלף לקראת הסיום: "זאת החלטה של מאמן, אל תעשו מזה בלאגן. אין לי בעיה עם זה". לקראת הדרבי, הוסיף: "גם בדרבי הקודם למרות ההפסד, שיחקנו טוב. היו לנו בסוף דקות של חוסר ריכוז וספגנו שני שערים. הגענו מוכנים לדרבי ההוא אבל יש גם עניין של מזל. נגיע מוכנים לכל משחק ונצטרך להיות מפוקסים 90 דקות".

הקשר ליאור ז'אן, שהוחלף במחצית השנייה, סובל מרגישות במפשעה וצפוי לנוח יומיים. ז'אן אמור להיות כשיר לדרבי בשבת הבאה.

"קשה לשחק נגד קבוצת תחתית כמו מכבי"

מאמן סכנין, אלישע לוי, אמר אחרי המשחק: "בחצי הראשון שיחקנו טוב, הגענו לשתי הזדמנויות של מאה אחוז אבל לא ניצלנו אותן. החצי השני היה כביכול בשליטה שלהם, אבל הם לא עשו עם זה הרבה. איבדו קצת מהמחץ עם היציאה של בוזגלו, אבל הם שיחקו על כדורים ארוכים ואנחנו הסתדרנו עם זה די בקלות. בסופו של דבר, תיקו די משקף. אני מקווה שהפציעה של בוזגלו לא חמורה, נצטרך לחכות קצת ולראות איך הוא מתאושש".

מגן סכנין, עבד רבאח, אמר: "אני לא חושב שנגמר לנו הכח אחרי בית"ר. שיחקנו טוב והגענו לשלושה ארבעה מצבים טובים. אחרי 120 דקות זה היה קשה מאוד, בזמן האחרון היו לנו הרבה פציעות והרחקות".

רבאח נשאל האם הוא מרוצה בעקבות התוצאה ואמר: "לסכנין יש סגל דל יחסית לקבוצות אחרות. בחלון ההעברות לא הבאנו חיזוק כי אין כסף, לכן קשה לשמור על הרמה מתחילת העונה וגם הפעם הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה. נכון שמכבי בתחתית אבל בתחילת העונה מי שחשב שנגיע לבלומפילד ונהיה מאוכזבים. אנחנו חושבים על אירופה, אבל קשה לשחק נגד קבוצת תחתית כמו מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully