וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, אולימפיאקוס מתחברת

קבוצתו של יאנאקיס גברה 61:65 על לאריסה, לפני מכבי ת"א. פנאתינייקוס עם הפסד שלישי רצוף. לימונד קלע 18 בלה מאן, משה מזרחי 13 לראסינג

היו רבים, שלאחר ניצחונה של מכבי תל אביב ביוון מול אולימפיאקוס, הספידו את הענקית היוונית, ואמרו שגם עם מאמנה החדש, פאנאיוטיס יאנאקיס, העונה של האדומים גמורה. אלא שמאז אולימפיאקוס ניצחה באירופה את ז'לגיריס קובנה החזקה, ועכשיו, רגע לפני שהיא מגיעה למשחק ביד אליהו כדי לנקום בצהובים, היא גברה הערב (שבת) בליגה היוונית על לאריסה, 61:65, בבית.

רבע ראשון מצויין של המארחים הסתיים ביתרון 9, והמגמה נמשכה עד למחצית. ברבע השלישי רשמו שתי הקבוצות תצוגה התקפית נוראית, כש-10 דקות של כדורסל נגמרו ב-7:9 לזכותם של האורחים. לקראת הסיום עוד היה נדמה שלאריסה חוזרת, אבל קבוצתו של יאנאקיס הצליחה לסגור את המשחק. קלעו לאולימפיאקוס: מארק ג'קסון 14, קוסטה ואסילאידיס 10, לין גריר 8. ללאריסה: גיורגוס טסיארס 20, פאניס קובוראס 16.

המשבר בפנאתינייקוס ממשיך להיראות ריאלי יותר ויותר, והערב, לאחר שהקבוצה נחלה את הפסדה השלישי ברציפות בכל המסגרות, הפעם למארוסי, 93:89, ועוד בבית. קבוצתו של אוברדוביץ', שלא הפסידה במשך 16 משחקים רצופים בליגה, פתאום לא נראית כל כך מאיימת, והיא תהיה חייבת לתפוס את עצמה בזמן, לפני שיהיה מאוחר מדי.

מאורסי שלטה כבר מהפתיחה, ובמחצית הוליכה ביתרון 7. אלא שלמחצית השניה עלו הירוקים ממוקדים יותר, ונטלו את היתרון. המשחק היה צמוד עד לסיום, אבל אז האורחים הצליחו לבצע מיני בריחה, ולגנוב ניצחון חוץ יוקרתי על אלופת אירופה. קלעו למאורוסי: דימיטרי מאברוידיס 20, קוסטה קאימגולו 15. לפנאתינייקוס: ואסילי ספאנוליס 19, דימיטאר דיאמנטידיס 18, דימוס דיקודיס 14.

הישראלים חגגו בצרפת

בליגה הצרפתית, המשיכה ראסינג פאריז את התקופה הטובה שלה, לאחר שהערב ניצחה בחוץ את שטראסבורג, 79:90, ללא אפיק ניסים שייעדר תקופה ארוכה. משה מזרחי, המשחק בראסינג, רשם משחק מצויין, וקבוצתו תזכה למעט אוויר בתחתית. הפתיחה היתה דווקא של המארחים, שהוליכו ביתרון 7, אבל ראסינג הפכה את התוצאה, והוליכה במחצית. ברבע השלישי היה כולו של האורחים, שברחו עד 20 נקודות הפרש, והרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד. קלעו לראסינג: ג'קל פוסטר 27, משה מזרחי 13. לשטארסבורג: דרק אובסוהאן 16, קווין יוסטון 15.

הנציג הישראלי השני בליגה, הלא הוא רביב לימונד, יצא עם קבוצתו למשחק חוץ אצל לה הארב, והשתיים נאבקו במשך 45 דקות, לפני שהאורחים יצאו עם היד על העליונה, עם ניצחון 98:99 בהארכה.

המשחק היה בשליטת לה הארב לאורך שלושה רבעים, אך לימונד וחבריו התעוררו, והצילחו להשוות לפני הסיום, בדרך לניצחון גדול בהארכה. קלעו ללה מאן: ניקולס באטום 21 (12 ריבאונדים), רביב לימונד ולוקה בוגדאנוביץ' 18 כל אחד. קלעו ללה הארב: ג'ון קוקס 30, טי ג'יי תומפסון 20.

בדרבי הבלגי של הערב, אירחו יעקב ג'ינו ואיציק אוחנון עם לובן, את שרון דרוקר, והמובילה, אוסטנד. האורחים נטלו את היתרון בפתיחה ועלו ל-12:18, אבל לובן הצליחה לחזור לקראת המחצית. אלא שברבע השלישי עלתה אוסטנד לפער דו ספרתי, ממנו קבוצתו של ג'ינו כבר לא הצליחה לחזור. קלעו לאוסטנד: וסלין פטרוביץ' וגרג ברונר 16 כל אחד. ללובן: רון לואיס 17, אנתוני דיל, איציק אוחנון 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully