וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן בהילוך ראשון

שער אחד בודד של קלוסה הספיק לניצחון 0:1 קטן על שאלקה. ברמן ממש מאחור עם 0:2 על דורטמונד, קרלסרוהה ניצחה 1:3 את וולפסבורג

המחזור ה-22 בליגה הגרמנית יצא לדרך היום (שבת), כשבמוקד עמד המפגש המרתק בין שאלקה לבאיירן מינכן, אותו ניצחה באיירן 0:1, ורדר ברמן נצמדה לצמרת עם ניצחון 0:2 קליל על דורטמונד, בעוד וולפסבורג ניצחה בבית את קרלסורהה 1:2. המשחק בין המשחק בין אנרג'י קוטבוס ושטוטגארט נדחה בשל תנאי מזג האוויר.

שאלקה - באיירן מינכן 1:0

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש את מוליכת הטבלה, ושאלקה, שלא מצליחה לספק תצוגות כדורגל מוצלחות בשבועות האחרונים. המארחת הפסידה שניים ברצף (וולפסבורג בבית, לברקוזן בחוץ), וגם שם ידעו שלצאת מהמשבר דווקא מול באיירן, לא יהיה פשוט. האורחים אמנם עדיין ראשונים, אבל מתקשים להכריע לאחרונה משחקים, ולראיה סיימו 4 פעמים בתיקו בששת משחקיהם האחרונים. גם הערב ניתן היה ללמוד קצת על הגמגום של באיירן, שלא הרשימה, אבל היא ניצלה פתיחה סוערת של מירוסלב קלוסה, שהעלה אותם ליתרון כבר בדקה ה-10, לאחר שכבש מקרוב, וסוף סוף אספה 3 נקודות יקרות.

ותודה לרוזנברג

ורדר ברמן - דורטמונד 0:2

העונה המאכזבת של דורטמונד עדיין קובעת שהיא קבוצת תחתית, אבל ישנה התעוררות בקרב השחורים צהובים, עם שני ניצחונות רצופים, ובימים בהירים כבר שם רואים את הכרטיס לאירופה. מבחינתם, אם היתה תקופה נוחה לפגוש את ברמן הרי שהיא עכשיו, מאחר והמארחים ניצחו רק משחק אחד משלושת האחרונים שלהם, ונתנו לבאיירן לברוח.

מחצית ראשונה חלשה של שתי הקבוצות כמעט והסתיימה בשיוויון, אבל אז הגיע מרכוס רוזנברג, והוריד את המארחים ביתרון כשכבש עם השריקה למחצית. דורטמונד נאבקה כדי למצוא את השיוויון, אבל רוזנברג היכה בשנית בדקה ה-63 וסגר את המשחק.

קרלסרוהה - וולפסבורג 1:3

המארחים פינטזו במשך מחזורים רבים על השתלטות על המקום הראשון, אבל שלושה משחקים ללא ניצחון בשלשות המחזורים האחרונים, השאירו אותה הרחק מאחור. לעומתם, לאחר פתיחה מגומגמת, בוולפסבורג התאפסו על עצמם והם נמצאים בתקופה נהדרת עם 4 ניצחונות רצופים, ותוצאת תיקו אחת מול הרטה ברלין.

אלא שלקרלסרוהה נמאס לתת לליגה לברוח, והיא הוליכה בפתיחה עם שער של מריו אגימן בדקה ה-22. היתרון הזה החזיק רק 6 דקות, וכריסטיאן גנטנר השווה בדקה ה-28. אלא שהמארחים לא ויתרו, ובדקה ה-73 מצאו את שער היתרון עם ג'ושוע קנדי, ואלכסנדר איאשבילי חתם את המשחק עם שער בדקה ה-90.

האנזה רוסטוק - ארמיניה בילפלד 1:1

מאבק התחתית החם הפגיש את בילפלד, שסוחבת אחריה ארבעה הפסדים רצופים, ורוסטוק שמשקיעה את כל האנרגיה כדי להימלט מהתחתית ומהקבוצות המאכלסות אותה. המארחים יושבים ממש על הקו האדום, אבל השליטה בפתיחה היתה שלהם: בדקה ה-17 הם קיבלו פנדל, אבל ארתור ווצ'יניארק החמיץ מהנקודה הלבנה. המשחק היה נטול אירועים מיוחדים או הזדמנויות עד לדקה ה-84, אז הגיע כריסטיאן איגלר והעלה את האורחים ליתרון. דווקא כשהיה נדמה שבילפלד סוף סוף תמצא ניצחון נדיר, הגיע פין בארטלס, השווה, והשאיר את השתיים עם נקודה לכל אחת, ועם לא מעט צרות בתחתית.

האנובר - נירנברג 1:2

להאנובר: ארנולד ברוכינק 28', שאבולט הושטי 65.
לנירנברג: זבייזדאן מיסימוביץ' 52.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully