וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש נקודות הופחתו לקליארי

המועדון מסרדיניה נענש לאחר שקנס שחקן שהתבטא נגד המועדון, בניגוד לתקנון ההתאחדות. יו"ר המועדון שהורחק לשנה: "זוהי אי הבנה גדולה"

אם מישהו בסרדיניה עוד החל לפנטז על הישארות בליגה של קליארי, לאחר שהקבוצה סחטה תיקו מיובנטוס, ואף גברה על לאציו, הרי שהיום (שבת) הגיעה מכה שעלולה להתברר כמכת מוות עבור העונה של המועדון הקטן. ההתאחדות האיטלקית לכדורגל החליטה להוריד לקבוצה 3 נקודות בעקבות התנהלות בלתי תקינה של המועדון בפני אחד משחקניו.

בפברואר 2007, התראיין ג'יאנלוקה גראסדוניה לאחד העיתונים המקומיים ושם יצא כנגד קבוצתו שלו. בקליארי לא אהבו את ההתבטאות שלו והחליטו לקנוס את השחקן. אלא שלפי התקנון של ההתאחדות האיטלקית, מועדון נדרש להגיש את המקרה לבוררות על ידי גוף חיצוני או ההתאחדות עצמה, לפני שהיא נוקטת בצעדים משמעתיים.

בנוסף לעונש הקשה, נקנסה הקבוצה ב-20 אלף יורו, בעוד יו"ר הקבוצה, מאסימו צ'לינו נקנס ב-10 אלפים ובהרחקה לשנה מהכדורגל. "לשחקנים שלי אני רוצה לומר שהפחתת הנקודות נעשתה באופן זמני בלבד", אמר צ'לינו. "זה לא צריך להסיח את דעתנו מהמאבק להישארות בליגה". צ'לינו נשמע בטוח לחלוטין בצדקתו בכל הנוגע למקרה, ובטוח שבבוא הזמן גם ההתאחדות תבין זאת: "אני רגוע לגבי איך שהתנהלתי. תמיד הייתי זהיר לגבי עמידה בחוקים. זוהי פשוט אי הבנה גדולה".

אי הבנה או לא, קליארי, ששקועה במקום האחרון בטבלה, 6 נקודות מתחת לקו האדום, תיאלץ להתמודד עתה עם פער של 9 נקודות, ורק 13 משחקים כדי למנוע ירידה לליגת המשנה. "זוהי עוד מהלומה עבורנו, ועוד משוכה להתגבר עליה", אמר מאמן הקבוצה, דויד בלארדיני. "אבל אני בטוח שהנקודות יוחזרו, והשחקנים ייתנו את המקסימום במשחק הביתי מול גנואה מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully