וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ובני סכנין סיימו בתיקו 0:0

מכבי ת"א ובני סכנין קיוו להעביר את הבאסה מהגביע במפגש הליגה ביניהן, אבל סיימו ב-0:0, במשחק השלישי שמסתיים ללא שערים במחזור ה-22

בשבוע הבא ייערך בתל אביב דרבי, אבל את החדשות הטובות שלה, מכבי, שתארח את המשחק, תשאב אך ורק מהיכולת החלשה שהציגה הפועל בקרית שמונה. לצהובים של ניר לוין אין יותר מדי סיבות לאופטימיות אם להתייחס רק ליכולת שלהם. הערב (שבת) הם פגשו את בני סכנין למשחק בית ושוב הציגו את אותה יכולת לא מספקת שמאפיינת אותם מתחילת העולם.

המחצית הראשונה הבליטה את הבעיה הגדולה של מכבי תל אביב. יאניק קמנאן הוא אחד מהחלוצים הטובים בארץ, אבל הוא זקוק לחלוץ נוסף לצידו. הצהובים שלטו הערב במרכז המגרש, החזיקו יותר בכדור, אבל לא מצאו את הידיים והרגליים כשהם הגיעו לאזור הרחבה. בצד השני סכנין התבססה על מתפרצות ועל פעולות אישיות בחלק ההתקפי וכך הגיעה למספר מצבים מצוינים, שלא נוצלו.

גם במחצית השנייה נמשך אותו הלך רוח. מכבי תל אביב החזיקה יותר בכדור, סכנין הייתה מסוכנת בהרבה. חאמד גנאים רשם החמצה נדירה, דור מלול עשה כמה מהלכים מבריקים, אבל בזה זה נגמר.

שני משחקים הסתיימו עוד לפני כן ב-0:0, זה היה המשחק שלישי ללא שערים במחזור ה-22. עם הכדורגל בליגת העל שלנו זה לא מפתיע. במקום בו ישנם אולי שני מאמנים שעולים עם הרכבים ובהם שני חלוצים, הסיבוב השלישי שיפתח בשבוע הבא, מתחיל להיראות כמו עונש.

מהלך המשחק

דקה 21: אפוסטו הגיע ראשון לכדור קרן, אבל נגח חזק והחוצה.

דקה 26: יבוריאן העלה כדור מ-25 מטרים למרכז הרחבה, אפוסטו שוב היה במקום, אבל הנגיחה שלו שוב פיספסה במעט את המסגרת.

דקה 28: אפוסטו סיים מתפרצת של סכנין עם מסירה מצוינת לבוזגלו, אבל הקשר הצעיר החמיץ ממצב נהדר מול יבריץ'.

דקה 68: שפונגין העלה כדור מצד ימין, קרופניק פיספס ומסודי נגח החוצה ממצב נוח.

דקה 69: יבוריאן הוציא כדור מצוין לחאמד גנאים, שבעט מחמישה מטרים החוצה. החמצה מדהימה של סכנין.

דקה 71: דור מלול הגיע ראשון לריבאונד מההגנה של סכנין והפציץ החוצה מחוץ לרחבה.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, אורי שטרית, ג'ונתן אסוס, ליאור ז'אן (רביד גזל 63), דור מלול, עומר פרץ (רודי חדד 46), אלן מסודי (עומרי רון 77), יאניק קמאנן.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, חאמד גנאים (חיים בנון 87), ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, בוגדאן אפוסטו (עלי עותמאן 62), מאור בוזגלו (מוחמד אבו ריא 60), איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully