וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה ניצחה את הפועל תל אביב 1:2

הפועל ת"א שיחקה חלש ועדיין הצליחה לעלות ליתרון 0:1 מול עירוני קרית שמונה. אלא שכמו קבוצת תחתית טיפוסית, האדומים ספגו צמד מהיר בדקות 67 ו-69 וחזרו למסלול ההפסדים

במשך דקות ארוכות היה רשום על משחק הליגה הערב בין עירוני קרית שמונה להפועל תל אביב 0:0. אחרי מחצית ראשונה חלשה נראה היה שלמשחק הערב (שבת) אין עתיד ורוד, אבל 45 הדקות הבאות סיפקו פיצוי מספק.

רן בן שמעון עלה במטרה ברורה לנצח, כשמלבד שני חלוצי החוד, יובל אבידור וירו בלו, הציב באגף שמאל של הקישור את פיטר אופוריקוואיה, חלוץ בימים כתיקונם. הקבוצה מהצפון עלתה הרבה יותר נחושה למגרש והדקות הראשונות של המשחק התנהלו בשליטתה, כשהאדומים נראים כמי שרוצים להאיט את המשחק בכל מחיר ואפילו להסתפק בתיקו.

הפועל תל אביב שיחקה היום כמו קבוצת תחתית. היא סחטה עבירות בחלק המגרש של קרית שמונה וניסתה לעקוץ במצבים נייחים, נשמרה היטב מלספוג והגיעה בגישה שבמגרש בו ניצחה רק בית"ר ירושלים, תיקו בהחלט תהיה תוצאה טובה. בצד השני היא חיפשה עקיצות ואחת כזו היא מצאה בדקה ה-64.

ביברס נאתכו הוא אחד מהשחקנים הבולטים בליגת העל בשבועות האחרונים והיום הוא שוב הוכיח את ראיית המשחק הנדירה שלו. הברקה נהדרת שלו בדמות מסירת עומק לברוך דגו, מצאה את הראש של האחרון שנגח קלות מעל שביט אלימלך החלש והעלה את האדומים ל-0:1, בניגוד למהלך המשחק.

אלא שכמו קבוצת תחתית טיפוסית, הפועל תל אביב גם לא ידעה לשמור על היתרון שלה ועם שני חורים עמוקים בהגנה התפרקה תוך שתי דקות והירשתה לגואל צ'ירסאווה (67) ופיטר אופוריקוואיה (69) לבצע מהפך עם שני שערים קלילים באחד על אחד מול אניימה. אחת מהקלישאות הנפוצות בעולם הכדורגל היא ש"אין צדק בכדורגל". היו שתי הקבוצות לא הבריקו, אבל אם לאחת מהן הגיע לנצח, זו הייתה קרית שמונה.

מהלך המשחק

דקה 8: אבידור התגבר על ההגנה האדומה, ניצב מול אניימה ומזווית קשה בעט מעל המשקוף.

דקה 30: ברוך דגו בעט פנימה אחרי ערבוביה ברחבה של קרית שמונה, אבל משה בוחבוט שרק מסיבה לא ברורה והשער לא אושר.

דקה 37: יניב לביא הפתיע עם בעיטה מכ-40 מטרים, שחלפה סמוך לחיבור של אניימה ויצאה החוצה.

דקה 50: נאתכו היטל בהגנה של קרית שמונה והצליח להוציא בעיטה מ-18 מטרים, אלימלך היה במקום וקלט.

דקה 55: אנסומבו נכנס בסואן בצורה חריפה שמצדיקה כרטיס אדום, בוחבוט אפילו לא שרק לפאול.

דקה 57: ברק בכר העביר כדור רוחב ואופוריקוואיה בעט לחוץ ממצב מצוין.

דקה 60: גול! ביברס נאתכו קיבל כדור כ-30 מטרים מהשער של קרית שמונה, העביר מסירה נפלאה לברוך דגו שהגיע בריצה לרחבה ונגח מעל שביט אלימלך פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 67: גול! כדור עומק חלש של יובל אבידור התגלגל בין רגליים אדומות וכחולות והגיע בסופו של דבר לצ'ירסאווה, שמול אניימה כבש בקלות. 1:1.

דקה 69: גול! כדור עומק שוב מצא את ההגנה האדומה חשופה ואופוריקוואיה כבש ממצב נוח יותר אפילו מהשער הקודם. 1:2 לקרית שמונה.

דקה 90: טלקיסקי הסיט כדור חופשי, עובד בעט מחוץ לרחבה, אבל אלימלך הדף ומיד קלט.

עירוני קרית שמונה: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סואן (עמנואל אמנגואה 64), גואל צ'ירסוואה, פיטר אופוריקוואיה (וויאם עמאשה 78), גיא צרפתי (יוסי דורה 82), יובל אבידור, ירו בלו.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה (טל חן 11), אלין טופוזאקוב, ואליד באדיר, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, שי אבוטבול (ראובן עובד 73), ביברס נאתכו (פאביו ג'וניור 73), ברוך דגו, דמיטאר טלקיסקי, שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully