וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבירה ששברה את שחר פאר

הישראלית נשברה במשחקון העשירי במערכה המכרעת מול גובורצובה הבלארוסית, והודחה בחצי גמר ממפיס. קוזניצובה ודמנטייבה בגמר דובאי

הטניסאית הישראלית הבכירה, שחר פאר, פיספסה הערב (שישי) הזדמנות להילחם על התואר הראשון שלה העונה בסבב, אחרי שהפסידה לבלארוסית אולגה גובורצובה 6:3, 3:6, 6:4 בחצי גמר טורניר ממפיס בארצות הברית (על סך פרסים של 175 אלף דולר).

פאר (18 בעולם) פתחה טוב את המשחק מול הבלארוסית המדורגת 49 בעולם ושברה מהר מאוד בדרך ליתרון 1:3. מאותו רגע, גובורצובה הגיבה בריצת 0:5 במשחקונים וניצחה במערכה הראשונה 3:6. פאר הפגינה שליטה מוחלטת במערכה השניה וכבר הובילה 1:5, לפני שנשברה וניצחה בסופו של דבר 3:6. במערכה השלישית והמכרעת, כל אחת מהטניסאיות שמרה על חבטות ההגשה שלה וכשנדמה היה שיידרשו יותר מעשרה משחקונים להכריע את המשחק, הייתה זו הבלארוסית שהשיגה את השבירה החשובה במשחק במצב של 4:5 לטובתה, וניצחה בתום שעתיים.

פאר פיספסה הזדמנות לנקום בגובורצובה, שניצחה אותה בשמינית גמר טורניר סטאנפורד בעונה שעברה. פאר תישאר בארצות הברית, ותתכונן לטורניר אינדיאן וולס, שייצא לדרך ב-10 למרץ.

* גמר טורניר דובאי יהיה כל רוסי. המדורגת שנייה סבטלנה קוזניצובה גברה על הסרבית ילנה יאנקוביץ' 7:5, 4:6, 3:6, ותתייצב בגמר מול בת ארצה ילנה דמנטייבה. המדורגת שמינית בטורניר ניצחה בחצי הגמר את האיטלקיה פרנצ'סקה סקיאבונה 7:5, 5:7, 2:6.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully