וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפלה בעיר היין והכדוריד

הפועל ראשון לציון הובסה בבית 38:26 על ידי א.כ נס ציונה, שתקעה יתד במקום השני בליגת העל. מכבי ראשל"צ עדיין מובילה

המחזור ה-16 בליגת העל בכדוריד התקיים היום (שישי), כאשר בעיר היין והכדוריד נרשמה היסטוריה קטנה, לרעתה של הקבוצה המקומית הפועל ראשון לציון. אין מי שלא יתקשה להיזכר בפעם האחרונה שהאדומים הובסו והושפלו בביתם כמו שקרה הפעם, כשא.כ נס ציונה ניצחה 26:38 ותקעה יתד במקום השני בליגה, כשהיא פותחת פער של 4 נקודות על פני הראשל"צים.

ראשון לציון פתחה את המשחק טוב, אבל היתרון 3:5 שהשיגה כעבור מספר דקות - היה גם האחרון שלה במשחק. נס ציונה נכנסה לעניינים עם שישה שערים רצופים, ואמיר לנגליב לא הוריד את הרגל מהגז, וגם לא את הזרוע שהייתה מכוונת לחיבורים, בדרך ליתרון 12:19 לנס ציונה בהפסקה. בתחילת המחצית השניה, ראשל"צ עוד הצליחה לצמק למינוס 5, אבל לנגליב בעזרתם האדיבה של אייל שור וסאריץ', סגרו עניין מהר מאוד וכל מה שנותר לשחקני ראשון לציון ההמומים - היה להגיב בעבירות תיסכול אלימות בדקות האחרונות של המשחק.

היריבה העירונית של הפועל ומוליכת הטבלה, מכבי ראשון לציון, המשיכה בשלה וניצחה את מכבי תל אביב 29:38.

הרביעית אס"א תל אביב התקרבה עד כדי נקודה להפועל ראשון לציון, אחרי שניצחה בביתה את בני הרצליה 18:30, במשחק שהיה חד צדדי במחצית השניה. ערן אברמוביץ' כבש 5 שערים לאס"א, מילאן סטאניץ' כבש 6 להרצליה.

אתר "שוטר" מדווח כי בפלייאוף התחתון, הפועל פתח תקוה ניצחה את הלפני אחרונה מכבי קרייתים 24:30. יניב ליפשיץ' כבש 8 שערים לפתח תקוה, יריב רינקוב כבש 10 לקרייתים.

מכבי ארזים רמת גן, שנועלת את הטבלה, לא הצליחה לשפר עמדות בדרבי הרמת-גני, והפסידה בביתה להפועל 38:30. גיל כרמין הוביל את הפועל רמת גן עם 8 שערים, אקה אייזק כבש 16 לארזים.

במשחק נוסף בפלייאוף התחתון גברה מכבי ק"ש חולון על א.ס רמת השרון 25:27.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully