וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: מה שבא בקושי, הולך בקלות

בית"ר/שמשון ת"א, הסינדרלה של גביע המדינה, רשמה הפסד שלישי ברציפות בליגה, הפעם 1:0 לטירת הכרמל. 0:0 להפועל ירושלים

המחזור ה-23 בליגה הארצית בכדורגל יצא אתמול (שישי) לדרך, כאשר במוקד העניינים עמדה בית"ר/שמשון תל אביב, הסינדרלה של גביע המדינה, שהדיחה בסיבוב ט' את מכבי תל אביב.

לא ברור אם זו הייתה העייפות של התל אביבים, ששיחקו השבוע 120 דקות בתוספת פנדלים, או שזו פשוט הייתה ההמשכיות של התקופה הרעה שלהם בליגה. ההפסד הביתי 1:0 לעירוני טירת הכרמל מהתחתית, היה השלישי ברציפות של בית"ר/שמשון תל אביב, שלא ניצחה בליגה הארצית כבר שישה מחזורים, והידרדרה מהצמרת למרכז הטבלה. אורן זילכה כבש את שער הניצחון לטירת הכרמל, מפנדל בדקה ה-53.

אצל הפועל ירושלים הייתה, כנראה, ירידת מתח קלה בגלל הפער הגדול בראש הטבלה, והיא סיימה ב-0:0 בכפר כנא מול מכבי. אלא שהיא לא ממש ניזוקה בגלל המעידה הקשה של הפועל בני ג'דידה, שאיבדה את מקומה השני בליגה, אחרי שהובסה בחוץ על ידי הפועל מרמורק 4:0. מרמורק, שמתחה השבוע את הפועל באר שבע בגביע והודחה רק אחרי דו קרב פנדלים, שמרה על מקומה הרביעי וכעת היא רחוקה רק בשתי נקודות מג'דידה. שי ארצי (9), איציק בוחבוט (44 ו-82) ואדיב שרעבי (88) כבשו למרמורק.

מי שטיפסה למקום השני היא עירוני קרית אתא, קבוצה נוספת שתייצג את הליגה הארצית בשמינית גמר גביע המדינה. אתא גברה בביתה על האחרונה הפועל כפר שלם 0:1, ופתחה פער של שתי נקודות על ג'דידה. רן רול כבש את שער הניצחון לקרית אתא בדקה ה-38.

הפועל אשקלון של שייע פייגנבוים עלתה למקום השישי, אחרי שניצחה בביתה את בני טמרה מהתחתית 0:2. דני משען כבש צמד לזכות אשקלון בדקות 23 ו-30.

ס.כ נס ציונה הצליחה לפתוח פער של 6 נקודות מעל לקו האדום, אחרי שניצחה בחוץ את מכבי השקמה/רמת חן 0:3. רועי כהן (31), עמית אוחנה (43) ויוסי אסייג (52) כבשו לנס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully