וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה ומילאן לנצח, שתי נשיקות במצח

הברזילאי האריך את חוזהו באלופת אירופה עד 2013 ועשה סוף לשמועות בקשר למעבר אפשרי: "רוצה להיות חלק מההיסטוריה של המועדון"

זה היה צפוי, אבל אמש (חמישי) זה עלה על הנייר. קשרה הברזילאי של מילאן, קאקה, האריך את חוזהו במועדון עד שנת 2013. השחקן בן ה-25, שזכה השנה בתואר כדורגלן השנה בעולם, הגיע למילאן בשנת 2003. בסיומה של כל עונה שחלפה מאז, נשמעו ספקולציות רבות לגבי מעבר אפשרי של קאקה לאחת הגדולות האחרות של אירופה, בין אם זו ריאל מדריד, ברצלונה ועוד.

בעצם חתימתו של קאקה על החוזה, הוא עושה סוף לכל השמועות. הפנומן הברזילאי כבר אמר בעבר כי הוא רוצה להישאר בסן סירו במדי הרוסונרי לכל החיים והארכת החוזה מאששת את רצונו.

"קאקה חזר שוב ושוב על כך שהוא רוצה להפוך לסמל של המועדון", כתב סגן הנשיא אדריאנו גליאני באתר הקבוצה. "הוא כבר סמל וגם השחקן הכי טוב בעולם. החוזה הוא עד סוף הקריירה שלו. אני מקווה שאם הוא ישחק גם אחרי שנת 2013 הוא יישאר אצלנו. אלו הן חדשות מצויינות עבור אוהדי מילאן".

"אני רוצה להיות חלק מההיסטוריה של המועדון"

ומה אומר חתן השמחה? קאקה מאושר מהמהלך שביצע. "אני זוכר שנשאלתי בעבר אם אמשיך, ולא היה לי את הביטחון הדרוש, אבל כיום יש לי, אני יכול לומר שאני רוצה להישאר רוסונרי עד סוף הקריירה שלי, ולהישאר כאן עד סוף חיי. ראיתי שחקנים שעזבו את מילאן, ואני לא מתכוון רק לשבצ'נקו, שאמרו לי לאחר עזיבתם לשקול טוב טוב את צעדי, כי מילאן שונה ממועדונים אחרים".

"כשהחוזה יפוג, אהיה בערך בן 31, ואני יכול לדמיין את עצמי עם מילאן גם בגיל הזה. יש לי דוגמה גדולה שאני יכול לעקוב אחריה, הרי פאולו מאלדיני שיחק כל הקריירה שלו במילאן. לא יהיה קל להשיג מה שפאולו השיג, אבל אשתדל לסגור קצת את הפער מהסטטיסטיקה שלו. אני רוצה להיות חלק מההיסטוריה של המועדון".

קאקה ובת זוגו קרולייינה מצפים בעתיד הקרוב לילד, וקאקה כבר מפנטז על העצמת שמחת הלידה עם איזה תואר קטן. "זה יהיה נהדר אם אזכה בליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות, בסמוך ללידתו של בני". כן, זה בן, משמע יש יורש פוטנציאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully