וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-מ.ס אשדוד: מי ייתן יותר מהלב?

במכבי פתח תקוה מרוצים משחקנים הזרים, אבל לא כולם יעמוד לרשותו של גיא לוזון. באשדוד, פשוט מחכים שהשחקנים יתעוררו

הקשר הברזילאי של מכבי פתח תקוה, חאבייר דירסאו, לא יעבור ניתוח בעקבות שני שברים בלסת מהם הוא סובל. כזכור, בתחילת השבוע הודיעו בקבוצה כי דירסאו עשוי לחזור מוקדם מהצפוי (שלושה שבועות עד חודש, ולא לאחר חודש וחצי), משום שהפציעה עשויה להתאחות לבד. אתמול קיבל הקשר הודעה כי הוא לא זקוק לניתוח, והיום הוא הגיע לאימון. בקבוצה מרוצים מאוד מהשתלבותו של הברזילאי, שנחשב לשחקן הדומיננטי בקבוצה והוא יישאר גם בעונה הבאה וכך גם לגבי רוב הזרים. הדברים אמורים גם לגבי הקשר הניגרי פליקס אובוקה והקשר הניגרי בלסינג קאקו, אבל החתמתו של האחרון לעונה נוספת תלויה בהיבט הכלכלי. השחקן היחיד שישוחרר בוודאות הוא הקשר ננאד סאביץ', ששוחרר כבר העונה אבל בשל העובדה שלא צורף זר אחר במקומו, הוחלט לתת לו הזדמנות נוספת. לגבי החלוץ הירקלי ג'פרידזה, זה חתום לשלוש שנים ולכן תתקבל החלטה רק בסמוך לתום העונה. אם הוא יאכזב, יוחלט להשאילו לקבוצה מהלאומית.

רוביל סרסור, שסובל מקרע במיניסקוס, עבר ניתוח אורתוסקופיה וייעדר כשלושה שבועות. בקבוצה טוענים כי סרסור חשוב מאוד למערך ההתקפי, נוכח רצונו של המאמן גיא לוזון להגביר את התחרות. הקשר פליקס אובוקה צפוי לפתוח בהרכב מול מ.ס אשדוד (מוצ"ש, 19:10, האורווה), זאת לאחר שבמשחקי הליגה האחרונים לא זכה לאשראי רחב ממאמנו. המגן אסמעיל עאמר התלונן על רגישות בברכו, קיבל אתמול זריקה וייעדר מהמשחק בשבת. נאור פסר, שמשחק גם בעמדת המגן הימני, יפתח בהרכב. עומר הדר הצעיר יישב על הספסל. "זה עוד משחק שייקבע את גורלנו", קבעו שחקנים בקבוצה. "אם אשדוד תנצח, ניצמד לתחתית. אם ננצח, נחזור להיאבק על כרטיס לאירופה".

שחקנים בקבוצה הופתעו מאוד לקרוא אתמול בוואלה! ספורט כי המאמן פנה לקשר מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, ואמר לו: "אני מוכן להחתים אותך על חוזה לכל החיים בפתח תקוה". בחיפה שמעו על הפניה אך לא מוכנים לשחרר את הקשר. למרות ההפסד לחיפה באמצע השבוע, בקבוצה היו מרוצים מהיכולת שהפגין הקשר סולי צמח, שהפגין יכולת טכנית גבוהה והיתל מספר פעמים בשחקני חיפה במרכז המגרש וחילץ מספר כדורים בהתקפות מתפרצות.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; נאור פסר, ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; סולי צמח, בלסינג קאקו, לירן כהן, פליקס אובוקה; אוהד קדוסי (דובב גבאי), עומר דמארי (הירקלי ג'פרידזה).

ההפסד 4:2 להפועל כפר סבא, במחזור הקודם, הוציא הרבה רוח מהמפרשים של שחקני מ.ס. אשדוד. גם ההדחה ממשחקי הגביע על ידי הפועל קרית שמונה לא תרמה למורל הירוד בקבוצה.

חניכיו של המאמן אלון חזן יפגשו מחר את מכבי פתח תקווה כאשר הם יודעים שהפסד נוסף יקרב עוד יותר את הקבוצה אל עבר הליגה השנייה. בנוגע להרכב, מתלבט חזן רק בעמדת השוער ובכל זאת, נראה שסמי אג'יי ייפתח בין הקורות למרות משחקו החלש מול כפר סבא בשבוע שעבר.

המגן ליאור ראובן סיים לרצות עונש הרחקה וישוב להרכב. גם הבלם כריסטאן גונזאלס והקשר יוסי אופיר, ישובו להרכב הפותח לאחר שלא שיחקו באמצע השבוע בהפסד בגביע. דוד רביבו ואחמד קאסום יתופקדו בקישור והחלוצים עידן שריקי ודימיטאר מקרייב יפתחו יחד בחוד.

"השינוי צריך לבוא קודם כל מהשחקנים עצמם", אומר המאמן חזן לקראת המשחק. "אם אנחנו רוצים להצליח במשחקים הקרובים אז כדאי מאוד שנביא את הלב ולא רק את הרגליים", הוסיף המאמן.

הרכב משוער: סמי אג'יי (יוסי שקל), ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, משה אוחיון, דוד רביבו, אחמד קאסום, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully