וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל טים

טים דאנקן סחף את סן אנטוניו ל-94:97 על דאלאס. הלייקרס הנחיתו על ההיט עוד הפסד, 88:106. דווין האריס כיכב במדי הנטס

רק שלושה משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) בליגה הטובה בעולם, אבל כמו שנאמר לא פעם, לעיתים זו לא הכמות כי אם האיכות. המותחן הטוב של הערב הגיע מהפארקט של האלופה, שאירחה את הקבוצה המתחדשת של אייברי ג'ונסון, דאלאס. הספרס גברו בתום המותחן 94:97 על ג'ייסון קיד וחבריו והגיעו לניצחון מספר 40 העונה. בחודש הבא תארח דאלאס את האלופה ותנסה לנקום בה.

לוס אנג'לס לייקרס לא התרגשה מהניצחון העשירי שהשיגה מיאמי לפני יומיים ועברה אותה בקלילות עם 88:106 בסטייפלס סנטר. ניו ג'רזי נטס, בניצוחו של הגארד החדש שלה דווין האריס שהגיע בטרייד הגדול מדאלאס, גברה 106:120 על מילווקי.

בחור עובד, דאנקן

סן אנטוניו (17:40) - דאלאס (21:38) 94:97

יופי של משחק היה בטקסס. האלופה פגשה את אחת מהטוענות לכתר, שהתחדשה לאחרונה בשחקן שמזרים הרבה אנרגיה לקבוצה, ג'ייסון קיד. אלא שכעת, בשליש האחרון של העונה, חניכיו של גרג פופוביץ' מתחילים ללחוץ חזק יותר על הדוושה ומתחממים לקראת הפליאוף.

המשחק היה צמוד מאוד, ובמחצית נרשם שיוויון 47. ברבע השלישי הספרס ניצחו בנקודה ונכנסו לאחרון ביתרון 72:73. במצב של 94 לכל, עשה אריק דמפייר עבירה על טים דאנקן, שהיה מצוין. הסנטר קלע פעמיים כדי להעלות את קבוצתו ליתרון 94:96, כשנותרו 34.5 שניות לסיום. דירק נוביצקי החטיא פעמיים וזריקה של ג'ייסון טרי נחסמה על ידי ברוס בואן כשנשארו 3.9 שניות לסיום. דמפייר שוב עשה פאול, הפעם על מייקל פינלי, שדייק פעם אחת וחתם את תוצאת המשחק. מזל טוב לספרס, שמגיעים ל-40 ניצחונות.

"בהתקפה, הכול הולך דרכו. בהגנה, הוא המגן העיקרי שלנו ושואב הריבאונדים", אמר בהערצה פופוביץ' בהתייחסו לדאנקן. "הוא באמת מיוחד. אנחנו לא יכולים לעשות שום דבר בלעדיו". דאנקן אכן היה נהדר במשחק הזה. הוא סיים ערב מצוין של 31 נקודות ו-15 ריבאונדים כדי להוביל את קבוצתו לניצחון שביעי ברציפות וקטע למאבס רצף של שלושה. מאנו ג'ינובילי הוסיף 17 לספרס, מייקל פינלי עם 16. ברוס בואן הרביץ 14, טוני פארקר בערב פושר של 10 נקודות. מן העבר השני, דירק נוביצקי תפר 28 נקודות, ג'וש הווארד והמחליף ברנדון באס הוסיפו 16 נקודות כל אחד. ג'ייסון קיד לא הרשים במיוחד. האיש עם הגופיה מספר 2 (על ההזדמנות השנייה שהוא מקבל במאבס) קלע רק שבע נקודות וחילק 10 בונבוניירות. המאזן של המאבס, מאז הגיע קיד, עומד על 2:3.

קיד? לא זוכר...

ניו ג'רזי נטס (32:27) - מילווקי באקס (37:22) 106:120

הטרייד הענק של ג'ייסון קיד שהעביר אותו למאבס, שלח בין היתר את דווין האריס לניו ג'רזי. זה לקח תשע דקות לגארד הדנדש של הנטס, ששיחק לראשונה במדים החדשים ועוד באיזוד סנטר, להיכנס לנעליים הגדולות של קיד. הוא קלע 16 מתוך ה-21 שלו ונתן תפנית למשחק כדי לסחוף את קבוצתו לניצחון.

"הייתי מאוד נלהב לתת את מה שיש לי", אמר האריס. "רצתי הרבה מאוד ואני שמח שהצלחתי לפתוח את המחצית הראשונה כמו שרציתי (האריס קלע את כל שש הזריקות הראשונות שלו). פשוט הרגשתי טוב עם כל דבר שעשיתי. זה היה כמו בקולג'. לא חשתי כך מאז שעזבתי את מכללת וויסקונסין. לא באתי לכאן להחליף אף אחד". האריס גם הוסיף חמישה אסיסטים, וכל זה בפחות מ-21 דקות. בסיום הוא גם שמע את הקהל צועק בשמו. בהחלט פתיחה מרשימה.

וינס קרטר וריצ'ארד ג'פרסון פינו את הבמה וקלעו 19 נקודות כל אחד. בוסטיאן נכבאר עם 13 נקודות, כולן ברבע האחרון. מן העבר השני, מייקל רד דפק 33 נקודות, מו וויליאמס עם 24, אנדרו בוגוט 22 ו-15 ריבאונדים. השלישייה לא הצליחה למנוע את ההפסד ה-25 מתוך 31 משחקי החוץ של הבאקס.

לוס אנג'לס לייקרס (17:42) - מיאמי (46:10) 88:106

עוד רגע במיאמי היו פותחים שמפניות על כך שהם הגיעו לניצחון מספר עשר העונה. ההיט יצאו לסטייפלס סנטר של הקבוצה הכי לוהטת בליגה, שציננה להם את ההתלהבות ביג טיים. ברבע הראשון ניצחוו הלייקרס 19:26, ומכאן והלאה היתרון רק הלך ותפח. הרבע האחרון היה עם סקור גבוה, 30:33 ללייקרס, שמשיגים ניצחון עשירי ברציפות. כפי שזה נראה כרגע, המלחמה של הספרס במערב תהיה קשה מנשוא.

המחליף ג'ורדן פארמר הוביל את רשימת קלעי לוס אנג'לס עם 24 נקודות ב-24 דקות. הוא הסתייע בקובי בריאנט, שתרם מצידו 21 נקודות ושמונה אסיסטים. למאר אודום ופאו גאסול הוסיפו 13 נקודות כל אחד. שניהם, ביחד עם לוק וולטון, שגם קלע תשע נקודות, קטפו 11 ריבאונדים כל אחד. סשה וויאצ'יץ' עם 12 נקודות, רוני טוריאף יצא לחג הקטיף עם 12 ריבאונדים ושבע נקודות. מן העבר השני, דווין וויד סיים ערב של 18 נקודות. ריקי דייויס עזר לפלאש עם 14 נקודות. השורה הסטטיסטית של שון מריון נראתה נחמד, עם דאבל פיגרס 13 ו-11 ריבאונדים. מרקוס בנקס הוסיף 13 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully