וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "נתנו תצוגת תכלית"

צביקה שרף נשמע מרוצה לאחר הניצחון הגדול על ריאל מדריד ביורוליג, אך הרגיע: "צריך לשמור על פרופורציות". ניקולה וויצ'יץ': "זמן טוב לקאמבק"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

גם האוהדים השרופים ביותר בוודאי לא דמיינו תצוגה שכזאת מול אחת מן הקבוצות החזקות באירופה. ריאל מדריד הגיעה הערב (חמישי) ליד אליהו, ונכנעה לקבוצה לוחמת, אנרגטית ובעיקר מחוברת בהתקפה ובהגנה, שדרסה אותה 76:95. מאמן מכבי תל אביב, צביקה שרף, נשמע מעודד מאוד מהיכולת של קבוצתו, ואמר בסיום: "השחקנים שלי הפגינו היום לחימה בלתי מתפשרת".

"זמן טוב לקאמבק"

"אם לפני המשחק היו אומרים לנו 19 הפרש, היינו חותמים על הרבה פחות", אמר שרף המחויך. "ניצחנו את ריאל מדריד, מקום ראשון בליגה הספרדית שהיא המובילה באירופה וקבוצה שמתחרה איתנו על אחד משני המקומות הראשונים בבית הזה". שרף אמנם נשמע מרוצה, אך סירב להתלהב יתר על המידה: "נתנו תצוגת תכלית, גם בהתקפה וגם בהגנה. אבל עם כל השמחה, לא צריך לצאת מפרופורציות. חייבים להיות צנועים, מרוכזים, ולהתמקד במשחק בשבוע הבא מול אולימפיאקוס. יהיה משחק יותר איטי, אגרסיבי, יותר פיצוצים, וגם בו אנחנו צריכים לנצח".

ניקולה וויצ'יץ', שהיה המפתח לניצחון, אמר בסיום: "זה היה זמן טוב לעשות קאמבק. לא האמנתי שהחזרה שלי תהיה כל כך טובה. ניסיתי לנצל כל דקה על המגרש, ונורא התרגשתי לקראת המשחק", אמר הסנטר. "אנחנו משחקים בבית, ובבית זה המגרש שלנו ואסור לתת לאף אחד לנצח פה. יש לנו המון כישרון בקבוצה הזאת והיתה לנו הזדמנות נהדרת להראות את זה".

עושה רושם שהתקופה הרעה שעברה על וויל ביינום, נמצאת מאחוריו כבר. ביינום, שסיים כשחקן המצטיין של המשחק, היה מאושר בסיום: "אני פשוט מגיע כדי לעשות את המקסימום. ניסיתי להיות אגרסיבי ולתת 100 אחוזים מעצמי". גם ביינום התייחס לסוגיית ההגנה המצויינת שרשמה הקבוצה הערב: "שמרנו נהדר. הגבלנו להם את הריבאונדים בצד ההגנתי, והענשנו אותם בהתקפה".

יותם הלפרין, שהיה חלש שלושה רבעים, אבל עזר לשמור על ההפרש ברבע האחרון, אמר על ביינום: "וויל נתן משחק נהדר, הכי טוב שלו בקבוצה. על טרנס כבר נגמרו המילים הטובות. הוא פשוט בא לעבוד כל ערב מחדש". גם עמרי כספי, שממשיך לתפוס מקום של כבוד ברוטציה של שרף, רשם משחק מצויין. "צריך להמשיך כך", אמר כספי. "יש לנו את בני השרון ביום ראשון ומשחק יורוליג חשוב ביום חמישי הבא. כרגע, אנחנו בדרך הנכונה". לגבי טרנס מוריס, אמר כספי: "הוא אישיות נהדרת, חבר מקסים. הוא בנאדם ושחקן מדהים. כיף שהוא בקבוצה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully