וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו מחוץ לסגל הצעירה

כוכבה של בני סכנין לא זומן לסגל הנבחרת, לקראת משחק האימון מול קפריסין (שלישי, ר"ג, 18:00). אבידור ועדן בן בסט ימלאו את מקומו

הנבחרת הצעירה של ישראל תתכנס ביום ראשון, על מנת לפתוח בהכנות לקראת משחק האימון נגד נבחרת קפריסין (שלישי, אצטדיון רמת גן, 18:00). המשחק יהווה הכנה לקראת משחקה של הנבחרת מול מולדובה, במסגרת בית 9 של מוקדמות אליפות אירופה 2009. הקפריסאים יגיעו ארצה בלילה שלפני המשחק ויקיימו אימון בודד בבוקר המשחק.

לנבחרת נותרו שלושה משחקים לסיום הקמפיין. ב-26 בחודש מארס תארח נבחרתו של גיא לוי את מולדובה ובספטמבר תסגור הצעירה את הקמפיין בשני משחקי חוץ, מול לוקסמבורג ברמת גן ומול גרמניה בחוץ. צפון אירלנד ממשיכה להוליך את הבית עם 12, אך לה גם שלושה משחקים יותר מגרמניה ושניים יותר מישראל.

סגל הנבחרת: אוהד לויטה (הפועל כפ"ס), איתמר ניצן (מכבי הרצליה), רמי דואני, עידן סרור, ביבראס נאתכו (הפועל ת"א), שי חדד, שמואל קוז'וקין, חן עזריאל (בית"ר ירושלים), שי מימון, בירם כיאל (מכבי חיפה), ניצן דמארי, דובב גבאי (מכבי פ"ת), אורי שטרית, יובל שפונגין, שרן ייני, דור מלול, עומר פרץ (מכבי ת"א), אושרי רואש, עדן בן בסט (הפועל חיפה), איתי שכטר (מכבי נתניה), יובל אבידור (עירוני קרית שמונה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully