וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: האמריקאים עוד ישאירו את בלאט בבית

ארבעת הזרים שסירבו לטוס עם אפס פילזן לבלגרד, הובילו להפסד הקבוצה, 78:65 לפרטיזן. טאו ויטוריה ניצחה בחוץ את אריס, 69:87

המחזור השלישי של הטופ 16 ביורוליג נמשך הערב, עם מספר משחקים שיקבעו, בסופו של דבר, את הקבוצות שעשויות להתמודד בשלב ההצלבה הקרב ובא. במוקד המחזור עומד כמובן המשחק הגדול של בית ז', שם מארחת ברצלונה את רומא. כמו כן משוחק הערב המפגש בין פרטיזן בלגרד לאפס פילזן, שמגיעה למשחק החשוב ללא כמה משחקניה האמריקאיים. טאו ויטוריה, אחת הקבוצות המפתיעות של העונה, יצאה לסלוניקי, למפגש מול אריס. במשחק הראשון של המחזור, ניצחה פנרבחצ'ה/ אולקר את ריטאס וילנה 91:95. הניצחון של הטורקים יעזור להם בהמשך, לקראת הקרבות המרים עם הליטאים על המקום השני להצלבה.

בית ה'

פנרבחצ'ה/אולקר - ריטאס וילנה 91:95 (הארכה)

המשחק בין שתי הקבוצות שהשיגו עד כה ניצחון אחד בשלב הזה, תוציא ככל הנראה את הנציגה השנייה של בית ה' לשלב ההצלבה. אחרי הניצחון הגדול על אריס במחזור הראשון, הבינו זאת הטורקים ובניצחון גדול בבית, ביססו את עצמה במקום השני.

פנרבחצ'ה/ אולקר נזקקו ל-27 נקודות של וויל סולומון מיודענו כדי לעשות זאת. שחקן מכבי תל אביב והפועל ירושלים עשה זאת עם שלוש שלשות ב-50 אחוז והוסיף שבעה אסיסטים וארבעה ריבאונדים. ריטאס הפסידה למעשה את המשחק ברבע השני, בו קלעו הטורקים 20 נקודות אל מול שבע בלבד של הליטאים. סולומון נעזר גם בטרנס קינסי, שקלע 16 נקודות ב-34 דקות המשחק.

את קלעי ריטאס הוביל קנה באג'רמוביץ' עם 22 נקודות, שהוסיף גם תשעה ריבאונדים. צ'אק איידסון תרם 20 נקודות ושמונה ריבאונדים עבור הליטאים, כשהוליס פרייס מוסיף 18 נקודות משלו. ריטאס תתקשה בשבוע הבא מול טאו ותארח למשחק חוזר בעוד שבועיים את הטורקים שנית. לריטאס תהיה הזדמנות לבסס את מקומה בשלב ההצלבה על ידי ניצחון על אריס סלוניקי.

אריס סלוניקי - טאו ויטוריה 69:87

טאו, יחד עם סיינה, נחשבת למפתיעה הגדולה של היורוליג עד כה. עם שלושה ניצחונות ודרך כמעט בטוחה לשלב ההצלבה, לנוון ספאחיה יש את כל הסיבות לשכוח ממכבי תל אביב ומהעונה שעברה. יותר מזה, אולי שווה לו כבר להתחיל לפנטז על מפגש עם הצהובים.
טאו לחצה על ההדק מתחילת המשחק, קלעה 27 נקודות לעומת 13 ברבע השניה ויצרה את הפער הדרוש כדי לנצח במשחק כולו, שכן שני הרבעים הבאים נגמרו בתוצאה שווה.

סרג'י וידאל וסימאס יסאייטיס הובילו את קלעי הספרדים עם 16 כל אחד, כששניהם מוסיפים גם חמישה ריבאונדים. וויל מקדונלד תרם 14 נקודות למאמץ הספרדי והוסיף גם תשעה ריבאונדים. זוראן פלאניניץ' קלע תשע נקודות ומסר חמישה אסיסטים. את אריס הוביל ברייסי רייט עם 24 נקודות וארבעה ריבאונדים.

בית ז'

ברצלונה - רומא 57:86

בחודשיים האחרונים, ברצלונה, שהיתה אמורה להפוך לאחת המתמודדות הראשיות על הפיינל פור שייערך במדריד, נראתה כמו הצל של עצמה: היא הפסידה שלושה משחקים רצופים ביורוליג, רשמה הפסדים מביכים בליגה, והיתה שרויה במשבר עמוק. אלא שהערב היא אותתה שהיא שוב כאן, ושבהחלט צריך להיזהר ממנה. רבע ראשון ענק של הקאטלונים, אותו סיימו ביתרון 11:30, נתן את הטון למשחק, ואת הרבע האחרון סיימו המארחים עם ריצה דומה של 17:27, שהובילה לניצחון הענק ב-29 הפרש.

קלעו לברצלונה: ג'יאנלוקה באזילה 19, יאקה לאקוביץ' 17, אלכס אקר ופראן ואסקז 9 כל אחד. קלעו לרומא: דייויד הוקינס 18, ארזם לורבק 12, רוקו לני אוקיץ' 11.

בית ד'

פרטיזן בלגרד - אפס פילזן 65:78

קבוצתו של דייויד בלאט הגיעה כאמור לטורקיה ללא לורן וודס, רשארד רייט, אנדרה האטסון ודרו ניקולס, שחקניה האמריקאים, שסירבו להצטרף למסע לסרביה, בשל הוראת משרד החוץ האמריקאי לא להגיע למדינה, בעקבות המתיחות בין הסרבים לקוסובו. ברבע הראשון עוד עמדו הטורקים מול פרטיזן, ולרבע השני עלו הקבוצות עם יתרון קל לסרבים 19:20. ריצה מצוינת של המארחים ברבע השני, הביאה ליתרון תשע בסיום הרבע השני והשלישי. הפסד מיותר לפילזן, שמסובכת גם ללא חיסרון הזרים.

קני גרגורי וסקוני פן, שניים מהאמריקאים שכן יצאו לסרביה, הובילו את קלעי פילזן עם 19 ו-13 נקודות בהתאמה, אך זה לא הספיק מול יכולת מצוינת של ניקולה פקוביץ', עם 20 נקודות ושישיה ריבאונדים, ומילט פלאציו, שסיים עם 14 נקודות. פילזן נמצאת אמנם במקום השני של בית ד, אך לאור ההשערה שפנאתינייקוס תתעורר מתרדמת בשלב כלשהו, מקומם בהצלבה מוטל בספק.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully