וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן נכשלה במבחן

האורדונים נוצחו 2:1 ע"י אחי נצרת, והתרחקו מהמקום השני. הפועל פ"ת גברה 0:2 על ראשל"צ. רעננה הופתעה בביתה, 2:1 על ידי רמה"ש

רגע לפני שנכנסים לישורת האחרונה, המחזור הקרוב, כמו תמיד למען האמת, סיבך את העניינים בליגה הלאומית. המוליכה, הפועל פתח תקווה, שיצאה למשחק כלל לא פשוט בראשון לציון, הצליחה לעבור את המשוכה בצורה מצויינת עם 0:2. הפתעה גדולה נפלה ברעננה, כאשר הפועל המקומית, נוצחה על ידי רמת השרון 2:1. הכח עמידר רמת גן התקשתה, אך לבסוף ניצחה 1:2 את הפועל נצרת עילית, נועלת הטבלה.

היום (שבת) הפועל חיפה והפועל עכו נפגשו למפגש חשוב מאוד עבור כל אחת מהן, והעכואים יצאו כידם על העליונה עם ניצחון 0:1. הפועל רמת גן ניסתה להוכיח כי היא מסוגלת לנצח בחוץ את אחי נצרת, אבל כשלה במשימה כשנוצחה 2:1. הפועל באר שבע לא הצליחה לחזור למאבקי העלייה, וסיימה ב-1:1 ביתי מול בני לוד.

עירוני ראשל"צ- הפועל פ"ת 2:0

הכתומים, שעד לאחרונה היו אחת ההפתעות הנעימות של הליגה, מגמגמים במחזורים האחרונים ונמצאים כבר שמונה משחקי ליגה (כולל המשחק בשישי) ללא ניצחון. לעומת זאת, בגביע הם עקפו את הפועל עכו, דבר שהקנה להם מעט ביטחון. מוליכת הטבלה ממלאבס שמטה אמנם יתרון גדול בגביע מול מכבי הרצליה, אבל סיימה בענק עם 3:4 וקיבלה את בית"ר/שמשון תל אביב בשמינית הגמר.

הפועל פתח תקווה, לפחות על פי כושרה הנוכחי, הוכיחה שמקומה בליגת העל. הכחולים שלטו במשחק, הגיעו למספר הזדמנויות, כבשו שניים והניצחון שלהם לא הוטל בספק לכל אורך 90 הדקות. כבר בדקה ה-18 העלה שמעון אבו חצירא את פתח תקווה ליתרון. 14 דקות לאחר מכן, שלח יניב לוזון בעיטה חזקה מאוד לפינה של שוער ראשון לציון. פתח תקווה הייתה קרובה יותר לשלישי מאשר ראשון לצמק. המוליכה נהנית משמיטת הנקודות של הפועל רעננה ופפתחה עליה פער קטן בצמרת.

ראשון לציון, עד המשחק הזה, הייתה הקבוצה הבכירה ביותר בישראל, שטרם הפסידה במשחק בית. התקווה הגדולה של הקבוצה מעיר היין שנתון זה יישמר, התבדתה. פתח תקווה גנזה לה את החלום, בדרכה להיות אלופת הסיבוב השני.

הכח עמידר ר"ג-הפועל נצרת עילית 1:2

הסגולים קיבלו בווינטר הזדמנות טובה נוספת לחזור ולהבקיע אחרי ארבעה משחקים בליגה ללא כיבוש, כשאירחו את האחרונה בטבלה. פתיחת המשחק הייתה די רעה עבור הסגולים. הם לא הצליחו לכבוש במשך כל 45 הדקות של המחצית הראשונה.

עשר דקות במחצית השנייה, אדריאנו מרסיאנו סוף סוף עשה סוף לבצורת בליגה והעלה את הכח ליתרון. אלא שזה החזיק מעמד רק 11 דקות. עמי גילברט הדהים את האצטדיון כשכבש ואיזן את התוצאה. המשחק התקרב לסיום, ובהכח ידעו שתיקו מול הקבוצה של עופר מזרחי ייחשב לכישלון גדול, מעבר לשמיטת הנקודות שתעכב אותם בדרך לחזרתם לליגת העל. שבע דקות לסיום התעשתו חניכיו של המנג'ר דודו דהאן. משה בן לולו כבש את שער הניצחון והביא שלוש נקודות יקרות לקבוצתו. הכח עולה למקום השני על חשבונה של הפועל רעננה.

הפועל רעננה-עירוני רמה"ש 2:1

את המשחק באצטדיון העירוני ברעננה לא היה מוגזם להכתיר כהכי חשוב העונה עבור הקבוצה המקומית. אבל גם עבור רמת השרון, שנאבקת על חייה בתחתית במאבק ההישרדות בליגה השנייה, זה היה משחק של להיות או לחדול.

רעננה הייתה חייבת ניצחון כדי להמשיך ולשמור על המקום השני ולהידבק להפועל פתח תקווה, שמתחילה לברוח אט אט לליגה. אבל כנראה שזה היה היום של שרון גורמזנו. בדקה ה-26 הוא הרשית והעלה את רמת השרון מהתחתית ליתרון מפתיע על רעננה. שלוש דקות בתוך המחצית השנייה קיבלה רעננה פנדל. סרג' איילי בעט, אבל החמיץ. שבע דקות לאחר מכן החזיר גומז מרטינז את הצבע ללחיים של שחקני ואוהדי רעננה כשהשווה. אלא ששלוש דקות לאחר מכן היה זה שוב גורמזנו, שהשיב את היתרון לאורחים והביא להם שלוש נקודות יקרות מפז ברעננה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפועל עכו - הפועל חיפה 0:1

הקבוצה של חיים לוי היא לא קבוצה תבוסתנית. הפסדיה העונה הם בדרך כלל מינימליים, אך גם הפסד 1:0 קטן, כידוע, שווה נקודות לתבוסה גדולה, והמשחק מול הפועל חיפה אמור היה להצביע על הכיוון של הפועל עכו בסיבוב השלישי. אמנם היריבה היא קבוצת צמרת, אך בביתה, כשרמת השרון ניצחה במגרש הקשה ברעננה, ידעו בקבוצה הצפונית כי הם חייבים ניצחון על קבוצה גדולה, שייתן לשחקנים הרבה מאוד ביטחון לקראת הסיבוב האחרון.

שחקניו של שלומי דורה, שהודחו השבוע מהגביע על ידי הפועל כפר סבא, פתחו במתקפה על שער היריבה, אך לא השכילו להבקיע. יוסי ג'נאח פתח בהרכב במקום החלוץ הפצוע עדן בן בסט, ובתום 45 דקות התוצאה נותרה מאופסת. במחצית השנייה היה זה תומר טייר, שכבש בדקה ה-66, והעלה את עכו ל-0:1. עד לסיום הצליחו העכואים לשמור על התוצאה, והשיגו את ניצחונם השישי העונה.

מכבי אחי נצרת - הפועל רמת גן 1:2

הפועל רמת גן, הקבוצה הכי חמה בארץ, יצאה למבחן הכי גדול שלה, מאז התחילה את הריצה המדהימה שלה - משחק חוץ נגד קבוצתו של שמעון הדרי. המשחק הזה היה המבחן הכי גדול כי הוא קבע, באופן סופי, האם הפועל ר"ג באמת קבוצה גדולה בליגה הזו, שמגיעה למגרשים כדי לחזור עם שלוש נקודות, או שאולי האורדונים יבואו לשחק סגור, ויראו שלמרות ההצהרות והתקוות, הם בסך הכל עוד קבוצה קטנה, בתקופה גדולה, שרק רוצה לסיים עוד עונה בצורה בינונית.

הפתיחה היתה של הירוקים מהמגזר, שעלו ליתרון 0:1 משער של מהראן ללה בדקה ה-16. רמת גן התאוששה וכעבור 19 דקות כבש ג'ורג' דאטורו את השוויון עבור האורדונים. בדקה ה-77 ויטלי לנדב העלה את אחי נצרת ל-1:2. בדקה ה-86 נותרו האדומים בעשרה שחקנים לאחר שקובי חסן הורחק. נו, אז רמת גן עמדה בציפיות או לא? כנראה שהאורדונים היו קבוצה קטנה בתקופה גדולה.

הפועל באר שבע-בני לוד 1:1

סיבוב שלם עבר, מאמן התחלף, האוהדים החליפו צבעים בפנים מרוב עצבים, אבל דבר אחד נשאר בדיוק אותו דבר - הפועל באר שבע ללא ניצחון ביתי. שלושה חודשים לא קצרה הקבוצה מבירת הנגב ניצחון בווסרמיל, וגם הפעם לא. ה-1:1 הביתי לא ממש עושה שירות טוב לגילי לנדאו.

כבר בדקה ה-17 הבינו המארחים שזה שוב לא יילך לפי התוכניות, כשביו אדפמי כבש בהצלחה מהנקודה הלבנה והעלה את בני לוד ל-0:1. שניות לפני ההפסקה איזן ליאנדרו סימיוני, ובמחצית השניה לא הצליחה באר שבע לכבוש, וכמו במשחק הגביע נגד הפועל מרמורק, סיימה בתיקו. כמה חבל שבליגה אין פנדלים.

עדכון ראשון: 16:31, 29/02/08
עדכון אחרון: 20:49, 01/03/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully