וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר העפילה לחצי גמר טורניר ממפיס

עשתה קאמבק מול ארווידסון, ותפגוש את גובורצובה הבלארוסית כשהיא רחוקה שני משחקים מתואר ראשון השנה. הנין הופתעה בדובאי

זה לא היה קל, זה ארך שעה ו-53 דקות, אבל בסוף שחר פאר עשתה את זה. הטניסאית הבכירה של ישראל גברה ברבע גמר טורניר ממפיס (על סך פרסים של 175 אלף דולר) על סופיה ארווידסון השבדית (71 בעולם) 6:3, 1:6, 3:6, עלתה לארבע הגדולות של הטורניר והבטיחה לעצמה 7,700 דולר.

פאר, המדורגת שלישית בטורניר, מקווה לפחות לשחזר את הצלחתה משנה שעברה. אז כזכור, היא הגיעה לגמר, אך שם נוצחה על ידי ונוס וויליאמס. כעת, היא נותרה המתמודדת הבכירה בטורניר, שכן אותה וויליאמס וכן טטיאנה גולובין, המדורגות ראשונה ושנייה, בהתאמה, הודחו בשלבים מוקדמים יותר. כך שיש לפאר הזדמנות מצויינת ללכת עד הסוף ולזכות בתואר ראשון השנה.

פאר, שהדיחה בנוסף לשבדית את האמריקאית אשה רול וההונגריה מלינדה סינק, תפגוש בחצי הגמר את אולגה גובורצובה. הבלארוסית בת ה-19 המדורגת 49 בעולם, ניצחה את יוליה גורגס הגרמניה בשתי מערכות, 6:7, 2:6.

לינדזי דאבנפורט, שמנסה לשוב אט אט לטופ העולמי, גברה בקלילות ברבע הגמר על קרוליין ווז'ניאקי הדנית 0:6, 2:6. האמריקאית, המדורגת רביעית בטורניר, תפגוש בחצי הגמר את מרינה ארקוביץ', שניצחה את אלה קודריבטסבה הרוסייה בשלוש מערכות 6:4, 3:6, 3:6.

מהלך המשחק

מערכה ראשונה - 3:6 לסופיה ארווידסון

שחר פאר הגישה ראשונה במשחק, אבל נשברה אחרי ארבע דקות. ארווידסון נטלה בקלילות את שלה ועלתה ל-0:2 מהיר. פאר התעשתה במשחקון השלישי וצימצמה ל-2:1. השבדית עלתה ל-1:3, פאר שוב צימקה, אבל הנדנדה נמשכה כשארווידסון שמרה שוב על ההגשות שלה. במשחקון השמיני הייתה לפאר נקודת שבירה, אלא שהשבדית הצליחה לבסוף לשמור על ההגשה. שחר הגישה את התשיעית, אלא שארווידסון השיגה שתי נקודות שבירה, כדי לזכות במערכה הראשונה.

מערכה שנייה - 1:6 לשחר פאר

פאר עלתה בטירוף ושברה את השבדית על האפס. אבל השבדית לא וויתרה, השיגה שתי נקודות שבירה במשחקון השני ושברה את פאר בחזרה, בדרך ל-1:1. המשחק המוזר המשיך, כשההגשות שוב נשברו, הפעם על ידי פאר. הפעם הישראלית כבר לא נשברה ועלתה ליתרון 1:3. פאר נכנסה ל'זון', ושברה שוב. במשחקון השישי, עלתה השבדית ליתרון מבטיח 0:40. פאר עשתה מהפכון גדול, זכתה בחמש נקודות רצופות ועלתה ל-1:5. במשחקון הביעי לארווידסון היה יתרון, אבל פאר זכתה בשלוש נקודות רצופות וסגרה את המערכה השנייה בצורה מצוינת.

מערכה שלישית - 3:6 לשחר פאר

שחר פאר פתחה טוב את המערכה המכריעה וזכתה במשחקון הראשון. אחרי שישה משחקונים רצופים של פאר, זכתה ארווידסון במשחקון השני במערכה. לאחר מכן שברה ועלתה ל-1:2. פאר שברה ואיזנה ושמרה על הסרבים שלה, בדרך ל-2:3. בתום קרב מותח במשחקון השישי, שנפרש על פני דקות ארוכות, שברה פאר ועלתה ל-2:4. הישראלית נטלה גם את הבא, אבל השבדית שמרה גם על ההגשות שלה במשחקון השמיני. המשחקון התשיעי היה ממש מותחן אמיתי. צמד השחקניות התרוצצו כעשר דקות על המגרש, כאשר היתרון עובר מצד לצד, עד אשר פאר עשתה לזה סוף, ניצחה שתיים רצופות, לקחה את המשחקון, המערכה והמשחק, בדרך לחצי הגמר.

הנין הופתעה והודחה מדובאי

בטורניר דובאי, נפלה הפתעה גדולה כאשר המדורגת ראשונה בעולם ז'סטין הנין נוצחה ברבע הגמר על ידי פרנצ'סקה סקיאבונה. האיטלקייה הדהימה את הבלגית הצנומה 6:7, 6:7. הפתעה קטנה יותר נוספת נפלה כאשר אלנה דמנטייבה, המדורגת שמונה בטורניר, גברה על אנה איבאנוביץ' הסרבית בשלוש מערכות, 7:5, 3:6, 3:6. בחצי הגמר תפגוש הרוסייה את האיטלקייה.

לילנה יאנקוביץ' הייתה היום חגיגה כפולה. הראשונה היא כאשר חגגה את יום הולדתה ה-23. השנייה, הייתה כאשר גם היא העפילה לשלב חצי הגמר, לאחר שאנה צ'אקבטדזה פרשה כעבור 61 דקות בהתמודדות ביניהן עקב פציעה בירך. הסרבית תפגוש את סווטלנה קוזנייצובה. הרוסייה ניצחה את אלופת השנה שעברה, אמילי מורסמו המדרדרת, בשתי מערכות 1:6, 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully