וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה נגד חיפה, נצרת-בית"ר

28.2.2008 / 19:30

הגרלת שמינית הגמר זימנה לרוני לוי מפגש עם ראובן עטר. בית"ר תצא לנצרת לפגוש את נציגת הלאומית. הפועל ת"א תגיע לב"ש, למפגש עם גילי לנדאו. עוד בגביע: דרבי רמת גני, בית"ר שמשון מול הפועל פ"ת

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הגרלת גביע המדינה בכדורגל נערכה הערב (חמישי), יממה לאחר שהושלמה תמונת העולות לשמינית הגמר, עם עלייתן של בית"ר ירושלים אחרי הניצחון בפנדלים על בני סכנין ומכבי נתניה עם הניצחון הדומה על הפועל אום אל פאחם. את כדורי ההגרלה שלפו חברי שלישיית "מה קשור", שתיבלו מעט את הטקס האפור בהומור דלוח. המשחקים ייערכו ב-11 וב-12 במרץ.

הכדורים שנשלפו הערב סיפקו משחקים סבירים, אבל בעלי מקדם הפתעה גבוה. בית"ר שמשון תל אביב, הסינדרלה הגדולה של סיבוב ט', קיבלה יריבה שעל הנייר אמורה להיות קלה יותר ממכבי תל אביב, אבל מול הפועל פתח תקווה, מוליכת הליגה הלאומית, יהיה קשה מאוד לחניכיו של יפתח הלוי. הפועל תל אביב תצא לבאר שבע, המקום שעליו נאמר כי רק דרכו יכולה הקבוצה האדומה להגיע לתארים.

בית"ר ירושלים, שהתקשתה אמש מול בני סכנין, תצא שוב צפונה, הפעם כדי לפגוש את מכבי אחי נצרת, נציגתה של מרכז הליגה הלאומית. עוד משחק מרתק יוכלו לספק הרמת גניות, שייפגשו שוב, הפעם בגביע. בני יהודה, שהתקשתה מאוד מול מכבי כפר קנא בסיבוב הקודם, תצטרך להזיע גם מול עירוני רמת השרון בבלומפילד.

המשחק הגדול ביותר שהזדמן לו לשלב הזה הוא המפגש בין מכבי נתניה למכבי חיפה, לקרב בו במרכז יעמדו צמד המאמנים, ראובן עטר ורוני לוי. כזכור, חלק מאוהדי חיפה דורשים בתקופה האחרונה למנות את מאמנה המשגשג של נתניה למאמן הבא של חיפה, כאשר כמובן לשניהם עבר בשתי הקבוצות המתמודדות.

כל המשחקים:

בית"ר שמשון תל אביב - הפועל פ"ת

הפועל באר שבע - הפועל תל אביב

הפועל קרית שמונה - מכבי עירוני קרית אתא

מכבי אחי נצרת - בית"ר ירושלים

הכח עמידר רמת גן - הפועל רמת גן

מכבי נתניה - מכבי חיפה

בני יהודה תל אביב - עירוני רמת השרון

עירוני ראשון לציון - הפועל כפר סבא

"זו זכות גדולה בשביל אחי נצרת"

אחד המשחקים הצבעוניים בשלב הבא ישלח את אלופת המדינה אל נצרת הרחוקה. באחי נצרת שמחים לחזור לקדמת הבמה, כשגם בבית"ר ירושלים מסופקים מההגרלה היחסית נוחה. "לקבל את בית"ר ירושלים זה כבוד גדול עבור נצרת", אמר בזחיחות מנהל בית"ר מנחם נידם. "אנחנו לא נזלזל בשום קבוצה, ונגיע למשחק כמו שאנחנו מתכוננים לכל קבוצה בליגת העל. ההגרלה הקודמת הייתה קשה, אבל התגברנו עליה".

אבו עייש, יו"ר אחי נצרת, הגיב גם הוא להגרלה המסקרנת ואמר: "רציתי את בית"ר שמשון ת"א, קיבלתי בית"ר אחרת. בכדורגל הכל אפשרי. כל מי שיגיע לנצרת יקבל מאתנו בקלאווה, את זה אנחנו יכולים להבטיח. תהיה חגיגת כדורגל אצלנו, ובעזרת השם נעבור לשלב הבא. הכי חשוב לנו להגיע לגביע ולשמעון פרס, אפילו יותר מההצלחה בליגה".

עודד נחמני, נציגה של הכח עמידר רמת גן, סיפר על ההרגשה של המועדון הוותיק לקראת המפגש מול היריבה העירונית: "זוהי הגרלה ככל ההגרלות בגביע. נכון שבמשחק הקודם היה 0:1 להפועל, אבל נעשה הכל שהתוצאה הזאת לא תחזור. אני מבוגר מכדי לשחק על המגרש, אבל אין ספק שלדרבי יש יותר תמריץ לשחקנים".

ירון קוריס, יושב ראש הפועל המקומית, הגיב: "הלוואי שיהיה עוד פעם משחק משעמם ושהפועל ינצחו. הפועל ר"ג לא באופוריה, היא נלחמת בכל שבוע והיא יודעת לאן היא רוצה להגיע. הליגה חשובה לנו מאוד, והיא הכי חשובה לנו. הגביע הוא משחק אחד ואנחנו רוצים להתקדם ולעבור שלב, אבל נתנחם בכך שבכל מקרה תהיה לעיר ר"ג נציגה אחת".

הפועל תל אביב לקחה את שלושה מארבעת הגביעים האחרונים שלה כשהיא עוברת בדרך במגרש בבאר שבע, כשהיא פוגשת גם את הפועל המקומית וגם את בית"ר. מאמן האדומים מתל אביב, אלי גוטמן, אמר לאחר ההגרלה: "המשחקים האחרונים שראינו הוכיחו שכל משחק בגביע הוא משחק קשה. ככה אנחנו מתייחסים למשחק מול הפועל באר שבע".

רוני לוי לא יצטרך לבזבז כסף רב על דלק, לקראת משחק שמינית הגמר מול מכבי נתניה. מאמן מכבי חיפה הוא תושב העיר ושחקן עבר של הקבוצה. מן העבר השני, ראובן עטר, יליד חיפה, שמוזכר תכופות על ידי האוהדים הירוקים כמועמד ראוי להחליף את לוי בעמדת המאמן, ירצה לעשות וי גם על המשחק הזה. "למדנו שאין הגרלות קלות בגביע", אמר לוי לאחר ההגרלה, "נפגוש קבוצה טובה מאוד, הנאבקת מולנו גם על המקום השני בליגה. נבוא נחושים ומוכנים לעמוד גם במשימה הקשה הזאת. אנו קבוצה טובה שהוכיחה שהיא מגיעה לכל מגרש כדי לנצח, על אחת כמה וכמה בגביע, שם אין אפשרות לתקן".

"הגרלה קשה לשלב כה מוקדם בגביע", אמר ראובן עטר לאור ההגרלה המסקרנת, "למפעל הגביע יש חוקים אחרים, גם להגרלה עצמה". לואיס מרין, בלם הקבוצה, הוסיף לדרבי מאמנו ואמר: "זו קבוצה גדולה. אני חושב שיהיה משחק מאוד קשה, עבור שתי הקבוצה שמכיר אחת את השנייה היטב. אני אישית מאוד אוהב משחקים כאלה בין קבוצות גדולות. אני שמח שהמשחק מול מכבי חיפה, כי זה יהיה משחק גדול. כמו כן זה מאוד אטרקטיבי לאוהדים ואני מקווה שהאצטדיון יהיה מלא".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully