וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס בשירות מכבי ת"א

הקבוצה היוונית ניצחה את ז'לגיריס קובנה 84:86 ופתחה את בית ו' בטופ 16 של היורוליג. פנאתינייקוס מסתבכת, הפסד ראשון לצסק"א

המחזור השלישי בשלב הטופ 16 ביורוליג יצא הערב (רביעי) לדרך עם שלושה משחקים בשלושה בתים שונים מתוך הארבעה. המשחק החשוב יותר מבחינתה של מכבי תל אביב הפגיש בין אולימפיאקוס לז'לגיריס קובנה. היוונים ניצחו בבית 84:86 בתום הארכה, מה שיכול לעבוד לטובתם של הצהובים, במאבק על שני המקומות הראשונים שמובילים לטופ 8. אולימפיאקוס רשמה ניצחון ראשון בטופ 16 וחזרה גם היא למירוץ.

בבית ז', שממנו יגיעו היריבות של המנצחות בבית של מכבי תל אביב, רשמה צסק"א מוסקבה את הפסדה הראשון בשלב הזה, אחרי שנוצחה במלאגה 72:67. פנאתינייקוס, אלופת היורוליג, הסתבכה יותר אחרי שרשמה את הפסדה השני. זה קרה באיטליה, מול סיינה שניצחה 75:84, ושמרה על מאזן מושלם בבית.

אולימפיאקוס - ז'לגיריס קובנה 84:86

למשחק בהיכל השלום והאחווה הייתה משמעות גדולה עבור שתי הקבוצות והוא היה רב תהפוכות. אחרי פתיחה די צולעת, אולימפיאקוס הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון בסיום המחצית הראשונה. זה המשיך להיות צמוד גם בארבע הבא, אלא שבתחילת הרבע הרביעי, הליטאים עלו ליתרון 59:67. אולימפיאקוס הגיבה בריצת 2:10 כדי להשוות ובסופו של דבר המשחק נגרר להארכה אחרי 72:72 בסוף הזמן החוקי. יותר משלוש דקות בתוך ההארכה, לין גריר הוביל את אולימפיאקוס ליתרון של חמש נקודות, אבל החזיר את ז'לגיריס למשחק עם עבירת תוקף, ודה חואן קולינס הישוה ל-84:84 . קינטל וודס הכריע בסופו של דבר את המשחק מהעונשין, לטובתם של היוונים. גריר הוביל את קלעי אולימפיאקוס עם 22 נקודות, מארק ג'קסון הוסיף 21 ו-11 ריבאונדים. דה חואן קולינס קלע 19 לז'לגיריס, מרכוס בראון הוסיף 16.



מלאגה - צסק"א מוסקבה 67:72

הספרדים היו חייבים ניצחון ביתי כדי לשמור על סיכויים סבירים להגיע למשחקי ההצלבה, והובילו לוארך כל המשחק. צסק"א שמרה על משחק צמוד במחצית הראשונה, אלא שהתפנית הגיעה ברבע השלישי, אז מלאגה פתחה יתרון דו ספרתי, בעיקר בזכותם של דניאל סנטיאגו ומרכוס הייסליפ. סנטיאגו הוביל את הספרדים עם 20 נקודות, הייסליפ הוסיף 11. רמונאס שישקאוסקאס הוביל את הרוסים עם 12 נקודות, טראז'אן לנגדון הוסיף 11.


סיינה - פנאתינייקוס 75:84

הטוסקנים שמרו על מאזן מושלם בתום הסיבוב הראשון בבית ד', והם עם רגל וחצי במשחקי ההצלבה. אלופת היורוליג תיאבק ככל הנראה מול אפס פילזן של דייויד בלאט על המקום השני בבית. פאו, שנמצאת בתקופה רעה, רדפה אחרי האיטלקים לאורך כל המשחק, אבל נשברה סופית ברבע האחרון, בו סיינה פתחה יתרון רציני והבטיחה בשלב מוקדם יחסית את הניצחון. בוטסי תורנטון ממשיך לעשות חיל והפעם הוא קלע 23 לסיינה, רומיין סאטו הוסיף 11. מייק באטיסט קלע 20 לפנאתינייקוס, דיאמנטידיס הוסיף 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully