וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "קבוצה מליגת העל תתלהב מולנו פחות"

איתי שכטר נשם לרווחה אחרי ניצחונה של מכבי נתניה על אום אל פאחם בדו קרב פנדלים. יניב אברג'יל: "הוכחנו שאין פערים משמעותיים"

"אני לא אדבר על היכולת של הקבוצה שלנו. זה היה משחקי גביע טיפוסי, זו הדרמה הכי יפה שיכולה להיות בכדורגל. ממשחקים כאלה גם אפשר להגיע לגמר". כך סיכם מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, את הניצחון הגדול על הפועל אום אל פאחם, שהושג בתום 120 דקות של כדורגל ודו קרב פנדלים, בו ניצחה קבוצתו 1:3. מעניין אם הוא היה אומר את אותם הדברים במידה ולירן שטראובר לא היה עוצר שלושה פנדלים, או שדדי בן דיין לא היה משווה ל-2:2 בתוספת של הזמן החוקי במשחק.


כשהוא מסופק ונושם לרווחה, עטר יותר משמח לפרגן ליריבה המפתיעה מליגה א' צפון ואמר: "אי אפשר להשתוות להתלהבות שהם באו איתה, לא יעזרו כל הדוגמאות וכל השיחות שבעולם, הם באו מליגה א' ומגיעות להם כל המחמאות שבעולם".

אפרופו עטר, הבעלים דניאל יאמר התייחס בסיום המשחק למעמדו של המאמן בקבוצה ואמר: "אין לי מועמד אחר ובכל מקרה הוא עושה עבודה מצוינת. רק בשבת הקרובה אנחנו מסיימים את הסיבוב השני, אבל בכל מקרה אני רוצה לראות כמה שיותר משחקים לפני ההחלטה".

מאמן הפועל אום אל פאחם, סמיר עיסא, ראה את שחקניו מובילים שלוש פעמים מול הקבוצה שמדורגת שניה בליגת העל, ולא יכל להסתיר את אכזבתו בסיום הדרמה: "לא נפלנו מנתניה, הצלחנו לשחק את המשחק שלנו, ובגלל טעויות שעשו שחקנים בקו האחורי, נתניה כבשו. אמרתי שאשחק התקפי וכך גם עשיתי, במחצית אמרתי לשחקנים שאנחנו הולכים על הגול השני. אני חושב שספורטאי צריך לדעת לתפקד תחת לחץ. אמרתי לשחקנים לבעוט את הפנדלים חזק, אבל הם שכחו, בגלל זה הם משחקים בליגה א'. אנחנו צריכים עוד להשתפר בכוח פיזי והנעת הכדור. אני מאוד גאה בשחקנים, ובעיקר במשחק הקבוצתי שלהם. אמשיך להיות גאה בהם, גם אחרי הפסדים".

יניב אברג'יל, שהבקיע צמד שערים מדהים, אבל גם החטיא בדו קרב ההכרעה מהנקודה: "זה לא הלך בפנדל, מה לעשות. הוכחנו לכולם שאין פערים משמעותיים ביו הליגות בישראל. אם יש צדק היום היינו צריכים לנצח". על העובדה שחלוץ מוכשר כמוהו הגיע לליגה הרביעית אמר אברג'יל: "לא אני זה שקובע אם אני צריך לשחק בליגת העל, כשנדבקת עליך סטיגמה אתה בבעיה, ועליי הדביקו, לכן מעדיפים זרים שיכורים עליי. הליגה שאנחנו משחקים בה היא לא מקצוענית, ולכן אין לנו כושר כמו נתניה. בפנדלים הכדור כבר לא הגיע לשער, לא היה כוח". על המשך דרכה של הפועל אום אל פאחם אמר אברג'יל: "כבר עלינו ליגה, עשינו בית ספר לכל הקבוצות, ואני מקווה שנמשיך בשנה הבאה לליגה הלאומית".


איתי שכטר, שנכנס במחצית והבקיע את כדור ה-11 האחרון שהעלה את נתניה לשמינית הגמר: "קודם כל צריך לפרגן לאום אל פאחם, אני חושב שזו קבוצה ברמה של הליגה הלאומית. לפני הפנדל אמרתי שאני מכניס את זה, ידעתי שאנצח את המשחק אם זה תלוי בבעיטה שלי. אני שמח שחזרנו שלוש פעמים". על המשך דרכה של מכבי נתניה בגביע אמר שכטר: "אני מעדיף שהיריבה הבאה תהיה קבוצה בליגת העל מאשר עוד קבוצה מליגה נמוכה, שתבוא לכן עם הרבה התלהבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully