וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה ניצחה 1:3 (בפנדלים) את הפועל אום אל פאחם

מכבי נתניה כבר פיגרה 2:1 בתוספת הזמן מול הפועל אום אל פאחם, חזרה ל-3:3 בהארכה וניצחה בסופו של דבר 1:3 בפנדלים

במכבי נתניה דיברו לפני המשחק הזה על כמעט 30 שנים ללא גביע, אבל מי האמין שדווקא המשוכה הראשונה שלה במפעל הזה, הפועל אום אל פאחם מליגה א' צפון, תחבור אליה לאחד ממשחקי גביע המדינה הגדולים ביותר בשנים האחרונות - דווקא בסיבוב ט'? 2:2 בסיום הזמן החוקי, 3:3 בסיום ההארכה ובסופו של דבר 1:3 לקבוצה הבכירה יותר בדו קרב הבעיטות מ-11 מטר.

זאת הייתה חתיכת דרמה בקופסה, ומצער מאוד שרק 1,000 אוהדים מקומיים חוו אותה. השאר כנראה, לא חשבו שכדאי להתאמץ ולהגיע. מאיזור ואדי ערה הגיעו לפחות 2,000 אוהדים נוספים, ודאגו לצבע ולאווירה שבמצב הנוכחי של הכדורגל שלנו - מתאימה אך ורק לליגת העל.

במשחק עצמו, הסתבר שגם הכדורגל של אום אל פאחם התאים יותר לליגה הראשונה מאשר לליגה הרביעית. ההפתעה של בית"ר/שמשון תל אביב בדרבי אתמול עשתה כנראה משהו ליניב אברג'יל, שלמד כדורגל בקבוצה התל אביבית ואחרי כל כך הרבה תחנות בקריירה מצא את עצמו בליגה א' צפון. אברג'יל, אחד החלוצים הבולטים עד לפני כמה שנים בליגת העל, הוכיח למה הוא היה כל כך משמעותי אז, וכמה הוא עדיין כיום, עם צמד שערים מדהים בדקות 44 ו-73. דדי בן דיין הישווה לנתניה פעמיים - בפעם הראשונה בדקה ה-54 ובפעם השניה בהזדמנות האחרונה שלו בתוספת הזמן של הזמן החוקי.

דודי ליאני המשיך להדהים והעלה את אום אל פאחם ליתרון שלישי, שלוש דקות בתוך ההארכה, אלא שפרנסיס קיויו הישווה בדקה ה-99. דווקא בדו קרב הפנדלים, יניב אברג'יל החמיץ והגיבור היה לירן שטראובר - שהדף שלוש פעמים והוביל את קבוצתו לשלב שמינית הגמר, כלומר - נתניה ועוד 15.

מהלך המשחק

דקה 9 - ההזדמנות הראשונה במשחק נרשמה לנתניה, כאשר טל מעבי הגביה כדור משמאל, היישר לראשו של אוקוצ'ה, שנגח חלש לידיו של חלאיילה.

דקה 11 - יחיאל צגאי הרים כדור מצד ימין, דדי בן דיין נגח מקרוב מעל למשקוף.

דקה 35 - פרנסיס קיויו שלח מסירה קטנה אחורנית לצגאי, שהיה במצב נוח ובעט מ-18 מטר החוצה.

דקה 41 - הזדמנות מצויינת נוספת לנתניה. הגבהה של דדי בן דיין הגיעה לשניר גואטה, שהשאיר את הכדור לפרנסיס קיויו, אלא שהקמרוני לא ממש השתלט על הכדור והחמיץ מקרוב.

דקה 44 - שער! רפי כהן שלח כדור שמאלה ליניב אברג'יל, שפרץ לרחבה, היטעה בהצלחה פעמיים את קלמי סבן ובעט מדוייק לרשת. 0:1 להפועל אום אל פאחם.

דקה 50 - פרנסיס קיויו הרים כדור מצד שמאל, צגאי המשיך מהאוויר למשקוף והחוצה.

דקה 54 - שער! טאזמטה שלח מסירה מצד ימין לאורך קו ה-16, הכדור הגיע בסופו של דבר לדדי בן דיין, שבעט משמאל פנימה. נתניה הישוותה ל-1:1.

דקה 66 - איתי שכטר השתלט על כדור 18 מטר מהשער, התקדם קצת ובעט לקורה.

דקה 69 - מתפרצת לאום אל פאחם. רמי עאמר התקדם לכיוון השער ובעט יפה, לירן שטראובר הדף.

דקה 73 - שער! מחמוד עבאס שלח כדור ממרכז המגרש ימינה לכיוונו של יניב אברג'יל, שמצא את עצמו מול לירן שטראובר בזווית קשה מאוד, אבל הצליח לגלגל את הכדור לרשת. אום אל פאחם עולה ל-1:2.

דקה 84 - יחיאל צגאי הגביה משמאל, דדי בן דיין נגח ממרכז הרחבה החוצה.

דקה 87 - מתפרצת לאום אל פאחם. אברג'יל השתחרר מצויין בצד ימין, והגביה יפה לטרקה, שהחמיץ מקרוב.

דקה 89 - דדי בן דיין רשם את ההחמצה הגדולה של המשחק, כשהשתלט על כדור שנהדף מכיוונו של השוער במרחק של כארבעה מטרים מהמסגרת, ובעט מעליה.

דקה 90 - שער! כדור חופשי של יחיאל צגאי מצד ימין הגיע בסופו של דבר לדדי בן דיין, שדחק מקרוב פנימה והישווה ל-2:2.

דקה 93 - שער! בעיטה חופשית לאום אל פאחם 30 מטרים ימנית משערו של שטראובר. דודי ליאני בעט מסובב, הכדור פגע בשטראובר ונכנס לשער.

דקה 99 - שער! איתי שכטר השתלט על כדור תועה בצד ימין והרים לקיויו, שכבש מקרוב והישווה ל-3:3.

דקה 118 - בעיטה חופשית למכבי נתניה 18 מטר שמאלית לשער. יחיאל צגאי סובב, מג'די חלאיילה עצר.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין, גולן חרמון, לואיס מרין, קלמי סבן, שניר גואטה (טאזמטה, 46), אלמוג כהן (דלה ימפולסקי, 88), טל מעבי, יחיאל צגאי, אוקוצ'ה (איתי שכטר, 46), פרנסיס קיויו.

הרכב הפועל אום אל פאחם: מג'די חלאיילה, עבאס, פאריד טהאר, יחיאל חיאווי, אחמד חרבי, רמי עאמר (אחמד ג'בארין, 80), דודי ליאני, מחמוד עבאס (עבד מורג'אן, 90), כפיר צוקול (קובי טרקה, 64), רפי כהן, יניב אברג'יל.

הפנדלים

-לואיס מרין בעט את הכדור הראשון למרכז, מג'די חלאיילה הדף. 0:0

-רפי כהן גילגל בקלות שמאלה - 0:1 לאום אל פאחם.

-יחיאל צגאי בעט מצויין ימינה. נתניה הישוותה ל-1:1.

-יניב אברג'יל בעט ימינה לגופו של לירן שטראובר.

-דדי בן דיין הפציץ שמאלה. 1:2 לנתניה.

- יחיאל חיאווי בעט שמאלה, שטראובר זינק טוב והדף.

- טל מעבי בעט ימינה לקורה.

- פאריד טאהר בעט שמאלה, שטראובר שוב הדף.

- איתי שכטר בעט טוב למרכז והעלה את מכבי נתניה לשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully