וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסין בטוחים: יאו יהיה כשיר לאולימפיאדה

ההתאחדות הסינית הביעה אופטימיות לגבי החלמתו של הסנטר עד פתיחת המשחקים האולימפיים בבייג'ינג. ג'מאל מגלור חתם בדאלאס

פציעתו של יאו מינג, שתחייב אותו לעבור ניתוח לאיחוי שברי מאמץ ברגלו השמאלית, אולי גרמה לאכזבה רבתי ביוסטון, אבל במולדתו היא כמעט גרמה לפאניקה. הסנטר הסיני, שהודיע כי יושבת מפעילות עד תום עונת ה-NBA בעקבות הניתוח, אמור לעמוד במרכז החגיגות של אולימפיאדת בייג'ינג שתיפתח בשמיני באוגוסט, כספורטאי הסיני המפורסם בעולם וכוכב נבחרת הכדורסל המקומית.

התאחדות הכדורסל הסינית כינסה מסיבת עיתונאים בהולה בעניין הפציעה, בה הוצג הנושא כחמור ברמה של בטחון לאומי. היום (רביעי) מיהרה העיתונות הסינית להרגיע את הציבור המודאג כשבישרה כי יאו יהיה כשיר בזמן לפתיחת המשחקים האולמפיים, והעיתון הנפוץ "טייטן ספורט" כתב כי "הדבר היחיד שמנחם את יאו כרגע היא העובדה שהפציעה לא תגרום לו לוותר על חלומו להשתתף באולימפיאדה".

עיתוני סין הפנו אצבע מאשימה לעבר הצוות המקצועי של הרוקטס, שלדבריהם שיתף אותו ליותר מדי דקות ללא מנוחה, מה שגרם להחמרת פציעתו עם הזמן. "למעשה, הגורם העיקרי לפציעה הוא התשישות שלו", כתב ה"טייטן".

מגלור חתם בדאלאס

ג'מאל מגלור, הסנטר ששוחרר מניו ג'רזי מוקדם יותר החודש, חתם הלילה בדאלאס, ויעבה את הקו הקדמי המדולל של המאבריקס עד תום העונה. מגלור, האולסטאר לשעבר שקלע בממוצע בשמונה עונותיו בליגה 8.7 נקודות והוריד 7.3 ריבאונדים במשחק בארבע קבוצות שונות, לא השתלב בתכנית של לורנס פרנק בנטס העונה ונחתך.

המאבריקס ניצלו את ההזדמנות והחתימו אותו כדי לחפות על החור הגדול שהותיר להם מתחת לסל הטרייד שהביא את ג'ייסון קיד, ושלח את סגאנה ג'ופ לניו ג'רזי.

* הלייקרס מסתדרים נהדר עד כה בלי אנדרו ביינום הפצוע, שלא אמור לחזור למגרשים לפני סוף חודש מרץ. "לא מופעל עליי שום לחץ לחזור מהר מדי", סיפר ביינום. "אני רוצה לחזור רק כשאהיה כשיר במאה אחוז, וזה מה שאני מתכנן לעשות".

  • עוד באותו נושא:
  • יאו מינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully