וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרן שילם יותר מכולם

27.2.2008 / 15:34

שחקני מכבי ת"א הגיעו לאסיפת קבוצה קשה, ואולצו לצפות ב-120 דקות הפיאסקו מול בית"ר/שמשון ת"א. עזרן איחר, ונקנס ב-5,000 דולר

הבוקר שאחרי ההדחה מגביע המדינה וההתבזות מול בית"ר/שמשון תל אביב (0:1 לבית"ר/שמשון) לא היה, כצפוי, קל במכבי תל אביב. כבר בשעות הבוקר (רביעי) הגיעו שחקני הקבוצה לאסיפה, ושם קיבלו עונש שקשה לכל בן אנוש לספוג - צפיה ב-120 הדקות העלובות מהמשחק. מי שספג את העונש הכבד מכולם הוא החלוץ יניב עזרן, שאיחר לאסיפה ונקנס ב-5,000 דולר. שחקן בקבוצה ששמע על גובה הקנס אמר: "זה מגעיל, זה בסך הכל איחור ראשון שלו. חבל שככה מתייחסים לשחקן".

גורם בכיר בהנהלה הגיב: "כנראה ששיטת הליטופים נכשלה ועל פי התוצאות במגרש, נראה שהשחקנים ניצלו זאת לטובה. כנראה שמעכשיו הם יראו דברים אחרים. אנחנו מקווים שכל אחד מהם יעשה את חשבון הנפש ויסיק מסקנות לגבי העתיד".

לאחר האסיפה, שנמשכה שלוש שעות, יצאו השחקנים והחלו באימון. מספר אוהדים שהגיעו קיללו את השחקנים ודרשו מהמאמן ניר לוין להתפטר. בשלב זה נראה כי לוין יישאר בתפקידו. בהנהלה שקלו להטיל על השחקנים קנסות, אולם נראה כי הרעיון נגנז. לפחות אחרי המשחק לא נראה היה שהשחקנים לוקחים ברצינות את תגובות ההנהלה.

שעיה דיבר לאחר הצפיה במשחק עם השחקנים, אמר להם שזה הזמן להיות ביחד ולהרים את הראש. אחד השחקנים אמר לוואלה! ספורט: "אני מתבייש היום, אין לי מלים להגיד. אני משחק כבר הרבה שנים והיו לי פדיחות בקריירה. זו הגדולה ביותר שהייתה לי". השחקן התייחס לעונש שקיבלו השחקנים ואמר: "זה היה כל כך מעייף לראות את המשחק הזה, זה הרגיש כאילו שיחקתי עוד 120 דקות, וזה לא עונש קל בכלל. הייתי משלם המון כסף כדי להחזיר את הגלגל אחורה".

שחקן אחר אמר: "אסור לשכוח שיש לנו עדיין את עניין ההישארות בליגה. עכשיו שכל אחד יעשה את חשבון הנפש שלו עם עצמו, כי זה לא הזמן להאשים. ברור שיש כאן שחקנים בלי מחוייבות ובלי אחריות, וכל מי שצפה במשחק יודע במי מדובר. זה הזמן שבו אנחנו צריכים להתלכד".

במשך הלילה שוחחו חברי הנהלת הקבוצה עם אלכס שניידר. גורם בכיר בהנהלה אמר: "אלכס יודע בדיוק מה קורה בקבוצה ומה צריך לעשות כדי לשנות את זה. קבוצות גדולות מנצלות משברים כדי לצאת לדרך חדשה. אנחנו צריכים קודם כל להישאר בליגה, ואז לבנות את הכל מחדש לקראת העונה הבאה". התקבלה החלטה עקרונית, לפיה לוין לא ימשיך בקבוצה לאחר תום העונה.

חבר ההנהלה אביב רייז נכנס במחצית המשחק לחדר ההלבשה במטרה לעודד את השחקנים. הדבר לא מצא חן בעיני מספר גורמים בקבוצה, אולם גורמים אחרים במועדון אמרו כי לו הייתה ההנהלה מראה יותר אכפתיות וקרבה, אולי היו הדברים נראים אחרת. כזכור, בתום הדרבי שבו הפסידה מכבי 3:1 להפועל תל אביב, צוטטו מספר שחקנים שאמרו כי הם כועסים על העובדה שאיש מחברי ההנהלה לא הגיע לחדר ההלבשה לעודד את רוחם.

כזכור, כבר אתמול נכנס המנכ"ל עוזי שעיה לחדר ההלבשה בסיום וצרח על השחקנים: "אתם לא מתביישים? זה ביזיון. איך מפסידים לקבוצה מליגה ג'? איך אתם מפסידים ביום הולדת של הבן שלי? גרמתם לו לבכות. מעכשיו מי שלא ייתן את הנשמה עד סוף העונה, לא יהיה בקבוצה. לא תהיה לנו בעיה להטיס מפה גם שחקנים עם חוזה לעונה הבאה". שחקן בקבוצה הגיב על הדברים: "כמעט קמתי ודפקתי לו בעיטה בראש". שחקן אחר אמר: "בחיי, התאפקתי לא לצחוק לו בפרצוף, אנשים הורידו את הראש למטה בשביל לא לצחוק עליו". משה מישאלוב סובל ממתיחה במפשעה ולא השתתף באימון. גם הקשר הצעיר דור מלול לא נטל בו חלק.

עדכון אחרון: 27.2.08, 15:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully