וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: בצורת בטורינו

הדרבי בין יובנטוס לטורינו הסתיים ב-0:0 ועם הרחקה של פאבל נדבד. בגרמניה: יינה הקטנה הדהימה את שטוטגרט ברבע גמר הגביע

עיקרו של המחזור ה-25 בליגה האיטלקית ישוחק מחר (רביעי), אבל הערב הוא נפתח עם תיקו 0:0 בדרבי בין יובנטוס וטורינו. הגברת הזקנה הייתה מסוכנת יותר ואלסנדרו דל פיירו בחן במספר פעמם את עירנותו של שוער טורו, מתיאה סרני, שהדף את כל ניסיונות המארחת לכבוש. יובה גם טענה לפנדל אחרי הכשלה כביכול של פאבל נדבד, שבעצמו הורחק בדקה ה-90 אחרי שהגיב בזעם לתיקול שבוצע עליו. ההזדמנות הטובה ביותר של טורינו הגיעה בדקה ה-74, כשבעיטה חופשית של אלסנדרו רוסינה פגשה את המשקוף של ג'יאנלואיג'י בופון.

גביע גרמני: שטוטגרט הודחה

בגרמניה, כמו בישראל, נערכו משחקי גביע, כשהערב שוחקו שני רבעי גמר. את ההפתעה הגדולה סיפקה קרל זייס יינה מהליגה השנייה, שניצחה בפנדלים את שטוטגרט הגדולה. המשחק עצמו היה דרמטי וטוביאס וורנר העלה את הקבוצה המזרח גרמנית לשעבר ליתרון 0:1 מפתיע בדקה ה-32. היתרון החזיק עד הדקה ה-81, אז הציל מריו גומז את אלופת גרמניה כשהישווה ל-1:1. חלוץ נבחרת גרמניה כבש את השני שלו 4 דקות בתוך ההארכה, אבל יינה הישוותה ל-2:2 בדקה ה-120 משער של קוהן. במצב של 4:4 בפנדלים החטיא אנטוניו דה סילבה וטורסטן זיגנר כבש לאורחים והשלים את הסנסציה.

במשחק נוסף גברה דורטמונד 1:3 על הופנהיים מליגת המשנה. ג'אובני פדריקו העלה את המארחת ליתרון בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-20 וטינגה הברזילאי הכפיל כעבור 3 דקות. הפונהיים עוד צימקה אחרי פנדל מוצלח של פרנסיסקו קופדו בפנדל בדקה ה-38, אבל מלאדן פאריץ' עשה את ה-1:3 בדקה ה-54 ודורטמונד עלתה לחצי הגמר. מחר ייערך הדרבי של מינכן בין באיירן למינכן 1860 והמשחק בין וולפסבורג להמבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully