וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא שמרנו ברבע האחרון"

דן שמיר יודע בדיוק מה הסיבה שקבוצתו איבדה יתרון 15 נקודות מהמשחק הקודם, והודחה על ידי בשיקטאש. דרור חג'ג': "לא הצלחנו לעשות סל"

הפועל ירושלים כבר ספגה הפסדים ותבוסות העונה, חלקם מביכים, חלקם פחות. אבל התבוסה הערב (שלישי) לבשיקטאש במשחק הגומלין מול בשיקטאש הטורקית, במסגרת הסיבוב השני של גביע יול"ב, היתה מאכזבת מכולם. מעבר לכך שירושלים הגיעה עם יתרון של 15 נקודות מהמשחק הראשון, הרי שהקפיאה המוחלטת של השחקנים ברבע האחרון, האיבודים, אי נטילת האחריות והבריחה מהכדור, היו פשוט מעוררי רחמים.

"מן הסתם לא שיחקנו טוב בהתקפה היום", אמר מאמן הפועל ירושלים, דן שמיר. "אבל הפסדנו את המשחק בגלל שלא שמרנו ברבע האחרון. הם היו מאוד אגרסיביים, הצליחו לעצור אותנו, וכל מה שאני יכול להגיד זה כל הכבוד להם".

דרור חג'ג', שבדקות האחרונות היה היחידי שנטל על עצמו אחריות וניסה להציל את המולדת, אמר: "היה משחק מאוד קשוח ואגרסיבי. היינו חזק בתוך המשחק ברוב השלבים, אבל ברבע האחרון הם שיחקו הגנה מצויינת". הגארד הישראלי נשמע מאוכזב, אך בו זמנית נתן קרדיט רב לטורקים. "הם בנו הפרש על ידי משחק התקפי טוב, ואנחנו לא הצלחנו לעשות סל. בכל מקרה, אני מאחל להם הצלחה בשלב הבא". למרות ההפסד, חג'ג' התייחס לקהל הטורקי, שלא הפסיק להרעיש לכל אורך המשחק, ובשלב מסוים אף זרק עליו חפץ מהיציע: "הם עשו משהו לא בסדר, אבל הם היו קהל טוב, ועזרו לקבוצה שלהם לנצח".

ג'יימי ארנולד, שקיבל עבירה שלישית בשלב מוקדם ונאלץ לצאת, אמר: "ידענו שזה לא יספיק. אני לא באמת יכול להגיד מה קרה ברבע האחרון. היה להם את המומנטום, והם עשו מה שהם רוצים. אני סיימתי ב-5 עבירות, והם הצליחו לנצל את זה".

מאמן בשיקטאש, ארגין עתמאן, שקפץ מאושר בסיום, אמר: "היה לנו משחק גרוע בירושלים, אבל היום המשחק הלך בכיוון לו קיווינו. אמרתי לפני המשחק שנוכל לנצח רק אם נשחק טוב בהגנה. עשינו טעויות ואיבדנו כדורים, במיוחד במחצית הראשונה, אבל המשחק התנהל בקצב שהכתבנו". גם המאמן הטורקי התייחס לסוגיית הקהל: "האוהדים שלנו ממש כיכבו והם עזרו לנו המון. אנחנו שמחים שעלינו לשלב הבא ועכשיו המטרה היא להעפיל לרבע הגמר ולזכות בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully