וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "חטפנו סטירת לחי מצלצלת"

26.2.2008 / 21:07

מאמן מכבי ת”א, ניר לוין, שהושפל מול בית”ר שמשון ת”א 1:0 בגביע עם שער בדקה ה-120, הסביר: ”זה קרה בגלל ההתייחסות שלנו”. שעיה גער: "גרמתם לבן שלי לבכות"

אף אחד לא האמין שמכבי תל אביב תודח מגביע המדינה על ידי קבוצה מהליגה הארצית. בית"ר שמשון תל אביב, שבשלב הזה של העונה לא מתמודדת בכלל על העלייה ללאומית ונמצאת במקום השישי בליגה שלה, הדהימה את הקבוצה של ניר לוין עם שער של אדם מזרחי בדקה ה-120, דקה לאחר שנכנס כמחליף.

אצל הצהובים, שכבר חשבו שהם יצאו מהתקופה הרעה אחרי הניצחון בשבת על מכבי הרצליה, יצטרכו להתעסק עכשיו במטרה העיקרית: הישארות בליגה. עם היכולת מול היריבה העירונית בוודאי שיהיה להם קשה להישאר, ואולי ההדחה מהגביע עשתה להם טוב.

בסיום המשחק נכנס המנכ"ל עוזי שעיה לחדר ההלבשה וצרח על השחקנים: "אתם לא מתביישים? זה ביזיון. איך מפסידים לקבוצה מליגה ג'? איך אתם מפסידים ביום הולדת של הבן שלי? גרמתם לו לבכות". שחקן בקבוצה הגיב על הדברים: "כמעט קמתי ודפקתי לו בעיטה בראש". שחקן אחר אמר: בחיי, התאפקתי לא לצחוק לו בפרצוף, אנשים הורידו את הראש למטה בשביל לא לצחוק עליו".

גורמים במכבי תל אביב העבירו ביקורת על ניהול המשחק של המאמן ניר לוין ועל החילופים שעשה: "לא יכול להיות שפעם שנייה ברציפות רודי חדד חלש מאוד, ועדיין מוציאים את דור מלול". גורם בכיר נוסף אמר: "אין ספק שזה אחד מרגעי השפל של המועדון, אם לא הגדול שבהם".

מחר צפויה להתקיים אסיפת חירום בקבוצה בהשתתפות השחקנים, לפני אימון הבוקר. בשלב זה לא מתכוונים במכבי לבצע מהלכים דרמטיים כלשהם. הנהלת הקבוצה תמתין להגעתו של הבעלים אלכס שניידר ארצה, באמצע חודש מרץ.

בסיום המשחק האוטובוס של הצהובים יצא בליווי משטרתי, כאשר האוהדים המתינו מחוץ לאיצטדיון וצעקו לשחקנים 'אין לכם כבוד'. ניר לוין מבין היטב את הכעס, ואמר בסיום המשחק: "זו השפלה. חטפנו סטירת לחי מצלצלת וזה קרה רק בגלל הגישה וההתייחסות שלנו. אין מה לעשות, עפנו מהגביע. צריך לאסוף את השברים, להרים את הראש כמה שיותר מהר ולהתחיל להתכונן למשחק בסכנין, לאט לאט ובסבלנות".

שטרית: "מכבי שיחקו בפחד והיו מבוהלים"

בצד השמח החגיגות לא פסקו לרגע, וראשון המורמים על הכתפיים היה אדם מזרחי, שכבש את שער הניצחון. ההתלהבות שלו לא פסקה לרגע, והוא אמר: "ידענו שאם אנחנו מנצחים זו קפיצת מדרגה פה בשביל כולם. אנחנו לא רואים את זה כל שבת, אנחנו משחקים מול 50 או 100 צופים. בדקה ששיחקתי הבאתי את כל כולי, ומזל זה חלק מהעניין. היתה לי הרגשה שאני אוכל לכבוש בשלוש הדקות בהן שיחקתי. דיברנו כל השבוע שאנחנו יכולים לבוא ולנצח את הקבוצה הזאת, כי הם לא בשיאם, ובלי אמונה לא היה לנו מה למכור פה".

יפתח הלוי, מאמן בית"ר שמשון תל אביב: "הצלחתי להעביר את המסר לשחקנים. זה היה קשה אבל ידענו שהכל אפשרי בגביע. חיכינו להגיע לשלב הפנדלים, אבל בסופו של דבר לא היינו צריכים את זה. אדם מזרחי הוכיח שגם בדקה אפשר לנצח משחק".

עופר שטרית: "אני נהנה כל כך מהמשחק, כך שאם הייתי צריך לשחק עוד 120 דקות גם הייתי יכול להמשיך. היה חשוב לנו להיראות כמו גברים, רצינו לא להבזות, אבל ככל שהמשחק התקדם היינו יותר טובים ממכבי, ואני גאה בכולם על זה שנראינו כמו קבוצה טובה. מכבי שיחקו בפחד, חלק מהשחקנים שלהם היו מאוד מבוהלים, ואם יש צדק בכדורגל ראינו אותו בדקה ה-120".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully