וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון חלק לשחר פאר בסיבוב הראשון בממפיס, ונוס וגולובין הודחו

הישראלית המדורגת שלישית בטורניר גברה 2:6, 1:6 על אשה רול, שתי המדורגות לפניה הופתעו. דובאי: פטרובה וברטולי הודחו

שחר פאר פתחה הערב (שלישי) ברגל ימין את הופעותיה בטורניר ממפיס (סך פרסים של 175 אלף דולר) עם ניצחון קל 2:6, 1:6 על אשה רול האמריקאית (126 בעולם) בסיבוב הראשון. פאר, המדורגת שלישית בטורניר, השתלטה על המשחק במצב של 2:2 במערכה הראשונה, ניצחה ארבעה משחקונים ברציפות וזכתה במערכה 2:6. את המערכה השניה פתחה פאר עם שבירה מוקדמת ויתרון 0:2, וגם לאחר שרול שברה אותה בחזרה הישראלית לא נבהלה והמשיכה כל הדרך לניצחון 1:6.

יריבתה הבאה של פאר תהיה ההונגריה מלינק סינק (149 בעולם), שהדיחה בסיבוב הראשון את אולגה פוצ'קובה הרוסיה 3:6, 6:4, 3:6. סינק ופאר נפגשו פעם אחת בעבר, בטורניר בנקוק בשנה שעברה, אז ניצחה פאר 6:7, 4:6 בסיבוב השני.

בהמשך הלילה קיבלה פאר עוד חדשות טובות, עם הדחתן של שתי המדורגות הבכירות בטורניר. זה התחיל עם ההדחה של טטיאנה גולובין, שהופתעה על ידי בת'אני מאטק המקומית שגברה עליה 4:6, 4:6, ולאחר מכן הגיעה הסנסציה האמיתית של הטורניר, עם הפסדה המהמם של ונוס וויליאמס, המדורגת ראשונה ואלופת הטורניר מאשתקד, לצ'כית בת ה-17 פטרה קביטובה (143 בעולם!) 2:6, 6:4, 6:3. כעת נראית דרכה של פאר, שהפסידה כזכור לוויליאמס בגמר בשנה שעברה, נראית קלה הרבה יותר.

דובאי: פטרובה וברטולי בחוץ, ניצחונות לצ'כיות

אחרי הפרישה של מריה שראפובה מטורניר דובאי, טניסאיות הסבב יכולות לקוות שסוף סוף הן יוכלו לקטוף את התואר. ז'סטין הנין, שזכתה בטורניר בשנה שעברה, לא שיחקה היום (שלישי), מאחר והיא, כמו אנה איבנוביץ', סבטלה קוזנייצובה וילנה ינקוביץ', מתחילות את התחרות מהסיבוב השני.

אנה צ'קבטאדזה ממשיכה עם היכולת הטובה שלה מהשבועות האחרונים, ואת הסיבוב הראשון היא פתחה עם ניצחון על אגניישקה רדוואנסקה 2:6, 6:2, 4:6. למרות 11 טעויות כפולות של צ'אקי, היא הצליחה לשבור פעמיים במערכה הראשונה ופעמיים נוספות בשנייה כדי להבטיח את הניצחון. בשלב הבא תפגוש צ'קבטאדזה את בת ארצה, דינארה סאפינה.

נדיה פטרובה הפסידה כבר בסיבוב הראשון, אחרי שקטרינה סרבוטניק, שעלתה מהמוקדמות, ניצחה 4:6, 4:6. שבעה אסים של הסלובנית לצד שלוש שבירות במהלך שעה ורבע, הביאו להדחתה המוקדמת של הרוסיה.

לוסי ספארובה, שתגיע באפריל לארץ עם נבחרת הפדרציה של צ'כיה, עלתה לשלב הבא אחרי ניצחון 6:1, 3:6, 2:6 על איי סוגיאמה. בת ארצה ניקול ואידיסובה, שהודיעה כי לא תגיע לרמת השרון, ניצחה הרבה יותר בקלות, 3:6, 0:6 את אייקו נקאמורה.

מריון ברטולי נוצחה על ידי פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה (24 בעולם) 6:1, 6:7 (5), 6:1 והשאירה את הצרפתיה, המדורגת 9 בעולם, מחוץ לטורניר בשלב מוקדם מהצפוי. סקיאבונה, שעשתה התקדמות משמעותית בשבועות האחרונים, שמרה על אחוזים טובים בהגשה ושברה שש פעמים את ההגשות של ברטולי במשחק, בדרך לניצחון.

יתר התוצאות: סיביל באמר - אקטרינה מקארובה 6:7 (6), 3:6, אקיקו מוריגאמי - אגנס שבאיי 1:6, 4:6.

מוקדם יותר: שראפובה פרשה מהטורניר

הטניסאית החמה ביותר כיום בסבב, מריה שראפובה, שהגיעה לדובאי אחרי זכייה בטורניר דוחא ועדיין לא הפסידה אף משחק, הכריזה על פרישה מהטורניר. יש יגידו שזה בגלל עומס, אך הסיבה הרשמית היא מחלה.

שראפובה, המדורגת 5 בעולם, הסבירה: "לצערי נאבקתי בימים האחרונים עם וירוס וזה לא מאפשר לי להתחרות. המראתי לדובאי מיד לאחר הגמר שלי בדוחא וקמתי ביום שני תשושה וסבלתי משיעולים. בשעות הערב הגעתי למסקנה שאני לא אהיה כשירה ומוכנה לשחק חמישה משחקים בחמישה ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully