וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אנחנו הולכים לנצח באשדוד"

מאמן הפועל קרית שמונה, רן בן שמעון, הטריף את שחקניו לקראת משחק הגביע בעיר הנמל. חזן יעניק מנוחה למספר שחקנים

"אנחנו הולכים לנצח באשדוד ולעבור לשלב הבא בגביע המדינה", זהו המסר שהעביר היום (שני) מאמן הפועל איתוראן קריית שמונה, רן בן שמעון, לשחקניו. הקבוצה יצאה למיני מחנה אימונים במלון דן קיסריה, בו תשהה עד למשחק.

מהרכב הקריה ייעדרו שני המוצהבים, הקפטן יניב לביא והקשר עבאס סואן. הבלם יוסי ביטון והקשר יוסי דורה ימלאו את מקומם. הסעות לאוהדים ייצאו מחר (שלישי) בשעה 14:00 מהמגרש העירוני.

המאמן רן בן שמעון, שהתבקש היום להתייחס לפרסומים לפיהם הוא מועמד לאמן בשנה הבאה במכבי תל אביב או במכבי חיפה, אמר: "כל מה שאומר ואתייחס לזה עכשיו, רק יסיח אותי מהמשחק מחר באשדוד".

השוער שביט אלימלך יחזור לשער הקבוצה לאחר העדרות בת חודש. לאתר הרשמי של הקבוצה אמר אלימלך: "בתור ספורטאי שרגיל להתאמן כל יום וכדורגל זה האדרנלין שלו זה קשה, כי אתה מרגיש שאתה רוצה לעשות מה שאתה רגיל ומה שכיף לך לעשות וזה לא הולך כי הגוף לא נתן לי. היו לי כאבי ראש ותחושה של בחילות ואם הייתי קם מהמיטה היו לי סחרחורות ומעבר לזה החלטתי שאני צריך לצאת מזה בריא ומחוזק".

אלימלך הוסיף ואמר: "היה לי וירוס ויראלי. עשיתי בדיקות ולקח זמן להחלים,לקחתי אנטיביוטיקה והייתי כל התקופה בבית, חיכיתי להחלים. היום אני מרגיש הרבה יותר טוב. הגוף צריך להתחזק יותר אבל ברוך ה' אני מרגיש יותר טוב".

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, עמיר נוסבאום, סאלח חסארמה, יוסי ביטון, ברק בכר, יוסי דורה, גואל צ'ירסוואה, גיא צרפתי, עמנואל אמנגוואה (וויאם עמאשה), יובל אבידור, ירו בלו.

אשדוד מתכוננת לגביע אבל חושבת על הליגה

מ.ס. אשדוד תארח מחר ( שלישי, 18:30, איצטדיון הי"א ), את הפועל קרית שמונה, בקרב על טהרת ליגת העל במסגרת סיבוב ט' של גביע המדינה.

באשדוד היו שמחים בוודאי לקבל הגרלה קלה הרבה יותר, אך גם כך אומרים גורמים בקבוצה, שאם תודח אשדוד מהגביע זה לא יהיה סוף העולם, שכן עיקר המאמצים ותשומת הלב, מרוכזים במסע ההיחלצות, של הקבוצה, מתחתית הבוערת והבטחת ההישארות בליגת העל.

המאמן אלון חזן צפוי לתת מנוחה למספר שחקנים בכדי לא להעמיס עליהם לקראת המשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה בליגה. חזן יחסר את המגן ליאור ראובן שהורחק בשבת, כאשר את מקומו ימלא כנראה מאור זוהר. על פי האימון המסכם היום, נראה כי יוסי שקל יפתח בין הקורות על חשבונו של סמי אג'יי שאיכזב מאוד בשבת. המאמן צפוי להרכיב מחר גם את הקשרים ז'אן ז'אק גוסו גוסו וקובי דג'אני שממעטים לקבל לאחרונה דקות משחק. החלוץ שי הולצמן עדין פצוע ולא יהיה בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully