וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנד דה ווינר איז...

25.2.2008 / 12:46

בזמן שבהוליווד חילקו פרסים חסרי ערך, בליגה של דייויד שטרן נתנו כבוד לאלה שבאמת מגיע להם. קבלו את האוסקר האלטרנטיבי

ובכן, האולסטאר מאחורינו, מה שמסמל באופן מסורתי שנכנסו לחצי השני והקובע של עונת ה-NBA. לכן, ובעקבות ריח האוסקר באוויר, הגיע הזמן לחלק קצת פרסים. "ביקור התזמורת" שוב לא מועמד, אבל היי, גם "בופור" לא, ולמעשה, גם לברון ג'יימס, קובי בריאנט, פיל ג'קסון וג'רי קולאנג'לו לא כאן. הכיצד, אתם שואלים? ברוכים הבאים לאוסקר האלטרנטיבי.

הפרס על שם אייזיה תומאס

(או: "המהלך הכי לא ברור של ג'נרל מנג'ר בטרייד דדליין")

והמועמדים הם: ג'ף פיטרי מסקרנטו, על הפיכתו של מייק ביבי לחוזים נגמרים ושלדן וויליאמס. כריס וואלאס מממפיס, על הטרייד של פאו גאסול תמורת קוואמי בראון וג'וואריס קריטנטון. ודאריל מורי מיוסטון, על שליחתם של מייק ג'יימס ובונזי וולס לניו אורלינס עבור בובי ג'קסון.

והזוכה הוא... כריס וואלאס מממפיס, על הטרייד של פאו גאסול תמורת קוואמי בראון וג'וואריס קריטנטון!

נאום הזכייה: "וואו... אני נורא מתרגש. אני... אני לא הכנתי כלום. בזמנו, בבוסטון, כשהיו לי 3 בחירות סיבוב ראשון לקחתי את ג'ו פורטה, קנדריק בראון וג'ו ג'ונסון (שהעברתי לפיניקס, כדי שיהפוך לאולסטאר), למרות שעל הלוח היו זאק רנדולף, טוני פארקר, ריצ'ארד ג'פרסון גילברט ארינאס, ג'ראלד וואלאס ועוד המון שחקנים שמרוויחים היום המון כסף, ואנשים צחקו עלי. כשזרקתי את הפרנצ'ייז פלייר שלנו תמורת קוואמי בראון וג'וואריס קריטנטון, למרות שיש לנו כבר שני רכזים צעירים, אנשים כמעט איבדו כליה. הפרס הזה הוא התשובה לכל אותם אנשים שחשבו שאין לי את מה שצריך כדי להצליח כג'נרל מנג'ר בליגה הזאת. שמעתם, אמא ואבא?"

הפרס על שם אדונל פויל

(או: "השחקן שמרוויח הכי הרבה כסף על הכי מעט יכולת")

והמועמדים הם: רייף לאפרנץ, על "אז מה אם אני משחק רק 6.8 דקות בממוצע ומפציץ שתי נקודות למשחק, אני גבוה ולבן, מה שאומר שאני שווה 12 מיליון דולר לעונה". מאליק רוז, על "פעם הייתי רול-פלייר בקבוצה הכי טובה בליגה, והיום אני מקבל שבעה מיליון דולר לעונה וקולע שתי נקודות בממוצע בניקס". ואריק סנואו, על "לברון מושך טריפל טים ואני עומד בפינה, קולע נקודה למשחק וסופר שבעה מיליון דולר לעונה".

והזוכה הוא... אריק סנואו, על "לברון מושך טריפל טים ואני עומד בפינה, קולע נקודה למשחק וסופר שבעה מיליון דולר לעונה"!

נאום הזכייה: "אני רוצה להודות לחברים שלי לקבוצה, ובמיוחד לדני פרי, שאתמול אמר לי שבחישוב שהוא עשה, אם אמשיך לקלוע נקודה למשחק במשחקים שנותרו, יוצא שעל כל שבע נקודות אני מקבל מיליון דולר. אפילו ראיתי בעיניים שלו דמעות של אושר כשאמרתי שאני מדייק העונה ב-15% מהשדה. תודה דני, ותודה לכם".

הפרס על שם וויל ביינום

(או: "גארד עם יחס אסיסטים-איבודים נמוך יותר משער הדולר")

והמועמדים הם: קווין דוראנט, על "עשו לי, טובה, זאת סיאטל. למי אכפת שאני מוסר 2.2 אסיסטים על 2.7 איבודים?". גילברט ארינאס, על "מוזר איך וושינגטון משחקת יותר טוב בלעדיי, כשלפני הפציעה מסרתי 6 אסיסטים ואיבדתי 5 כדורים". וראשאד מקאנטס, על "החלטות טובות? מה אני, רכז?".

והזוכה הוא... קווין דוראנט, על "עשו לי, טובה, זאת סיאטל. למי אכפת שאני מוסר 2.2 אסיסטים על 2.7 איבודים?"!.

נאום הזכייה: "תודה רבה לשופטים ולחבר'ה שהצביעו עבורי. אני יודע שאנשים חושבים שבסיאטל לאף אחד לא אכפת מאיתנו בגלל השמועות שאנחנו עוברים לעיר אחרת, ושהם מרגישים כאילו הפרס של רוקי העונה השנה משעמם מאי פעם, ושאקבל אותו רק כי אין אף אחד אחר. ובכן, תודה על ההקשבה. דרך אגב, איך הולך לוויל בארץ הקודש?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הפרס על שם חייל בקרייה

(או: "חוליה קדמית שלא שומרת")

והמועמדים הם: בראד מילר ומייקי מור, על "אם היינו שווים משהו, בטח כבר היו מעבירים אותנו תמורת חוזים נגמרים". אדי קרי וזאק רנדולף, על "שנינו ביחד חוסמים כמו ברנדון באס אחד". ואמארה סטודמאייר ושאקיל אוניל על "למה צריך לשמור? פשוט נעיף את הכדור כשהוא מגיע לטבעת".

והזוכים הם... אדי קארי וזאק רנדולף, על "שנינו ביחד חוסמים כמו ברנדון באס אחד"!

לצערנו, אדי קרי וזאק רנדולף לא היו יכולים להגיע הערב. את הפרס בשמם יקבל נייט רובינסון.

נאום הזכייה: "קודם כל, אני מתנצל בשמם של אדי וזאק, שתקועים בפקקים בדרייב-אין של ה"מקדונלדס" הקרוב. תמיד אמרתי להם שריבאונדים לא לוקחים בעזרת גובה או כוח או מאסה, ריבאונדים לוקחים בעזרת הלב והרצון. וצדקתי: הם באמת לא לוקחים ריבאונדים בעזרת הגובה, הכוח או המאסה שלהם. תודה, אנד גאד בלס".

הפרס על שם הזכויות של דורון שפר

(או: "אני בכלל לא בליגה, ועדיין מעבירים את החוזה שלי בטריידים")

והמועמדים הם: קית' ואן הורן, על "אז רגע, בטוח שאני אקבל את ה-4 מיליון דולר גם בניו ג'רזי?". אהרון מקי, על "אני עוזר מאמן בפילדלפיה ובזמן הפנוי עוזר ללייקרס להביא את פאו גאסול". ושאראס, על "גולדן סטייט משלמת לי 4 מיליון דולר לעונה, פנאתנייקוס עוד 2.5, ואני עדיין מצטלם בתחתונים לפרסומות".

והזוכה הוא... קית' ואן הורן, על "אז רגע, בטוח שאני אקבל את ה-4 מיליון דולר גם בניו ג'רזי?"!

נאום הזכייה: "אני רוצה להודות להוריי, לשופטים, אך במיוחד לדווין ג'ורג' שהפך את החלום שלי למציאות. אתם יודעים, אנשים תמיד אומרים לי שיש קארמה בחיים: קיבלתי חוזה ענק שלא הגיע לי לפני כמה שנים ואז נפצעתי. החתימו אותי על חוזה חדש, נמוך יותר אבל עדיין די מגוחך בהתחשב באיך ששיחקתי, ושוב נפצעתי. דרך אגב, מה זה "קארמה"?.

הפרס על שם אנטואן ווקר

(או: "אני זורק מחוץ לקשת ואנשים בצפון יורדים למקלטים")

והמועמדים הם: ג'מאל קרופורד, על "אני זורק 6 פעמים לשלוש וקולע פעמיים, אבל אם אייזיה היה מבין מתמטיקה הוא לא היה מחתים את ג'רום ג'יימס". ג'מאל טינסלי עם "אז אני זורק 3.6 פעמים וקולע ב-28%. את מי תכניסו? טראוויס דיינר?". וטרייסי מקגריידי, על "אומרים שאני נורא וורסטילי, אבל אני מעדיף לזרוק 4.6 פעמים ולקלוע בשלושים אחוז".

והזוכה הוא... טרייסי מקגריידי, על "אומרים שאני נורא וורסטילי, אבל אני מעדיף לזרוק 4.6 פעמים ולקלוע בשלושים אחוז"!

נאום הזכייה: "תודה, תודה רבה לכם. זה כבוד רק להיות מועמד. אנחנו בתקופה טובה, ולמרות שלא עברתי סיבוב בפלייאוף אני עדיין מאמין בסיכויים שלנו לקחת אליפות העונה. למה אתם צוחקים? הפעם אני באמת חושב שאם אצליח להישאר בריא עד סוף העונה, יש לנו סיכוי. אח, כבד הפסל הזה. תודה רבה לכולם, רק אם אפשר מעכשיו קצת יותר חלש עם המחיאות כפיים, כי זה שובר לי את עור התוף. תודה".

הפרס על שם צחי איראני

(או: "המרענן הרשמי של החורף")

והמועמדים הם: דייויד שטרן על "אני יודע שאנחנו באמצע משחק, אבל בוא תגיד שתי מילים לקרייג סייגר". מארק קיובן וסטיב קר על "את מי הם הביאו? גאסול? תביא לי את הטלפון". וסם פרסטי על " מה רע בחוזים נגמרים? גם לדירה שלי יש חוזה שנגמר".

והזוכה הוא... סם פרסטי על "מה רע בחוזים נגמרים? גם לדירה שלי יש חוזה שנגמר"!.

נאום הזכייה: "אני שמח לקבל בשם הליגה את הפרס. מדובר בכבוד גדול. אנשים באו אלינו בטענות על שילובם של שחקנים שבכלל לא בליגה בטריידים, כמו קית' (אחלה נאום, אגב), אבל זה כמובן מגוחך. ובאשר לכל אותם מלעיזים שטוענים שהיום בו יעביר מארק קיובן את הזכויות לגופה של שון בראדלי עבור מייק מילר, עוד רחוק אני אומר: נחיה ונראה. הבנתם? "נחיה" ונראה? פי, איזה קהל יבש. בכל אופן, ואני חושב שאני מדבר בשם ג'נרל מנג'רים רבים וטובים בליגה הזאת כשאני אומר: ב-NBA זה לא כמה אתה טוב, זה כמה מוקדם נגמר לך החוזה. תודה רבה וערב טוב לכולם".

  • עוד באותו נושא:
  • אוסקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully