וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "מגיע לגיא לקבל את המזל הזה"

24.2.2008 / 21:58

המאמן הודה לפניני שהביא לו ניצחון דרמטי על ראשל"צ, שעשוע בספק להמשך העונה. שרף לא אהב את היכולת מול גלבוע: "זה לא מקובל עלי"

בשלב מסוים הערב (ראשון) נראה היה שהפועל ירושלים נהנית מטיול קליל במשחק החוץ נגד מכבי ראשון לציון. המארחת לא קלעה, ג'יימי ארנולד וטימי באוורס קלעו, והקבוצה מהבירה היתה בדרך לניצחון. אבל אנו מכירים את ירושלים ההפכפכה של העונה הנוכחית, ולמדנו כבר שכל משחק של ראשון לציון מתפתח לכדי מותחן. הכתומים סגרו את הפער, אך ספגו הפסד כואב משלשה של גיא פניני עם הבאזר. בסיום דן שמיר ושחקניו ניצחו 84:87, אבל הם יודעים שיכולת כזו לא תספיק להם ביום שלישי, במשחק הגומלין בטורקיה מול בשיקטאש.

"יכול להיות שזו עייפות ויכול להיות שזו שאננות, בכל זאת 20 הפרש זו לא אותה אינטנסיביות", אמר בסיום גיבור הניצחון הירושלמי, גיא פניני,"נצטרך לשפר את זה. יוצאים לטורקיה בכושר טוב, במחצית הראשונה שיחקנו ממש טוב, לא צריך לחשוב על ההפרש, אבל עדיין יש לנו טווח ביטחון, ונקווה שזה יספיק אנחנו יוצאים לשם כדי לנצח".

מאמן ירושלים, דן שמיר, יודע שזה היה יכול להיגמר רע מאוד מבחינת קבוצתו: "ניצחנו במשחק הזה עם מזל, אבל מגיע לגיא לקבל את המזל הזה. קרה הדבר הכי טבעי שקורה לקבוצה שמובילה 20 הפרש. זה לא בא מאפטיות או משהו כזה. ניסיתי להתמודד עם זה, אבל לא התמודדנו עם זה טוב. נתנו להם לרוץ, ומה ששינה את זה זה שניים-שלושה מהלכים גדולים. עשינו כמה פעולות נכונות, שתי שלשות ואסיסט של שרון ששון, ובסוף היינו צריכים מזל כדי לנצח את זה".

מאמן ראשון לציון, עופר ברקוביץ', היה מאוכזב בסיום: "עשינו קאמבק גדול, להגיד לך שאני מאושר - ממש לא. בחצי הראשון היה נוקאאוט, אני עמדתי מבוייש, חיפשתי איפה להתחבא. בחצי שני היה הרבה לב, אמרתי לקבוצה שלי שמי שישחק פה בלי לב, כנראה שישחק במקום אחר מהר מאוד. העלנו שחקנים מסוף הספסל שעשו פה עבודה גדולה. וזה מה שיהיה בראשון מעכשיו. מי שמשחק פה יצטרך לא לתת 110 אחוז אלא 180 אחוז, כדי להוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

שרף: "נשתדל להתארגן לקראת המשחק מול ריאל" (אוהד גרינוולד, מערכת וואלה!)

ביום חמישי הקרוב מגיעה ריאל מדריד ליד אליהו, ואם מכבי תל אביב תראה מולה כמו שהיא נראתה כשניצחה בקושי את גלבוע/עפולה (74:82), היא עלולה להסתבך בשלב הטופ 16. רק בדקות האחרונות הצליחה מכבי לחולל מהפך בתוצאה, ולהבטיח ניצחון, ומאמנה, צביקה שרף, לא ממש אהב את מה שראה: "עבדנו קשה רק ברבע האחרון, כי עד אליו לא הגענו למשחק. יש לנו הרבה דברים שמפריעים לנו להתארגן למשחק, הראש שלנו ביום חמישי, ויש לנו הרבה פצועים, גם ליאור חולה. ניקח את מה שצריך לקחת מהמשחק הזה ונתחיל מחר להתכונן לריאל מדריד. למרות שיש לנו הרבה סיבות למשחק הלא טוב שלנו, זה עדיין לא מקובל עליי. היינו צריכים לשחק יותר טוב בשלושת הרבעים הראשונים. יש לנו ביום חמישי התמודדות עם קבוצה יוצאת מן הכלל עם עומק גדול בכל עמדה. לצערי אנחנו חסרים מספר שחקנים, אבל נשתדל להתארגן ולעשות את כל מה שאנחנו צריכים לקראת המשחק המאוד מאוד חשוב הזה מול ריאל, צריך לעשות הכל כדי לשמור על הבית".

מאמן גלבוע/עפולה, אבנר יאור: "אפשר לראות פרמטרים ששווים הפסד של מכבי תל אביב. גם בריבאונד, גם ביחס אסיסטים-איבודים, דברים שעשינו בהם עבודה טובה. אבל מול מכבי כל דקה חשובה, בטח הדקות האחרונות. היו לנו איבודי כדור מיותרים, וחטפנו בצד השני. אני חושב שהיום היה לנו את הכוח והיתה את היכולת להתמודד מול מכבי, אבל פשוט לא היינו מרוכזים מספיק בקבלת ההחלטות שלנו. היינו צריכים לממש את מה שהיה לנו ביד, ומה שלא מימשנו - נענשנו".

עירוני נהריה אירחה הערב את עירוני רמת גן, וספגה הפסד שני רצוף, 82:89. למרות הפתיחה הטובה, הסגולים לא הצליחו להמשיך במומנטום, והאורחים ממישור החוף ניצחו בסיומו של משחק הפכפך. מאמן נהריה, אריאל בית הלחמי, ניסה להסביר מדוע ירד מנוצח מהפרקט: "לא ידענו לשמור על המומנטום, היו לנו דקות שהיינו יכולים לברוח. אנחנו עושים טעויות שלא צריך לעשות, במקרה של היום שילמנו על זה".

אמיר עוזי, עוזר מאמן רמת גן, החליף את המאמן רובי בלינקו, שנעדר בשל גב תפוס. בלינקו יכול לשכב בשקט בביתו, כי עוזרו עשה עבודה מצוינת על הקוים. "שחקנים פה נפלו על הרגליים בשביל רובי", אמר עוזי בסיום, "הוא קם עם גב תפוס עמד בקושי על הרגליים עם זריקה, והניצחון הזה הוא בשבילו".

ייתכן ששעשוע גמר את העונה (שגיא ניר, מערכת וואלה!)

עודד שעשוע, רכזה הישראלי של מכבי ראשון לציון, בספק להמשך העונה. הגארד נפצע אמש במשחק מול הפועל ירושלים כבר בדקה השניה, ומבדיקה שעבר אובחן קרע ברצועה הצידית, שישאיר אותו מחוץ לפרקט בחודשיים הקרובים. השחקן יעבור בקרוב בדיקת MRI על מנת לבדוק האם קיים קרע ברצועה הצולבת. במקרה כזה, יאלץ השחקן לעבור ניתוח לשיחזור הרצועה, שישבית אותו לתקופה של חצי שנה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully